Meikkaatko , nainen 70+

madame xxl

Kertoisitko ystävällisesti parhaat meikkiniksisi?

26

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyL

      Kauneuteni salaisuus on valokynä. Sillä saa piiloon juonteet ja tummat silmänaluset. Hyvään meikkivoiteeseen kannattaa panostaa. Ohut ja peittävä, runsaspigmenttinen.
      Huulipuna, ei liian tumma ja rajauskynä, ehdottomasti, että huulipuna ei lähde juoksemaan huuliryppyjä pitkin.

    • OliviaKoo

      Ei täällä kukaan uskalla kysymykseesi vastata, pelkäävät...hmm.
      Aloituksesi kun toisaalta poistettiin, niin sen täytyy olla silloin sääntöjen vastainen tai muuten sopimaton.
      Herran pelko on viisauden alku.

    • pikkumummi

      Minä luotan aurinkopuuteriin. Sillä saa kaksoisleuan häivytetyksi ja poskia kavennetuksi.

    • geenityttö

      ja olen ikäni hoitanut kohtalaisesti ihoani,vettä,rasvaa jne.Vieläkin aika rypytön iho,no naurunrypyt,elämänrypyt,ihan tyytyväinen olen itseeni.Ehkä syynä onkin se,että aika "hurjan" elämän kokenut,mutta nimenomaan...elänyt,tupakoinut,ryypännyt,syönyt mitä halunnut.Nykyisin käytän joka päivä kosteusvoidetta ja kerran kuussa laitatan kulmakarvani.Olen aina tehnyt naaman kurtistuksia,leuan taputtelua jne.Huulipunaa aina kun lähden asioille ja jos haluan sopivasti muita meikkejä,saahan niistä ainakin itsevarmuutta.
      Ja kuiskaan salaisuuden--rakastanut paljon.

      • madame xxl

        -----minä kuiskaan takaisin , että ei se vesi ole vanhin voitehista...eikä ainakaan paras-----


      • OliviaKoo
        madame xxl kirjoitti:

        -----minä kuiskaan takaisin , että ei se vesi ole vanhin voitehista...eikä ainakaan paras-----

        mitä madame tarkoittaa, ah.


    • Fanni

      Iholääkäriltä sain reseptin apteekin kosteusvoiteeseen ba...1. Sitä olen vedellyt jo vuosia kaksikin kertaa päivässä. Sopii minun iholleni. Sopivuus on yksilöllinen juttu. Olen tuiki kiitollinen sille lääkärille. Kun hämähäkit suupielissä joskus iltaisin harmittavasti näkyvät, vetäisen näyttelijätär Forssellin suosittamaa nut..x-voidetta, tuubissa sekin.
      Niin, meikkaanko. Talvella kalpeanaamaan on pakko jotain katsoa, luomenpoistojälkien peittämistä bl...o:lla, aavistus poskipunaa. Ihan sen verran vain, ettei näytä paklatulta vaan kuitenkin virkeältä. Tarvittaessa himmennystä puuterilla.
      Kesällä väriä on luonnostaan pihatöissä liikkuvalla. Vanhenevaa ihoa on säästeltävä.

    • Fanny

      Iholääkäriltä sain reseptin apteekin kosteusvoiteeseen ba...1. Sitä olen vedellyt jo vuosia kaksikin kertaa päivässä. Sopii minun iholleni. Sopivuus on yksilöllinen juttu. Olen tuiki kiitollinen sille lääkärille. Kun hämähäkit suupielissä joskus iltaisin harmittavasti näkyvät, vetäisen näyttelijätär Forssellin suosittamaa nut..x-voidetta, tuubissa sekin.
      Niin, meikkaanko. Talvella kalpeanaamaan on pakko jotain katsoa, luomenpoistojälkien peittämistä bl...o:lla, aavistus poskipunaa. Ihan sen verran vain, ettei näytä paklatulta vaan kuitenkin virkeältä. Tarvittaessa himmennystä puuterilla.
      Kesällä väriä on luonnostaan pihatöissä liikkuvalla. Vanhenevaa ihoa on säästeltävä.

