Joo elikkäs kävi tässä niin että joululahjaksi saatu Lenco dvr-100 merkkinen tallentava dvd-soitin meni toimimattomaksi.. vein sen takasin kauppaan ... ja nyt olis tarkotus ostaa uus vehje tilalle.. Että mitä te suosittelisitte?
Olen ihan hirveästi vertaillut hintoja kaupoissa ja netistäkin olen katsonut merkkejä. Hinta saisi olla 100-150 euron välillä, ei välttis sitä kovalevyä tartte olla.
Yksi soitin jäi erityisesti mieleen: LG:N DR7250 merkkinen tallentava dvd näytti olevan tuossa Halpa-Hallissa 149,-, siinä ainaski oli Divx-tuki ja maksiminauhotusaika jopa 11 h. voi tallentaa dvd r / dvd-r levyille. Tuota olin hieman harkinnut että hankkisinko, mutta olen aina hieman epäillyt LG:tä että ovatko heidän laitteensa luotettavia? :)
Muitakin merkkejä saa ehdotella. Divx-tuki soittimessa olisi suuri , mutta sekään ei super välttämättön :) Ja hinta tosiaankin 100 - 150 euron väliltä..
Minkäslainen tallentava dvd kannattas hankkia?
Minä~87
1
464
Vastaukset 1
Kannattaa ostaa digivirittimellä varustettu tallennin, niin elokuun jälkeenkin sillä on helpompi tallennella tv ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091763Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272918- 67867
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö109677- 32591
- 88557
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61549- 32540
- 42532
- 37520