DNA-kytkystä eroon?

Seikku

Hommasin 20.11.2006 dna-kytkykaupalla N73-puhelimen. Tiesin jääväni vuoden alusta työttömäksi. Myyjän puheiden perusteella laskujeni piti olla korkeintaan 50e, mutta laskut ovat järkejään 80e, ja niihin minulla ei ole varaa!!! Miten pääsen tästä eroon?? Voisin suosiolla maksaa ne jäljellä olevat kimppa-kk-maksut, kun vain pääsisin eroon näistä 80 euron laskuista. Tai toki pääsisin niistä eroon kun antaisin puhelimen vain olla hyllyllä, mutta mikä järki siinäkään nyt on. Auttakee!!

6

2518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seikku

      Haluan tästä eroooooon!!!!!!!!!

    • Voi_voi

      Laskuista et pääse eroon, vaikka pitäisit sitä puhelinta vain hyllyllä, koska kk-maksut puhelimesta ja siitä puhepaketista tulee varmasti!. Ja sinä voit sen puhelimen myydä pois, esim: www.huuto.net, mut et sinä sillä uuden hintaa saa.

      Kannattaa soittaa dna:n asiakaspalveluun, ja kysyä heiltä suostuvatko he mihin. Sinun pitää kyllä sitten esittää sitova työttömyystarve/maksueste, et jos he suostuvat purkuun. Mut sitten sulle tulee kerralla maksettavaksi se loppumaksut, jos he suostuvat kytkyn purkuun...

      • Meg52

        Mulla on Soneran-kytky, olen soittanut soneralla monta kertaa, eivät suostu purkamaan sopimusta millään. Sanovat vaan,että 24kk:n kuluttua se loppuu. Tosi törkeää palvelua. Mä olen kans hukassa niiden laskujen kanssa, mutta ei voi muuta tehdä ku seurata soneran-sivuilta,että tulee minuuttimäärä täytee siitä mitä maksan ja sit lopettaa soittaminen ja odottaa seuraavaa kuukautta. Tämä on kyllä niin asiakkaitten hyväksi käyttöä. Sit ku se kaksi vuotta menee umpeen niin heitän kyllä kännykän mereen ellei mitään uutta muutosta ole siiheksi tapahtunut.


      • Tiitu
        Meg52 kirjoitti:

        Mulla on Soneran-kytky, olen soittanut soneralla monta kertaa, eivät suostu purkamaan sopimusta millään. Sanovat vaan,että 24kk:n kuluttua se loppuu. Tosi törkeää palvelua. Mä olen kans hukassa niiden laskujen kanssa, mutta ei voi muuta tehdä ku seurata soneran-sivuilta,että tulee minuuttimäärä täytee siitä mitä maksan ja sit lopettaa soittaminen ja odottaa seuraavaa kuukautta. Tämä on kyllä niin asiakkaitten hyväksi käyttöä. Sit ku se kaksi vuotta menee umpeen niin heitän kyllä kännykän mereen ellei mitään uutta muutosta ole siiheksi tapahtunut.

        Mikä teissä on, kun ette osaa lukea sopimusehtoja ENNEN allekirjoitusta ja ostopäätökesn tekemistä. Ostohetkellä on varmaan kerrottu sopimusajan pituus ja jos sopimusaika on 24 kk niin se on yhtä kuin kaksi vuotta. ja jos sanotaan, että sopimusta ei voi sanoa irti ennemmin niin siloin sitä ei voi. Olisiko jonkinlainen sisälukutestin tekeminen tai kuullunymmärtämisen harjoittelu mitään....?


    • skorpio

      15.4 alkaen voit vaihtaa liittymätyyppiäsi tuosta kytkystä. vaihda parempi liittymä itelles, ei se kännykän kuukausimaksu ole sitä 80 e vaan se tulee siitä miten käytät sitä. kato halvempi paketti tai minuuttihintainen itelles ja PUHU hyvä ihminen vähemmän niin tulee pienemmät laskut.

    • 3nity

      Olisi kiva tietää, miksi laskut ovat niin suuret, varsinkin jos sopimuksessa olisi jotkin pienemmät paketit tms varattuna. Kuulostaa siltä, että kaikki ei ole kuten pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe