Voitteko auttaa mistä löytäisin SUOMESTA ice age hahmoja pehmoleluina? Googlen linkit alkaa olla selattu jo läpi ja jenkeistä sais tilattua mutta tuntuu aika työläältä..
Hakusessa eritoten SID isona pehmoleluna..Kovat muovipalikat ei oikeen sytytä!
ICE AGE HAHMOT???
10
1209
Vastaukset
- löytää
sen "pähkinäveijarin" niinku minun pikkuveli sanoo, se on aivan myyty sen pähkinäveijarin seikkailuista
- henkka
Joo siinä oravassa on kyllä paljon samaa ku mun toilailuissa mut laiskiainen eli Sid on hukassa! Toki en oo löytäny niistä hahmoista mitään Suomesta...=)
- Buck2695
mäki haluisin sellasen buck pehmon mutku en oo löytäny sellasii suomesta. kysyin mun äidiltä ett voinko tilata sellasen mutta se sano että vaan jos se on suomesta. :( jos löudät jonkun sivuston nii ilmota :)
- Buck2695
toivottavasti tää autto sua :)
- buck2695
tiiän et haluut sidin mut en oo varma onks sitä mut buck on ainki :)
- fghyhfdsg
buck2695 kirjoitti:
tiiän et haluut sidin mut en oo varma onks sitä mut buck on ainki :)
http://www.innergy.fi/epages/innergy.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/innergy/Products/sid1
https://www.oasisfinland.fi/shop/shop.php?sivu=tuote&tuoteid=5661
- kmu,yug
osoitteesta www.boostep.com tilasin itselloeni Buck pehmon ja veljelleni Sidin. SE sid ei näytä niin kivalta siinäå kivassa mutta se on oikeasti tosi aidon näköinen. sieltä kannattaa tilata
- whduibh
Mä sain oasis.com:ista Buckin ja veli Sidin about 30. cm se Buck mut siel oli erikokosiikin c: Nyt haluisin ne opossumit mut niitä ei suomesta löydy ja äiti ei anna enää tilaa D;
- gyigvfgv
eiku ei oasis vaan Kukunor.com :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070