      • Minä olen se kalkkilaivan kapteeni, joka ei tiedä mistä saisi riittävästi suurentavan pelin että näkisi paklata. Huulipunaa joskus käytän, kun sen siveleminen onnistuu rillipäällekin.
        Vuonna 1969 innostuin kerran laittamaan turkoosia silmäluomiini, ja silloin innostuivat miespuoliset työtoverinikin. Koko päivän he kulkivat ihmettelemässä, oliko työhuoneeni kostea, kun silmäluomeni olivat vetäneet homeeseen.


    • katicat

      Huulipunaa ilman en ulos lähe. Kulmakarvoja on ohennettava ja muotoiltava, muuten on liikaa. Naamaa en laita mitään. Iho on pysynyt kai siksi hyvänä.Talvella ulkoilu antaa punaset posket ja keväällä tähän aikaan alkaa jo terve rusketus iholle syntyä.
      Kun joskus harvoin meikkivoidetta ja puuteria naamaan laitan, niin mielelläni naamani pesen mahdollisimman pian.

      • Likka321

        Minäkin haluan erottua seinästä ja kyllä huulipunaa tulee monet kerrat päivässä sipaistua, se hoitaakin huulia.Ulkoilu ja se, mitä suuhunsa laittaa, vaikuttaa ihoon enemmän kuin ulkoiset keinot.Kurkkunaamiota tehokkaampaa on kurkun syöminen.
        Hyvä kosteusvoide on kyllä ehdoton suihkun ja auringonoton jälkeen. Tosin olen jo pitkään välttänyt ylenmääräistä paahtamista, kevyt rusketus riittää.Juhliin tulee oikein meikattuakin, ja aurinkopuuteri on oiva apu, sillä saa vähän häivytystä ja rusotusta aikaan. Piilolinssejä käyttäessäni vedän ohuet kajal-viivat yläluomiin.Luomivärejä kartan, ne tosiaan saavat aikaan vaikutelman lahonsuoja-aineesta.
        Tuo kulmakarvojen muotoilu saa ihmeitä aikaan, ja senhän voi itsekin opetella, kosmetologi tai kampaaja tekee sen kyllä hellemmin.
        Virossa käydessä huomaa, miten paljon siellä näkee kylttiä "Ilusalong" - kauneussalonki, ei ilosalonki. Siellä naiset satsaavat ulkonäköönsä paljon enemmän kuin me sukulaiskansasisaret.


      • Likka321 kirjoitti:

        Minäkin haluan erottua seinästä ja kyllä huulipunaa tulee monet kerrat päivässä sipaistua, se hoitaakin huulia.Ulkoilu ja se, mitä suuhunsa laittaa, vaikuttaa ihoon enemmän kuin ulkoiset keinot.Kurkkunaamiota tehokkaampaa on kurkun syöminen.
        Hyvä kosteusvoide on kyllä ehdoton suihkun ja auringonoton jälkeen. Tosin olen jo pitkään välttänyt ylenmääräistä paahtamista, kevyt rusketus riittää.Juhliin tulee oikein meikattuakin, ja aurinkopuuteri on oiva apu, sillä saa vähän häivytystä ja rusotusta aikaan. Piilolinssejä käyttäessäni vedän ohuet kajal-viivat yläluomiin.Luomivärejä kartan, ne tosiaan saavat aikaan vaikutelman lahonsuoja-aineesta.
        Tuo kulmakarvojen muotoilu saa ihmeitä aikaan, ja senhän voi itsekin opetella, kosmetologi tai kampaaja tekee sen kyllä hellemmin.
        Virossa käydessä huomaa, miten paljon siellä näkee kylttiä "Ilusalong" - kauneussalonki, ei ilosalonki. Siellä naiset satsaavat ulkonäköönsä paljon enemmän kuin me sukulaiskansasisaret.

        joka ei juurikaan meikkaa.
        Olen löytänyt hyvän öljyn, mikä ihoon hyvin imeytyy, se on nykyisin melkein ainut ihonhoitoni aine, tietysti pesun lisäksi.
        Kyllähän näihin kurttuihin öljyä uppoaa;))

        Aikoinaan esittelin kosmetiikkaa ja kai se sai kyllästymään koko aiheeseen.
        Silloin tuli laitettua meikkiä ja voiteet olivat jokapaiväisiä, tulokset on nähtävillä, kurttunen on naama, ikuista kauneutta ei syntynyt.

