pyydän, että kirjoittaisitte sellaisia lesbostooreja, joissa nussittaisiin... tiedättehän, pimpsat vastakkain... ;) kiitos!
Vastaukset 8
- bi-tyttö
Nii et tehkee joku sellane nove...
Kiitti ;) - Daneon
Miksette te ite kirjota sellasia?
- bi-tyttö
Kirjottaisin,jos osaisin..
- lepe
si on kohtuuton,kaverille,ei jätetä.
- itse ?
nämä pyynnöt ihmetyttää.
- Bi_87
Istuin baarissa yks kesäinen ja kaunis ilta päälläni oli kireä toppi ja alla ei mitään.
Jalassani minulla oli todella sexikkäät farkut ja niiden alla kuumat ja kosteat stringit.
kuuntelin siinä musiikkia ja viereeni tuli yks tyttö istumaan. Hän kysyi nimeäni ja vastasin hänelle.
Hänkin sanoi minulle oman nimensä.
Otin häntä hetken aikaa juteltuamme kädestä kiinni ja vein hänet naisten vessaan.
riisuin hänet ja itseni ja istuin hänen syliinsä.
Työnsin terhakkaat sormeni häneen ja hän sai orkun.
Hän teki minulle saman.- höpöä
älä tyttö valehtele!
- Bi_87
höpöä kirjoitti:
älä tyttö valehtele!
En valehtele en.
hymyilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547