pyydän, että kirjoittaisitte sellaisia lesbostooreja, joissa nussittaisiin... tiedättehän, pimpsat vastakkain... ;) kiitos!
pikku pyyntö!
8
6414
Vastaukset
- bi-tyttö
Nii et tehkee joku sellane nove...
Kiitti ;) - Daneon
Miksette te ite kirjota sellasia?
- bi-tyttö
Kirjottaisin,jos osaisin..
- lepe
si on kohtuuton,kaverille,ei jätetä.
- itse ?
nämä pyynnöt ihmetyttää.
- Bi_87
Istuin baarissa yks kesäinen ja kaunis ilta päälläni oli kireä toppi ja alla ei mitään.
Jalassani minulla oli todella sexikkäät farkut ja niiden alla kuumat ja kosteat stringit.
kuuntelin siinä musiikkia ja viereeni tuli yks tyttö istumaan. Hän kysyi nimeäni ja vastasin hänelle.
Hänkin sanoi minulle oman nimensä.
Otin häntä hetken aikaa juteltuamme kädestä kiinni ja vein hänet naisten vessaan.
riisuin hänet ja itseni ja istuin hänen syliinsä.
Työnsin terhakkaat sormeni häneen ja hän sai orkun.
Hän teki minulle saman.- höpöä
älä tyttö valehtele!
- Bi_87
höpöä kirjoitti:
älä tyttö valehtele!
En valehtele en.
hymyilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21011991- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606388Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785319- 585010
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514533Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1204460- 1223982
- 833472
- 592051