volvo fl7 radion aukaisukoodi???

rahtirensseni

mistäs saisi tuommoiseen volvoon tuon radion aukaisukoodin kun voisi sanoa että on aika tylsää ajella ilman radiota??? kun joku puhui jostain ohjelmasta millä sen saisi mutta en ole sitä itse löytänyt...

4

3486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady-Rahtari

Yleensä aukaisukoodi tulee radion mukana luottokortin näköisellä kortilla eli sen pitäisi olla jossain tallessa, ehkä auton omistajalla. Jotkut pitää sen auton papereiden mukana mikä ei tietysti hirveän viisasta ole. Jos korttia ei löydy, soita Volvo-huoltoon, ne voi neuvoa. Mulla oli ongelmia yhden Mersun kanssa ja MB-huolto neuvoi irrottamaan radion ja katsomaan sarjanumeron jonka perusteella olisivat löytäneet koodin. Kuitenkin hyvän aikaa etsittyäni löysin kortin. Eri merkkisissä radioissa on eri systeemit numeron näppäilyyn ja kuittaukseen. Joissain numerot on 1-6 ja annetaan kanavamuistinumeroilla, joissain yhdestä napista painelemalla.

• volvoradio?

Tuo se takaisin koska minulla on se koodi.

• 6363

3336 joku noista oli volvon vakio koodi

• volvon oma radio,kysy volvon huollosta,valmistenumerolla pojat katsoi netistä mulle koodin,siihen meni pari minuuttia,eikä maksanu ku kauniin kiitoksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe