Lauantain jättipotti tuli Vaasaan. Kirkkopuistikon R-kioskilla oli pelattu voittorivi ja yhdelle meni 4,5 miljoonaa euroa. Sillä pärjää vähän aikaa:)
Lottopotti Vaasaan
92
57802
Vastaukset
- kavereita :)
"voiks heittää pari donaa" :)
- ei pohjaalaaanen
mitään kavereita enää ole...voiko kateellisempaa porukkaa olla ku tuollaa seudulla...mihnä kuhna ähnä öhnä jengiläisiä
- Vaasalainen lottovoittaja
Siis minä olen se lottovoittaja. Olen nainen, 29 vuotias ja asun Vaasassa. Olen tällähetkellä sinkku. Toistaiseksi pidän matalaa profiilia. Tässä vaiheessa ei vielä tiedä mitä voittorahoillani tekisin.
- profiili...
"mä nyt olen tällainen ihan tavallinen lottomiljonääri..." :)
- lauantain lottovoittaja
niin ONNEA kovasti!:) T: myös lauantaina lotonnut :)
lauantain lottovoittaja kirjoitti:
niin ONNEA kovasti!:) T: myös lauantaina lotonnut :)
En tosiaan tiedä tässävaiheessa mitä voitollani tekisin. Olen kyllä kissojen ystävä, joten kannattaisiko antaa isohko avustus niille?
- rita-an
Vaasalainen lottovoittaja kirjoitti:
En tosiaan tiedä tässävaiheessa mitä voitollani tekisin. Olen kyllä kissojen ystävä, joten kannattaisiko antaa isohko avustus niille?
Minä ainakin rakastan kissoja(on 3 kpl).rahasi todella menisi hyvään osoitteeseen.Kisut ovat ihmisten armoilla olevia ihania olioita:Kissatalo ottaa kiitollisuudella vastaan lahjoituksesi.
- pari..
..muovipussillista hiekka et ei kuseksi toisten pihoihin ja kuisteille!
Koiran omistajille voisit pitää valistus kamppanian siitä että eivät pasko yksityisten pihaan, ja vielä kulkuväylille??? huu huu tätä Vaasan touhua!! - uskallan
epäillä että oikea voittaja ei tule tänne kehumaan voitollaan,mutta oikealle voittajalle helkutin paljon onnea.
- Kissafani...
Kissat tarvitsee uuden kissatalon. Ite ajattelin kerran että jos voittaisin lotossa niin lahjottaisin kissayhdistykselle uudet tilat. Jospa ostaisit jonkun talopahasen ja vuokraisit heille? Jos maksaisit talosta vaikkapa 50.000 niin sulle jäis vielä aika monta euroa sen jälkeen. :)
- miäs
Jos todella olet, niin pelasta kissatalo...
Ja Onnea vaan toivoo toinen sinkku :) - ehdottomasti
parempaa avustuskohdetta tuskin löytyy.
- kissanaisen
ja alle 3:kymppinen ... On juuri se mitä on hauskaa tehdä täällä. Ihmiset on tosissaan ja osa ei ja aikaa on - tälläiseenkin. Minulla on aikaa ja tosi hauska lukea kun ihmiset ns. "menee halpaan" ja "lottovoittajan" kanssa ainakin minä osaan pitää hauskaa. Toisaalta aiak sairasta, mutta hauska nähdä reaktioita...
Kissoille rahaa ja koirien paskattajille linnaa ja niille joilla kissat on vapaana : elinkautinen.
Ammun jos näen kissan maillani. Tai vapaana olevan koiran. Koira ja kissa ON ELÄIN - edelleen. Jos et hoida niitä niin ammun siutkii...
Heeh, harmi kun en itse keksinyt tuota :"olen 29 sinkku Vaasasta..."-juttua. Sehän oikeasti toimii...
Kinky-miljonääri ja kaukana Vaasasta.
Vaasassa asuu vain ne, joiden on pakko olla siellä. Siksi ymmärrän heitä eli siis förstÅs... - Miäs joka
Pelasi lottoa
- ???
uskallan kirjoitti:
epäillä että oikea voittaja ei tule tänne kehumaan voitollaan,mutta oikealle voittajalle helkutin paljon onnea.
olet aivan oikeassa :)
- itsellä koira
pari.. kirjoitti:
..muovipussillista hiekka et ei kuseksi toisten pihoihin ja kuisteille!
Koiran omistajille voisit pitää valistus kamppanian siitä että eivät pasko yksityisten pihaan, ja vielä kulkuväylille??? huu huu tätä Vaasan touhua!!Mulla on koira mutta en kyllä pasko ihmisten pihoile ja kulkuväylile ja uskon että ei muutkaan koirien omistajat ;), koirat kylläkin paskoo mutta ne paskathan kerätään pois. Joo no meni vähän of topic mutta silti...
- ...
itsellä koira kirjoitti:
Mulla on koira mutta en kyllä pasko ihmisten pihoile ja kulkuväylile ja uskon että ei muutkaan koirien omistajat ;), koirat kylläkin paskoo mutta ne paskathan kerätään pois. Joo no meni vähän of topic mutta silti...
Käyppäs huviksesi lukaisemassa, naisten logiikka palstaa, kuka pasko ja mihin. ;)
- rahaako roskaa joka on vali...
Mikä valitettavaa lottovoitto kuponki on ostettu täältä vaasasta mutta lottovoitto ei ole jäänyt tänne.Potti meni kalajoelle.Tieto on varmaa.Voittaja on nainen ikä voi olla tuos kolmenkympin hujakoilla.siitä ei oo tietoa onko nainen sinkku vai ei.Mutta onnelliselta hän vaikutti.ONNEA VIELÄ KOVASTI !!! E:R.
- MM82::
Jaahas, mikäköhän merkitys tällä keskustelulla taas on...joku feikkaa olevansa se lottovoittoja, jotkut uskoo, jotkut ei. Sadoittain ihan turhia kommentteja, kateellisia ihmisiä sun muuta hölynpölyä.
Miksi edes keskustella jonkin ihmisen lottovoitosta, antakaa lottovoittajat olla rauhassa! - suapas
Mutta enemmän on kyllä hädänalaisia ihmisiä.
- esko
onnittelut voitosta.jos olet oikea voittaja siinä-
lotto potissa
moi moi.... - mimmu
joo,joo,arvaa uskonko et lottovoittaja olet sinä,en todellakaa,,,hahahaa
- Mats
Olen 39-vuotias mies ja asun Vaasan suvilahdessa.
Voitto kolahti vakiorivillä,silti deittailu jatkuu - possumunkki
mulla ois kans vähän sama ongelma.. mulle on kertynyt roskia nurkkiin ihan vitusti, enkä tiedä mitä niille kaikille tekisin..
jos, ja kun joku teistä haluaa osansa, tai pystyy jeesaa, pistäkää mulle anssii.. mä oon 27 turust.. - 185 cm lång
Mats kirjoitti:
Olen 39-vuotias mies ja asun Vaasan suvilahdessa.
Voitto kolahti vakiorivillä,silti deittailu jatkuuvikt 80 kg. Vill du dejta? Om du blev intresserad, skriv
[email protected]
- kenties
Oliko se sama pitsanpaistaja, joka voitti? Sehän voitti jo aikaisemminkin.
- Ex-rekkamies
Todellisuudessahan potti tuli tänne Paltamoon, sillä lottosin Vaasassa keikalla ollessani. Arvatkaa vaan nyppiikö näitä kepulaisia, kun sosialistilla on pian rahua.
- erkååpeessä
huålestuttaa erityisesti paltamålaisen puheet.
- töpötti
voittaja oli nainen,eli ei voi olla rekkamies,sehän olisi rekkanainen.
- kimppalappu
Kuulemma joku somaliporukka voitti loton päävoiton. Tiedä sitte.
Ette viitsisi omia voittoani. Oikeesti ! Tämä ei ole helppoa. Minulla on aivan epätodellinen tunne. Mitä teen 27 miljoonalla markalla??? Lahjoitanko Vaasan kaupungille? Haluan edelleen pysyä nimettömänä.
- LOTTO
Ette viitsisi omia voittoani. Oikeesti ! Tämä ei ole helppoa. Minulla on aivan epätodellinen tunne. Mitä teen 27 miljoonalla markalla??? Lahjoitanko Vaasan kaupungille? Haluan edelleen pysyä nimettömänä.
TUUN HULLUKSI TÄSTÄ LOTTOPOTISTA EN KESTÄ NÄIN SUURTA RAHASUMMAA MUN ON PAKKO LAHJOITTAA POIS TÄSTÄ PALJON EN VOI KÄSITTÄÄ NÄIN SUURTA RAHASUMMAA ITSELLÄNI EI MAHDU JAKELUUN. TUUN HULLUKSI.
