teille joilla on kokemusta L-sarjan objektiiveista.kumpaa suositteliisitte lintu kuvaukseen 100-400 pumppu vai 300tele 1,4 polttovälin muuttajalla onko kuvanlaadussa mainittavia eroja
objektiivi luontoon
bongari
1
1191
Vastaukset
- Selvästi
300 1,4x telejatkekin on parempi kuin 100-400 nelisatasena.
Telejatkeen kansa ero on kuitenkin niin pieni, ettei sitä käytännössä huomaa.
Sensijaan pelkkä 300 millinen on silminnähtävästi parempi kuin 100-400 mm 300-400 millin säädöillä.
Zoomi on kuitenkin kätevämpi jos kohteen koko ja etäisyys vaihtelee.
Piilosta tiettyyn pisteeseen kuvatessa on kiinteä linssi paikallaan.
http://www.photozone.de/8Reviews/lenses/canon_300_4is/index.htm
http://www.photozone.de/8Reviews/lenses/canon_100400_4556_is/index.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480