        Väliin kun yritän vähän, hyvin vähän korostella, silti tuntuu kuin olisin "maalattu" ja se ei hyvältä näytä.
        Kampaajalla laitatan kestovärin kulmiin ja sekin aina alkuun liian kovana esiin tulee, kunnes vähän pesussa kuluu.
        Huuleni ovat kapeat, no joskus tulee jotakin ruskean sävyistä huuliin sipaistua, poskipunaa juhliin lähtiessä, siinäpä ne.

        Minusta vanhan naisen on oltava varovainen ehostuksen kanssa, ei mikään ole kamalamman näköistä kuin oikein julmasti "maalattu" nainen.
        Taitoa se vaatii.


      • on kauniimpi
        Likka321 kirjoitti:

        Minäkin haluan erottua seinästä ja kyllä huulipunaa tulee monet kerrat päivässä sipaistua, se hoitaakin huulia.Ulkoilu ja se, mitä suuhunsa laittaa, vaikuttaa ihoon enemmän kuin ulkoiset keinot.Kurkkunaamiota tehokkaampaa on kurkun syöminen.
        Hyvä kosteusvoide on kyllä ehdoton suihkun ja auringonoton jälkeen. Tosin olen jo pitkään välttänyt ylenmääräistä paahtamista, kevyt rusketus riittää.Juhliin tulee oikein meikattuakin, ja aurinkopuuteri on oiva apu, sillä saa vähän häivytystä ja rusotusta aikaan. Piilolinssejä käyttäessäni vedän ohuet kajal-viivat yläluomiin.Luomivärejä kartan, ne tosiaan saavat aikaan vaikutelman lahonsuoja-aineesta.
        Tuo kulmakarvojen muotoilu saa ihmeitä aikaan, ja senhän voi itsekin opetella, kosmetologi tai kampaaja tekee sen kyllä hellemmin.
        Virossa käydessä huomaa, miten paljon siellä näkee kylttiä "Ilusalong" - kauneussalonki, ei ilosalonki. Siellä naiset satsaavat ulkonäköönsä paljon enemmän kuin me sukulaiskansasisaret.

        kuin helminauha kaulalla!

        Mikään ei vedä vertoja luonnollisuudelle!


      • prinsessasta,
        SkillaN kirjoitti:

        joka ei juurikaan meikkaa.
        Olen löytänyt hyvän öljyn, mikä ihoon hyvin imeytyy, se on nykyisin melkein ainut ihonhoitoni aine, tietysti pesun lisäksi.
        Kyllähän näihin kurttuihin öljyä uppoaa;))

        Aikoinaan esittelin kosmetiikkaa ja kai se sai kyllästymään koko aiheeseen.
        Silloin tuli laitettua meikkiä ja voiteet olivat jokapaiväisiä, tulokset on nähtävillä, kurttunen on naama, ikuista kauneutta ei syntynyt.

        Väliin kun yritän vähän, hyvin vähän korostella, silti tuntuu kuin olisin "maalattu" ja se ei hyvältä näytä.
        Kampaajalla laitatan kestovärin kulmiin ja sekin aina alkuun liian kovana esiin tulee, kunnes vähän pesussa kuluu.
        Huuleni ovat kapeat, no joskus tulee jotakin ruskean sävyistä huuliin sipaistua, poskipunaa juhliin lähtiessä, siinäpä ne.

        Minusta vanhan naisen on oltava varovainen ehostuksen kanssa, ei mikään ole kamalamman näköistä kuin oikein julmasti "maalattu" nainen.
        Taitoa se vaatii.

        joka nykyisin elää Espanjassa. Hänen 70-v.-päivillään oli Victoria vieraana.
        Kyllähän se järkytti se 70-vuotias nainen,
        hyvällä syyllä voisi hänelle sanoa, ettei kyllä uskoisi ikäisekseen.
        Ja se ei todellakaan olisi kohteliaisuus.


      • tuli kaupunkiin.,
        prinsessasta, kirjoitti:

        joka nykyisin elää Espanjassa. Hänen 70-v.-päivillään oli Victoria vieraana.
        Kyllähän se järkytti se 70-vuotias nainen,
        hyvällä syyllä voisi hänelle sanoa, ettei kyllä uskoisi ikäisekseen.
        Ja se ei todellakaan olisi kohteliaisuus.

        kaunis nainen heti huomattiin...
        Kovin hillittyjähän nämä ladyt tuntuvat meikkaamisessaan olevan, kukaan ei tunnusta paklaavansa ylenmäärin. Saahan sitä ainakin yrittää kauniita piirteitään korostaa ja vähemmän kauniita häivyttää. Monella on todella kauniit silmät koko ikänsä ja viettelevä suun muoto - kyllä niitä sopii esiin tuoda.
        Ihon paklaamisen kanssa saakin olla varovainen, ettei näytä muumiolta.
        Näin sanoo eräs gentleman ;0)


      • Heikot voiteet
        prinsessasta, kirjoitti:

        joka nykyisin elää Espanjassa. Hänen 70-v.-päivillään oli Victoria vieraana.
        Kyllähän se järkytti se 70-vuotias nainen,
        hyvällä syyllä voisi hänelle sanoa, ettei kyllä uskoisi ikäisekseen.
        Ja se ei todellakaan olisi kohteliaisuus.

        Näin kuvan Märtasta. Veikkailin, onko sairas vai 15 vuodella narrannut ikänsä vai onko todella saanut nopeasti kuihduttavat geenit. Kauneus katoaa. Nuoruuden näyttävyys ja ulkonäön avulla saatu puhti ovat poissa.
        Tässä myös vaatimattoman ihmisen on taivallettava leukapusseineen eteenpäin. Mukavaa riitti aikansa ja yhä mukavampaa on melskata lasten kanssa.


      • Märta?
        Heikot voiteet kirjoitti:

        Näin kuvan Märtasta. Veikkailin, onko sairas vai 15 vuodella narrannut ikänsä vai onko todella saanut nopeasti kuihduttavat geenit. Kauneus katoaa. Nuoruuden näyttävyys ja ulkonäön avulla saatu puhti ovat poissa.
        Tässä myös vaatimattoman ihmisen on taivallettava leukapusseineen eteenpäin. Mukavaa riitti aikansa ja yhä mukavampaa on melskata lasten kanssa.

        Norjan prinsessako?


      • Luuleva
        Märta? kirjoitti:

        Norjan prinsessako?

        Oliskohan Suomen prinsessa, kirjailija ?


      • Hampi
        on kauniimpi kirjoitti:

        kuin helminauha kaulalla!

        Mikään ei vedä vertoja luonnollisuudelle!

        Kauhistus, mitä näin peilistä: hampaani eivät olekaan tasaisen väriset. Minkäs niille nyt tekee, kun on pintaa ja pinnoitettua eri vuosikymmeniltä. Yritän pitää puhtaana väliharjoin, hammastahnoin ym jne...


    • fiiuliN

      Nuorempana meikkasin töihinkin lähtiessä ja ihmettelin toisia tyttöjä jotka eivät käyttäneet edes huulipunaa.
      Nyt ovat ajatukset kääntyneet päinvastaisiksi ja hiukan laitan puuteria ja huulipunaa kun lähden muualle kuin kauppaan.
      Eräs tyttökaverini sanoi jälkeen päin "kyllä sinun kannattaisi meikkailla , olit niin nätti silloin" kun olin meikannut ja lähdimme matkalla.

      En ole juuri 40 v taytettyäni muuta käyttänyt kuin kosteusvoidetta sauna ja pesun jälkeen, ja sitäkin vasta noin parisen vuotta.

      Omasta mielestäni omaan kohtalaisen hyvän ihon ja niin sisarenikin sanoi, kun pitkästä aikaa tavattiiin.

      • Rouva Remander

        Karun ulkokuoreni alla on herkkä sydän.
        En ole koskaan uskaltanut ehostaa itseäni pelosta, että kyyneleet valuttavat ripsivärit pitkin poskia tai nauraminen karistaa puuterit.
        Olen aina ollut luonnonkaunis.
        Oletan Remanderinkin olevan tyytyväinen, sillä pohjimmiltaan hän on hyvin taloudellinen.


      • heh
        Rouva Remander kirjoitti:

        Karun ulkokuoreni alla on herkkä sydän.
        En ole koskaan uskaltanut ehostaa itseäni pelosta, että kyyneleet valuttavat ripsivärit pitkin poskia tai nauraminen karistaa puuterit.
        Olen aina ollut luonnonkaunis.
        Oletan Remanderinkin olevan tyytyväinen, sillä pohjimmiltaan hän on hyvin taloudellinen.

        Miks miehet ei meikkaa, ne on rumempii?


      • rumaa
        heh kirjoitti:

        Miks miehet ei meikkaa, ne on rumempii?

        jos mies on koree


      • heh
        rumaa kirjoitti:

        jos mies on koree

        hehheh!


      • Rouva Remander kirjoitti:

        Karun ulkokuoreni alla on herkkä sydän.
        En ole koskaan uskaltanut ehostaa itseäni pelosta, että kyyneleet valuttavat ripsivärit pitkin poskia tai nauraminen karistaa puuterit.
        Olen aina ollut luonnonkaunis.
        Oletan Remanderinkin olevan tyytyväinen, sillä pohjimmiltaan hän on hyvin taloudellinen.

        Kyllä Rouva Remanderilla on sitten viisas mies !!
        Meikit jos mitkä, ovat hirmuhintaisia.Varsinkin siihen vasteeseen nähden!
        Taloudellinen kannattaisi olla- säästäisi paljon euroja.
        Nuorempana tuli enenmän jotain laiteltua. Nykyisin ihan tilanteen mukaan,, enimmäkseen kotioloissa vain kosteusvoidetta, ettei nyt vähäinen nahka nahistu kokonaan pois!
        Ja tulos on nähtävillä,,,, kauneus ei ole lisääntynyt yhtään, päinvastoin!
        Ostin taannoin elämäni kalleimman ripsivärin,
        24,89 € ,minusta se oli kallis. Mikä mielenhäiriö lie tullut - hetkellinen- pian mietin että hyvä oli myyjä kun ostatti sen minulla! No tehty mikä tehty !!!
        nyt vaan vaikutusta odottelemaan !!


      • Liisi'
        meri-kukka98 kirjoitti:

        Kyllä Rouva Remanderilla on sitten viisas mies !!
        Meikit jos mitkä, ovat hirmuhintaisia.Varsinkin siihen vasteeseen nähden!
        Taloudellinen kannattaisi olla- säästäisi paljon euroja.
        Nuorempana tuli enenmän jotain laiteltua. Nykyisin ihan tilanteen mukaan,, enimmäkseen kotioloissa vain kosteusvoidetta, ettei nyt vähäinen nahka nahistu kokonaan pois!
        Ja tulos on nähtävillä,,,, kauneus ei ole lisääntynyt yhtään, päinvastoin!
        Ostin taannoin elämäni kalleimman ripsivärin,
        24,89 € ,minusta se oli kallis. Mikä mielenhäiriö lie tullut - hetkellinen- pian mietin että hyvä oli myyjä kun ostatti sen minulla! No tehty mikä tehty !!!
        nyt vaan vaikutusta odottelemaan !!

        Ostin "A..i - Age..g" kosteusvoiteen ale-hintaan 40 eurolla. Leviää helposti, riittää kauan. Potti niin painavaa materiaalia, ettei sitä mukanaan viitsi kuljettaa. Pöhkö ostelee kaikenlaista. Apteekin voide "Ba..n 1" on voittamaton ja hinnaltaan sopivampi.
        Katoavaa kauneutta on sen verran ajateltava, ettei muodostu liian kovia uurteita. Yksilöllistä on kasvoillemme ilmaantuvien poimujen runsaus. Mitäs niistä, jos liikkeelle pääsee.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7200
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe