Joo elikkäs kävi tässä niin että joululahjaksi saatu Lenco dvr-100 merkkinen tallentava dvd-soitin meni toimimattomaksi.. vein sen takasin kauppaan ... ja nyt olis tarkotus ostaa uus vehje tilalle.. Että mitä te suosittelisitte?
Olen ihan hirveästi vertaillut hintoja kaupoissa ja netistäkin olen katsonut merkkejä. Hinta saisi olla 100-150 euron välillä, ei välttis sitä kovalevyä tartte olla.
Yksi soitin jäi erityisesti mieleen: LG:N DR7250 merkkinen tallentava dvd näytti olevan tuossa Halpa-Hallissa 149,-, siinä ainaski oli Divx-tuki ja maksiminauhotusaika jopa 11 h. voi tallentaa dvd r / dvd-r levyille. Tuota olin hieman harkinnut että hankkisinko, mutta olen aina hieman epäillyt LG:tä että ovatko heidän laitteensa luotettavia? :)
Muitakin merkkejä saa ehdotella. Divx-tuki soittimessa olisi suuri , mutta sekään ei super välttämättön :) Ja hinta tosiaankin 100 - 150 euron väliltä..
Minkäslainen tallentava dvd kannattas hankkia?
Minä~87
1
438
Vastaukset
Kannattaa ostaa digivirittimellä varustettu tallennin, niin elokuun jälkeenkin sillä on helpompi tallennella tv ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284498- 343306
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823125- 102138
- 1561716
- 121698
- 231632
- 1011247
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14934