mistäs saisi tuommoiseen volvoon tuon radion aukaisukoodin kun voisi sanoa että on aika tylsää ajella ilman radiota??? kun joku puhui jostain ohjelmasta millä sen saisi mutta en ole sitä itse löytänyt...
volvo fl7 radion aukaisukoodi???
4
3486
Vastaukset
- Lady-Rahtari
Yleensä aukaisukoodi tulee radion mukana luottokortin näköisellä kortilla eli sen pitäisi olla jossain tallessa, ehkä auton omistajalla. Jotkut pitää sen auton papereiden mukana mikä ei tietysti hirveän viisasta ole. Jos korttia ei löydy, soita Volvo-huoltoon, ne voi neuvoa. Mulla oli ongelmia yhden Mersun kanssa ja MB-huolto neuvoi irrottamaan radion ja katsomaan sarjanumeron jonka perusteella olisivat löytäneet koodin. Kuitenkin hyvän aikaa etsittyäni löysin kortin. Eri merkkisissä radioissa on eri systeemit numeron näppäilyyn ja kuittaukseen. Joissain numerot on 1-6 ja annetaan kanavamuistinumeroilla, joissain yhdestä napista painelemalla.
- volvoradio?
Tuo se takaisin koska minulla on se koodi.
- 6363
3336 joku noista oli volvon vakio koodi
volvon oma radio,kysy volvon huollosta,valmistenumerolla pojat katsoi netistä mulle koodin,siihen meni pari minuuttia,eikä maksanu ku kauniin kiitoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683