Malesiassa ei kuulemma "tarvitse" jättää tippejä samoin kuin esim. Thaimaassa. Mites esimerkiksi laukunkantajille, kuskeille jne. Oletteko jättäneet ja jos, niin suurinpiirtein paljonko?
Vastaukset 2
- pidä jättää!
Malesiassa ei ole suotavaa jättää tippiä. Itse en antanut yhtään "rähmää" kenellekkään, ei bussikuskit tai kukaan muukaan niitä edes odottaneet kuten Thaimaassa. Monissa ravintoloissa kuitissa ihan lukee ettei tippejä saa jättää.
- pinkilili
Itse kyllä annan tippiä taksin kuljettajalle, mutta ainoastaan jos hän suostuu laittamaan taksamittarin päälle (Kuala Lumpur) ja tottakai hotellin laukunkatajat odottavat tippiä niinkuin muissakin maissa (muutama ringitti) - nolaat itsesi jos jätät tipin antamatta tässä tilanteessa!! Ja kyllä ravintoloissa voi hyvästä palvelusta ja ruuasta myös tipata JOS haluat, muttei se ole välttämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011075Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni63900- 77888
- 71775
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34607- 44607
- 51559
- 42541