Vinkkejä golffarille, matkaa ajateltu Kapkaupunkiin. Missä kannattaa majoittua ja kenttien sijainnit kiinnostaa. Pitäisi löytyä sopuratkaisu sijainnin suhteen, koska miehet golffaa ja naiset ei.
Golfia
3
496
Vastaukset
- Kapkaupunkilainen
Ohessa linkki josta naat missa kentat sijaitsee, vuokra-autolla paasee kylla mukavasti kaikkialla :=)
http://www.sa-venues.com/western_cape_golf_courses.htm
Majat loytyy samasta linkista
Minusta viinialueet ovat parhainta majoitusaluetta ja siella on sitten noita kenttiakin joista valita, jos vaimot eivat suostu ajeleen itse autolla niin sitten kannattanee majoittua keskustaan jossa voi turvallisesti liikkua takseilla
Tervetuloa...- Par 5
Luinkin vastauksesi koskien Kapkaupungin/seudun
golf tarjontaa, sitä tuntuu riittävän. Meillä(vaimollani ja minulla)on tarkoistus matkata
EA:han marraskuussa-07,mitä muuta hyvää paikkaa
suositteleisitte Kapkaupungin ohella golfiin ja
lomailuun? Onko ajankohta marras-joulukuun vaihde
oikea, säätilan suhteen? Kaikki muukin info
ensikertalaisille olisi pelkkää plussaa.
Suuri KIITOS kaikille jotka vaivautuvat laittamaan
vaikkapa vaan rivin tai kaksi, mitä enemmän, sen parempi. - Kapkaupunkilainen
Par 5 kirjoitti:
Luinkin vastauksesi koskien Kapkaupungin/seudun
golf tarjontaa, sitä tuntuu riittävän. Meillä(vaimollani ja minulla)on tarkoistus matkata
EA:han marraskuussa-07,mitä muuta hyvää paikkaa
suositteleisitte Kapkaupungin ohella golfiin ja
lomailuun? Onko ajankohta marras-joulukuun vaihde
oikea, säätilan suhteen? Kaikki muukin info
ensikertalaisille olisi pelkkää plussaa.
Suuri KIITOS kaikille jotka vaivautuvat laittamaan
vaikkapa vaan rivin tai kaksi, mitä enemmän, sen parempi.Knysna ja Plettenberg Bay ovat hienoja kohteita myos goffarille
Ajankohta on loistava, tosin merenvierella tuulee tuolloin jonniin verran, mutta onpahan jotain mita syyttaa :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068