- Lunan ystävä
Luna taidettiin harmittavasti sulkea, joten voisitko investoida siihen sen verran, että saataisiin avattua uudestaan ? Todella mukava paikka oli istua siellä iltaa!
- ^.^
Jos et tiedä mitä tehdä rahoilla, niin sijoita hyvän tekeväisyyteen, eli siis Minuun!
Olen rahan tarpeessa joten pari miljoonaa ei tekisi ollenkaan pahaa.=)
Hyvä jos saisi edes vaatteita ostettua,vaan eipä ole juuri varaa sellaiseen.Tai muuhunkaan. - kakkukaffe
Kuulin kanssa vähän samanlaista juttua.. Kohta tääl on BLING BLING VITUN KÖYHÄT -bileet 24 vitun seiska ! ! :DD
- Lahjoita pois vaan!
..eihän noilla markoilla mitään saa ostettuakaan, eurot kun kelpaa tänään.
Mäkin voisin lahjoittaa kaikki mainokset joita tulee aivan liikaa, joulunaikaan tuli 8,5 kg ?(miksi). Ei ihme et kaikki maksaa sitten Suomessa! - euroaika
no et varmaa markoilla mitää teekkäää tomppeli. vaasan museo ehkä ottaa vastaa. pistä oikee lasivitriinii
LOTTO kirjoitti:
TUUN HULLUKSI TÄSTÄ LOTTOPOTISTA EN KESTÄ NÄIN SUURTA RAHASUMMAA MUN ON PAKKO LAHJOITTAA POIS TÄSTÄ PALJON EN VOI KÄSITTÄÄ NÄIN SUURTA RAHASUMMAA ITSELLÄNI EI MAHDU JAKELUUN. TUUN HULLUKSI.
Elämäni on ollut yhtä helvettiä.Jos haluat antaa jotain niin olisin maailman onnellisin ihminen.Voisi epäillä että olen hännystelijä tai muuten kerjääjä mutta olen kyllästynyt ainaiseen kituuttamiseen...Tilinumeroni on 101435-32160.Kiitos ja hyvää kevättä!
- Rainer virta
Hai! Mie pistin euroi tavan mukaan hevoskisaan ja kato perkele miehän voitin. Viisaana miehenä mie pistin rahat haravapjärjestelmään ja taas mie voitin! Nyt mie pistän voittorahat pankkiin ja ostan oman ravihevosen ja tallin. Mie voin antaa seiskalle ja hymylle haastattelun.
Tämä on aivan kamalaa! Ihmiset kirjoittelee netissä yms. Pitääkö minun tulla julkisuuteen ??
- pauula
ei kannata tulla julkisuuteen, se yks äijä tuli ja kaikki lähetteli kaiken maailman kirjeita sille, myivät esimerkiksi tytärtään... ja kaiken maailman onnen onkijoita maailmas riittää, et saisi olla ikinä rauhassa!
- vaasalainen.
minä sen voitin olen 57 v .tulipahan mukavat eläkerahat.
- se oli
Se oli kyllä kauppapuistikon R-kioski, jossa voittokuponki oli tehty.
- vakiasiakas
Voittaja on se nuorempi myyjä
- VOITTAA
olisi hyvä ehdotus:
Perustakaa nopeasti rahasto josta pieniä summia voi lahjoitella esim lapsille joilla ei ole mitään.
Vapaaehtoistyöntekijänä haluaisin tulla myös vapaaehtoiseen työhön mukaan.En tarvitse rahaa vaan haluan auttaa,siitä syystä , että itselläni ei ollut lapsena mahdollisuuksia siihen kaikeen mitä nykyään on lapsilla.
Auttaminen pyyteettömästi antaa myös paljon.- olen
aina olen haavetta kantanut siitä lottovoitosta että jos voittaisin niin laittaisin lapsille jotain, joilla ei ole mitään.
- vammaisille lapsille..
olen kirjoitti:
aina olen haavetta kantanut siitä lottovoitosta että jos voittaisin niin laittaisin lapsille jotain, joilla ei ole mitään.
vaikka itselläkään ei ole juuri mitään...
- miesihminen..
olen kirjoitti:
Kyllä se tuntuu pahalta, että lapset menevät nälkäisinä nukkumaan. Yhdenkin auttaminen on iso asia ja itse osallistunkin kummitoimintaan.
- kyllä
minä en usko että lotossa voittaa mitään muu kuin veikkaus suomihan pitäisi olla jo täynnä
loton historian aikana tulleita miljonäärejä
enkä tunne yhtään
Antaisi nyt Spåralle pikku avustuksen lainan muodossa vaikkapa 500.000€ ettei mene Håkanit konkurssiin.
Ensi kaudella SaPKo hakkaa niistä pelleistä paskat pihalle.- Vaasan Lottovoittaja
Heh hehehehehehheheheeeee ...uuuu!
Hahhhahahhahaaaaa hahhahaahhahaaaa!!!!!!!
- Roth
Käykö kateeksi? Rahaa riittää, 3,5e panoksella pelasin. Olen miettinyt teitä persaukisia ja päätynyt pikku nuolenta-kisaan!
Kuka nuoleskelee ja mielistelee minua, saa matkan ulkomaille. Ostin 10 matkaa, jotka annan parhaimmille.
Matkojen kohteet vaihtelee Tallinaan, Islantiin, Ruotsiin, Kuubaan, Thaimaahan, Brasiliaan, haaparantaan, Pietariin, Kanarialle ja Egyptiin!
Pahimmat nuolijat saattaa saada matkan lähelle -tai kauas.. Oi, tämä elämä alkoi vihdoin paistaa!! Miten matkan saa? Mietin, annanko Vaasassa livenä vai /ja osan tätä kautta. Ilmoita nimesi ja osoitteesi, saatan olla ovesi takana ;o)- köyhä ruipelo
Eihän sinulla persaukisella ole edes varaa tilata lehteä, niin että tietäisin millä panoksella lottovoittaja pelasi. Ei muuten ollut 3,5 euroa.
- en ainakaan lottovoittaja
sori nyt vaan, mutta panos jolla voitto tuli, niin ei todellakaan ollut 3,5 €.:) vaan 2,8 €. ja siks toisekseen:paikkana oli kauppapuistikko, ei kirkkop. ja vielä yks:jos olisin 4,5 milj.€ rikkaampi, niin eipä tulis ihan eka mieleen tulla pyöriin johonkin 24:sen keskustelupalstoille...että silleen!!!!!!!!!taidat olla ite persaukinen, kun näin kamalasti on tarvetta hehkuttaa...???
- Roth
en ainakaan lottovoittaja kirjoitti:
sori nyt vaan, mutta panos jolla voitto tuli, niin ei todellakaan ollut 3,5 €.:) vaan 2,8 €. ja siks toisekseen:paikkana oli kauppapuistikko, ei kirkkop. ja vielä yks:jos olisin 4,5 milj.€ rikkaampi, niin eipä tulis ihan eka mieleen tulla pyöriin johonkin 24:sen keskustelupalstoille...että silleen!!!!!!!!!taidat olla ite persaukinen, kun näin kamalasti on tarvetta hehkuttaa...???
Pelasin 3,5 eurolla. 2,8 eskoa pistin omaan kuponkiin ja 70snt kupongin täytin tutuilla numeroilla. Yhteensä se tekee 3,5 euroa, pahvit!!!!
Nuoleskelkaas, saatatte kerrankin päästä matkalle ;o) - köyhälle
Roth kirjoitti:
Pelasin 3,5 eurolla. 2,8 eskoa pistin omaan kuponkiin ja 70snt kupongin täytin tutuilla numeroilla. Yhteensä se tekee 3,5 euroa, pahvit!!!!
Nuoleskelkaas, saatatte kerrankin päästä matkalle ;o)Hyvä, että kerrankin voitto meni persaukiselle.
Ei tarvinne samaa ruikutusta kuunnella (lukea) kireästä piposta ja ankeasta lapsuudesta.
Nuoleskelusta sen verran, että varo lankkuaitaa, voi dulla dikkuja gieleen - Ei niin idiootti
köyhä ruipelo kirjoitti:
Eihän sinulla persaukisella ole edes varaa tilata lehteä, niin että tietäisin millä panoksella lottovoittaja pelasi. Ei muuten ollut 3,5 euroa.
Idiootit ei lottoa pelata millään panoksella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kenoa pelataan panoksella.Torspot! Lotossa voi vaan tehdä useamman rivin, mutta panosta ei voi valita.Varmaanhan täällä on joku lottovoittaja kun ette edes tiedä näköjään kuinka sitä lottoa pelataan!
- Klamydian Vesku
...
- Muurinen
jos olet, arvoisa lottovoittaja, langoilla, tee minulle palvelus.
lahjoita hieman rahaa jonkun sairaalan lasten syöpäosastolle.
menetin poikani (8 v.) leukemian takia vuosi sitten ja toivoin itse voittavani voiton jotta olisi saanut muille sairaille jotakin hyvää.
kiitos!oon muurisen kanssa samaa mieltä, se on paljon rahaa ja siintä olis hyvä antaa pikku ipanoille jotka on kipeitä, ja sairaita, ne pikku pikku mussukat saattaa olla joskus pelastamassa itse mailmaa, jos siis lotto voittaja luet, niin tee itsellesi hyväpalvelus ja räjäytä media hyvän tahdon eleellä
- optiot
suruton-1 kirjoitti:
oon muurisen kanssa samaa mieltä, se on paljon rahaa ja siintä olis hyvä antaa pikku ipanoille jotka on kipeitä, ja sairaita, ne pikku pikku mussukat saattaa olla joskus pelastamassa itse mailmaa, jos siis lotto voittaja luet, niin tee itsellesi hyväpalvelus ja räjäytä media hyvän tahdon eleellä
Onko hyväntekeväisyys vain tavallisten pulliaisten asia ?? Entä Forttumin johto yms muut super rikkaat?
Miksi kukaan ei ruinaa heiltä hyväntekeväisyyteen?
Onhan toi 4 milliä vielä taskurahaa joillekkin.
- mahdollista
että voittaja ei ole vaasalainen. Sehän voin olla vaikka minä joka teen aina loton siellä missä kuljen...myös vaasassa.
- tavtalla
mitäs arvuuttelemista tossa?
Typerä otsikko.En ainakaan vielä ole kenekään kuullu edes juttelevan asiasta.
Mut onnea vaan sille onnelliselle! - Hukkahemmo
Ostin lottokupongin juuri tuosta ärrältä enkä löydä sitä mistään.Olin ottanut vähän ilojuomaa ja ehkä se meni makkarapaperin kanssa roskiin tai on pudonnut kadulle.Jos joku löytää sen ja toimittaa minulle niin runsas palkkio odottaa.
- Nimetön
Olis tota pätäkkää saanut tulla vähän enänmänkin, eihän näillä hilkuilla saa edes kunnon "venettä".
- Sihvoska
täällä oikein jauhaa?Ootteko te pöljät niin helevetin tyhmiä, että luulette jonkun miljonäärin kirjoittelevan tällä palstalla? Kaikkia te vaasalaiset uskotte. Sama homma on että uskotte Sportin nousevan joskus liigaan!!! Ootte te niin höynäytettävissä! Tamikin laitto "kypärän kiertään" ja keräs rahat köyhiltä pois. Ei tainnut jakaa niitä takas kun ei nousua tullut. Luikki vaan Sveitsiin tallettaan rahojaan ja naureskeli teille tolloille. Hähääääääää!!!!
- jkl
ei se vaasaan mennyt...lottosin vaasassa ohikulkulkumatkalla.
- Miljonääri'
Kiitos, kyllä pärjää nyt, olikin jo pikkurahan puutetta! Pärjäilkää tekin!? Älkää olko kateellisia!? MOIKKA! (Sätissä tapaillaan??)
- Hienoa!
Vaasan Sportille SUURI apu! Kiitos! Hyviä pelaajia repullinen ja sitten vaan menestymään! Taas!
Ei taida nuokaan eurot siihen riittää!?- pani
osan rahoista jo likoon!
Arvasin, että sinnehän ne eurot meni!
- hyvää elämää
Kylläpä kävi tuuri,ja ONNEKSI OLKOON TEILLE ,SINNE VAASAAN!
SITTEN VAROITUKSIA KUN ON NOIN PALJON RAHAA.............varokaa Poliisia,moni lottovoittaja on putsattu juuri poliisin toimesta,ONNEA MATKAAN JA UUTEEN ELÄMÄÄN.
tv,LOTTOVOITTAJA p.a,turhapuro Helsinki. - 76576YTY
IIUUUYTYTRR
- reitsu12321
hyvää elämää kirjoitti:
Kylläpä kävi tuuri,ja ONNEKSI OLKOON TEILLE ,SINNE VAASAAN!
SITTEN VAROITUKSIA KUN ON NOIN PALJON RAHAA.............varokaa Poliisia,moni lottovoittaja on putsattu juuri poliisin toimesta,ONNEA MATKAAN JA UUTEEN ELÄMÄÄN.
tv,LOTTOVOITTAJA p.a,turhapuro Helsinki.kiitos kaikille kannustuksesta, Yritän elää siipieni kans kunniallisesti.
- rolls-royyyce
reitsu12321 kirjoitti:
kiitos kaikille kannustuksesta, Yritän elää siipieni kans kunniallisesti.
että avaisin jossain pankissa arvo-osuustilin ja pikkuhiljaa noin 5000€ erissä sijoittaisin kotimaisiin osakkeisiin.
Pari miljoonaa osakkeissa toisi noin 100 tonnin vuosittaiset osinkotulot, joka vuosi. Kuulostaisko hyvältä?
Tietysti sinulla on mahdollisuus kaikenlaiseen hyväntekeväisyyteen, mutta neuvoisin pitämään pääomasta huolen.
- Minulla
Pitääkö niiden muuten vielä sattua samaan riviin?
- ristiin rastiinkin käy
Voivat olla eri riveilläkin. Eli voi olla nro 2 sieltä yläriviltä ja 39 sieltä alariviltä
- asdd
Eli kyllä niiden numeroiden täytyy sattua samaan riviin. Jos sinulla on vaikka ensimmäisellä rivillä 3oikein eli et saa sillä mitään ja seuraavalla 4oikein, saat sen verran rahaa mitä siitä 4 oikein tuloksella saa. Tämä on puhdas Fakta. Olisin nimittäin muute voittanut ainakin 20kertaa miljoonia.
- asdd
Ja viellä sen verran etteivät ne voi olla ns ristiin rastiin, vaan kaikkien täytyy siis olla samalla rivistöllä.
- lottasin
ja jatkoin matkaa ettepä arvaa minne.Pieni vinkki pohjoiseen ja itään.
- erkkaw
mennä, senkin tollopää!Taisit mennä jäätä pitkin ruattiin senkin swedupelle!!!
- Ristus notta
asuvaa paappaa.Eikö se muuten pohjanmaalla ole tapana???
- Nik.............
Seon Klamydian Vesku......
- Ehe eehehe
Non niin. Kaikki nakkarille lihikselle, heti.
- OLLU:::!!!!1111!!!
Ehe eehehe kirjoitti:
Non niin. Kaikki nakkarille lihikselle, heti.
.
vähä tällaanen lottomiljunääri
.
- tommi-822
Voi teitä köyhiä! :) *jippii*
- K-Citymarketissa
Nyt napsahti lotossa täysosuma!!! =)
- katoppas
Niinhä tuos pohjalaisen nettisivuilla sanotaankin!
- Vaasaan!!
katoppas kirjoitti:
Niinhä tuos pohjalaisen nettisivuilla sanotaankin!
Loton 1,1milj. € Vaasan Citymarketista (kierros 12/2010)
Lauantai-Jokerin täysosumarivin pelannut voittaa onnekkaalla rivillään tasan Miljoona euroa. Miljoonavoittoon oikeuttava kuponki oli pelattu Vaasan Prismassa (kierros 13/2010)
Yli 21 000 euron potti pelattiin muun muassa Vaasassa Palosaaren R-kioskilla. (kierros 13/2010)
Hyvin on lyhyenajan sisällä osunut vaasaan voitot!! =) - 4+15
Vaasaan!! kirjoitti:
Loton 1,1milj. € Vaasan Citymarketista (kierros 12/2010)
Lauantai-Jokerin täysosumarivin pelannut voittaa onnekkaalla rivillään tasan Miljoona euroa. Miljoonavoittoon oikeuttava kuponki oli pelattu Vaasan Prismassa (kierros 13/2010)
Yli 21 000 euron potti pelattiin muun muassa Vaasassa Palosaaren R-kioskilla. (kierros 13/2010)
Hyvin on lyhyenajan sisällä osunut vaasaan voitot!! =)ai jai jai... mitäs näillä kaikilla rahoilla tekis??
- .
4+15 kirjoitti:
ai jai jai... mitäs näillä kaikilla rahoilla tekis??
taas tuli 24 000€ lotossa vaasaan! =)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886