Nii et mik o maailman tehokus ase????
kNIoost vaa tietä
Maailam tehokkain ase
23
1513
Vastaukset
- banban
Tehokkain ase on varmasti joku ydinpommi
- hallelujaaaa
ei ydin pommi oo ase se on pommi tehokkain ase on mangnum44
- banban
Aika selvästi et oo reiska ku on noin surkeesti kirjotettu ja noin tyhmä kysymys viä
- napergull
semmonen neutronipommi jossa on 1000000000000000000000000000000000000 megatonnia sitä räjähtävää juttua.. :D ja et sä mikää reiska oo
- Axusoft
napergull kirjoitti:
semmonen neutronipommi jossa on 1000000000000000000000000000000000000 megatonnia sitä räjähtävää juttua.. :D ja et sä mikää reiska oo
Liittyykö ydinpommi ja neutronipommi yms. airsoftiin?! Reiska tarkoitti varmasti maailman tehokkainta AIRSOFT asetta!
En tiedä mikä on maailman tehokkain airsoft ase, mutta vesurit voi virittää M190 tasolle joka on jo ihan kiva taso. - roope jurmu
Axusoft kirjoitti:
Liittyykö ydinpommi ja neutronipommi yms. airsoftiin?! Reiska tarkoitti varmasti maailman tehokkainta AIRSOFT asetta!
En tiedä mikä on maailman tehokkain airsoft ase, mutta vesurit voi virittää M190 tasolle joka on jo ihan kiva taso.revolveri on tehokkain
- roope jurmu
revolveri on tehokkain ase kato pro airsoft .fi
- SniperKISSA
Jotkut kaasu sniput ja kiväärit.
- halleluuujaaaaaa
SniperKISSA kirjoitti:
Jotkut kaasu sniput ja kiväärit.
kaasu aseet on tehokkaita
- halleluujaaa
halleluuujaaaaaa kirjoitti:
kaasu aseet on tehokkaita
mul on m27 se lähtee 85 0,25g kuulilla oon hyvä softaaja
- softaaja12345
ei ees oo
- bi
oikeestaan se on sniper
- Snipers
Paineilma snaipperilla saa 250m/s kun säätää vähän painetta.
- Puskan Ykä
Pennut kun montula leikkii softeilla, niin mä lennän Cessnalla yli ja tiputan Airsoftydinpommin ja tulen voittajana kotiin.
Teko-ohjeet. Vesipalloihin vettä ja helvetisti kuulia. - asfsgtwsdfvsd
Maailman tehokkain ase oli neuvostoliiton Tsar-Bomba, jonka voimakkuus oli 57 megatonnia. Tuota voimakkaampaa ydinpommia olisi vaikea tehdä, sillä neukutkin pienensivät pommin tehoa koska 100 megatonnin pommin radioaktiivinen laskeuma olisi ollut suunnaton.
Mutta airsoftissa varmaankin Tsar-Bomba kylkeen teipatuilla kuulilla olis aika jepa. - zsd
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280305.html aika hemmetin tehokas airsoft ase
- jf-999
oikeessa oot
- Ktobobboto
Tsar bomba!
- airsofthullu
mulla on tanaka m24 sws
josta lähtee 200m/s 20grammasilla - barretti
barret 50.cal
- wdwdwddwwdw
Mun vsr-10 osat on cnc koneisttuja kestävimmästä metallista joka pajalta löytys. Kronottaa 0.25 kuulilla 274m/s. Miettikääs sitä hetken aikaan. Sain jopa pelata venäjällä sen kanssa.
- sayhellotomylittlefr
Veikkaan että mun ilmakivääri jolla pystyn ampuun muovikuulia. Ase on thety alunperin rautakuulille mutta oon testannu ampua sillä 0.3 muovikuulia ja toimi.
Tosin en oo pelikäytössä tietenkään pelannu koska veikkaisin että lähtönopeus on noin 400 m/s korvilla kun metallikuulillla ilmoitettu lähtönopeus oli aseeseen vähän alle 300 m/s. - Anonyymi
Big boy ydinpommi Jonka Yhdysvallat kehitti toisessa maailman sodassa ja räjäytti japanin kaupungin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346