Maailam tehokkain ase

Reiska-

Nii et mik o maailman tehokus ase????
kNIoost vaa tietä

23

1627

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • banban

Tehokkain ase on varmasti joku ydinpommi

• hallelujaaaa

ei ydin pommi oo ase se on pommi tehokkain ase on mangnum44

• banban

Aika selvästi et oo reiska ku on noin surkeesti kirjotettu ja noin tyhmä kysymys viä

• napergull

semmonen neutronipommi jossa on 1000000000000000000000000000000000000 megatonnia sitä räjähtävää juttua.. :D ja et sä mikää reiska oo

• Axusoft
        napergull kirjoitti:

semmonen neutronipommi jossa on 1000000000000000000000000000000000000 megatonnia sitä räjähtävää juttua.. :D ja et sä mikää reiska oo

Liittyykö ydinpommi ja neutronipommi yms. airsoftiin?! Reiska tarkoitti varmasti maailman tehokkainta AIRSOFT asetta!

En tiedä mikä on maailman tehokkain airsoft ase, mutta vesurit voi virittää M190 tasolle joka on jo ihan kiva taso.

• roope jurmu
        Axusoft kirjoitti:

Liittyykö ydinpommi ja neutronipommi yms. airsoftiin?! Reiska tarkoitti varmasti maailman tehokkainta AIRSOFT asetta!

En tiedä mikä on maailman tehokkain airsoft ase, mutta vesurit voi virittää M190 tasolle joka on jo ihan kiva taso.

revolveri on tehokkain

• roope jurmu

revolveri on tehokkain ase kato pro airsoft .fi

• SniperKISSA

Jotkut kaasu sniput ja kiväärit.

• halleluuujaaaaaa
        SniperKISSA kirjoitti:

Jotkut kaasu sniput ja kiväärit.

kaasu aseet on tehokkaita

• halleluujaaa
        halleluuujaaaaaa kirjoitti:

kaasu aseet on tehokkaita

mul on m27 se lähtee 85 0,25g kuulilla oon hyvä softaaja

• softaaja12345

ei ees oo

• bi

oikeestaan se on sniper

• Snipers

Paineilma snaipperilla saa 250m/s kun säätää vähän painetta.

• Puskan Ykä

Pennut kun montula leikkii softeilla, niin mä lennän Cessnalla yli ja tiputan Airsoftydinpommin ja tulen voittajana kotiin.
      Teko-ohjeet. Vesipalloihin vettä ja helvetisti kuulia.

• asfsgtwsdfvsd

Maailman tehokkain ase oli neuvostoliiton Tsar-Bomba, jonka voimakkuus oli 57 megatonnia. Tuota voimakkaampaa ydinpommia olisi vaikea tehdä, sillä neukutkin pienensivät pommin tehoa koska 100 megatonnin pommin radioaktiivinen laskeuma olisi ollut suunnaton.
      Mutta airsoftissa varmaankin Tsar-Bomba kylkeen teipatuilla kuulilla olis aika jepa.

• zsd
      • jf-999

oikeessa oot

• Ktobobboto

Tsar bomba!

• airsofthullu

mulla on tanaka m24 sws

josta lähtee 200m/s 20grammasilla

• barretti

barret 50.cal

• wdwdwddwwdw

Mun vsr-10 osat on cnc koneisttuja kestävimmästä metallista joka pajalta löytys. Kronottaa 0.25 kuulilla 274m/s. Miettikääs sitä hetken aikaan. Sain jopa pelata venäjällä sen kanssa.

• sayhellotomylittlefr

Veikkaan että mun ilmakivääri jolla pystyn ampuun muovikuulia. Ase on thety alunperin rautakuulille mutta oon testannu ampua sillä 0.3 muovikuulia ja toimi.
      Tosin en oo pelikäytössä tietenkään pelannu koska veikkaisin että lähtönopeus on noin 400 m/s korvilla kun metallikuulillla ilmoitettu lähtönopeus oli aseeseen vähän alle 300 m/s.

• Anonyymi

Big boy ydinpommi Jonka Yhdysvallat kehitti toisessa maailman sodassa ja räjäytti japanin kaupungin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1939
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      290
      1080
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      81
      909
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      868
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      789
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      736
    7. 73
      732
    8. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      48
      703
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      691
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      676
    Aihe