Poikani, pian 2v sanoo sanan Tipu tyylillä Pitu (isänsä sanonut lapsena myös).
Tällä samalla periaatteella sana "Tippu" (kun jokin tipahtaa) vääntyy...pittu. Ei ole kauhean kivan kuuloista, mutta pääasia on että itse tietää,ettei pieni kiroile. Onko muillakin tällaista?
tavut sekaisin
huhtiäiti80
3
1076
Vastaukset
- tarja 2
mentiin kauppaan,pieneen kyläsellaiseen maantaiaamuna missä kaikki kylän mummot oli juuri täydentämässä jääkaappia,tyttö kiekaisi ovella äiti ostetaan miulle pillumihi...eli pillimehu:)no,eihän mummot tuota loppua enää kuulleet,alun vaan...
- faija
Meillä kaikilla kolmella lapsella on mennyt tavut sekaisin tuossa ~2-4 vuoden iässä. Kipeä on pikeä, kauppa on paukka, mehu on hemu ja niin edelleen.
Vähitellen kieli paranee ja tavut asettuvat oikeille paikoilleen.- mameli
on ovara. Kummallakin lapsella vaikka ikä ero on 6v :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224827Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm113477Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403157IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462639Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861268Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2671180- 791119
- 561112
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941091Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E203992