pyydän, että kirjoittaisitte sellaisia lesbostooreja, joissa nussittaisiin... tiedättehän, pimpsat vastakkain... ;) kiitos!
pikku pyyntö!
8
6427
Vastaukset
- bi-tyttö
Nii et tehkee joku sellane nove...
Kiitti ;) - Daneon
Miksette te ite kirjota sellasia?
- bi-tyttö
Kirjottaisin,jos osaisin..
- lepe
si on kohtuuton,kaverille,ei jätetä.
- itse ?
nämä pyynnöt ihmetyttää.
- Bi_87
Istuin baarissa yks kesäinen ja kaunis ilta päälläni oli kireä toppi ja alla ei mitään.
Jalassani minulla oli todella sexikkäät farkut ja niiden alla kuumat ja kosteat stringit.
kuuntelin siinä musiikkia ja viereeni tuli yks tyttö istumaan. Hän kysyi nimeäni ja vastasin hänelle.
Hänkin sanoi minulle oman nimensä.
Otin häntä hetken aikaa juteltuamme kädestä kiinni ja vein hänet naisten vessaan.
riisuin hänet ja itseni ja istuin hänen syliinsä.
Työnsin terhakkaat sormeni häneen ja hän sai orkun.
Hän teki minulle saman.- höpöä
älä tyttö valehtele!
- Bi_87
höpöä kirjoitti:
älä tyttö valehtele!
En valehtele en.
hymyilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2417437Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393871Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172168- 401438
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261437- 331362
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3411190Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141992Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23938Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7907