Hei!
Olemme lähdössä huhtikuun puolessä välissä omatoimimatkalle budapestiin (2 henkl.) matka kestää viikon verran. tarkoituksenamme on tutustua budapestiin ja reissata maaseudulla omalla autolla tai yleisillä kulkuvälineillä. Onko kellään kokemuksia auton vuokrauksesta, hinta, mistä vuokrata budapest-jokin toinen kaupunki, jne. Menemme ehkä käymään balaton-järvellä, mielessämme ollut kroatia ja Wien. tarvitaanko rajanylitykseen mitään lomakkeita jne. kaikki neuvo tarpeen.
budapestiin, auton vuokraus
7
3547
Vastaukset
- Diesel!
Vuokrasimme Pestin puolella, Tonavan rannassa olevan hotskun yhteydessä olevasta vuokraamosta.
Nimeä en enää muista.
Olin netistä katsonut vaihtoehtoja mutta hinnat olivat samassa linjassa, Saksaa kalliimpia.
Meillä oli pieni diesel Ford viikon.
Lasku oli jossain 200-300E:n välillä.
Rajojen ylityslisä oli 20E.
Heppu sanoi että merkatkaa itse valmiiseen lomakkeeseen sitä mukaa kun menette. Itävalta, Slovenia.
Lähinnä hämmästelin auton palautustarkastusta.
Tasopinnat syynättiin peilaavaa valoa vasten.
Sisätilojen tarkastus.
Auton perustoiminnot.
Mattojen alustat.
Vararengas.
Varmaa on että jos mitä tahansa, pientäkin olisi sattunut niin taatusti olisi havaittu.
Vastaanottaessanne autoa tehkää luovuttajan kanssa tarkistus ja vaatikaa lomakkeeseen merkintä joka helvetin naarmusta. Muusta puhumattakaan.
Kroatian Podgosta on aivan päinvastaiset kokemukset.
Palutettaessa eivät käyneet edes vilkaisemassa koko keksintöä. Ei edes polttoainetta. - vuokralle
Katso Detzön kotisivuilta, sieltä löytyy linkkejä eri autovuokraamoihin.
http://members.chello.hu/pok.zillekatalin/frame_e.html
Itse vuokrasimme auton www.vertaa.fi kautta viime syksynä ja se oli www.fox-autorent.com. Detzön sivuilta löytyy varmaan halvempiakin vaihtoehtoja. Meillä 2pv/80 euroa, muistaakseeni. Vuokraamon kaveri toi sovittuna aikana lentokentälle auton (ei tiskiä lentokentällä) ja me palautimme auton samaan paikkaan Foxin pojalle. Hyvin toimi.
Ehdottomasti kannattaa käydä ajelemassa myös maaseudulla. Suosittelen. Itse pidin enemmän Egerin ja Tokaijin suunnista. Hollohazan posliinitehtaanmyymälä oli ihan parasta!- kokemus auton
palatuksesta. Viime kesänä vuokrattiin auto viikoksi etukäteen netin kautta, vuokraamoa en muista. Lentokentältä (Budapestistä)otettiin ja palautettiin. Palautettaessa jätettiin auto vain vuokraamon parkkiin ja vietiin avaimet tiskille. Oman oikeusturvan kannalta saattaa tuollainen tarkka syyni kuitenkin olla parempi, tosin meille ei tullut mitään ongelmia, ei kyllä oltu autoa kolhittukaan. Ehdottomasti kannattaa ajella maaseudulle, esim juuri Balatonin pohjoisrannan viinitiloille, jos vain Budapestiin tutustumiselta jää aikaa. Ensi kesänä tarkoitus tehdä retki Egerin seudulle.
- eduk666
Rentalcars ei ole autovuokraamo, vaan autovuokraamoihin linkkaava sivusto,
- edullisimmin auto
Olen vahvasti sitämieltä, jotta brokerilta saa auton halvimmalla. Autot ovat kuitenkin merkkivuokraamojen fiudeja vakuutuksineen kaikkineen.
Olen käyttänyt sekä
http://www.novacarhire.com/car-hire/
että
http://www.holidayautos.com ia . - Käynyt
Itse käytettiin pari vuotta sitten keskustan Herziä ja palautus oli kentälle. Auto oli uusi Opel Insignia. Hintaa en muista tarkkaan, mutta kalliimpi kuin Itävallassa ja Tshekissä oltiin totuttu.
Täysillä vakuutuksilla palautus oli yhtä rutiininomainen kuin muuallakin. Paikalla asunut tuttava sanoi, että autojen vuokrahinnat lähtivät jyrkkään nousuun joku vuosi sitten.
Jos käyttää paljon vuokra-autoa, niin kannattaa miettiä, ottaako Unkarin reissunkin lennot Wieniin, Prahaan tai Bratislavaan. Tuo viimeksimainittu on meiltä vielä käymättä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529