Oletteko olleet tyytyväisiä avoimen toimintaan? Onko ollut hyötyä?
Itsellä se tilanne,että opiskelut sujuneet hyvin ja hyviä numeroita olen saanut. Kaikki ollut vaan itsestäni kiinni.Minkäänlaista apua en pulmiini ole saanut vaikka kysynyt olen. Kaiken olen ratkonut itse. Ohjeita ei ole paljonkaan tullut.
Nyt vielä semmonen tilanne että jos luennoitsija ei ala pistää vauhtia toimintaansa en saa tarvitsemisani pisteitä kouluunhaussa. Soittanut olen varmaan kymmeniä kertoja, lähettänyt sähköpostia, soittanut useammalle eri henkilölle mutta mitään ei tapahdu. Vituttaa!
Kun ottaa huomioon että opiskeluista vielä maksaa niin luulisi saavan jonkinlaista vastinettakin rahoilleen. Muutakin vaan arvosanat.
Avoimessa opiskelevat
2
1192
Vastaukset 2
- elicorleone
Itse olen juuri päättämässä avoimen yhdeksän kuukauden opiskelua kansanopistossa. Minulla on vain positiivisia mielipiteitä, täällä nimittäin meitä on historiaa lukemassa vain viisi joten opettajatuutori jaksaa neuvoa ja auttaa. On ollut hyötyä paljonkin, suoritan nyt kahdet perusopinnot ja toista ainetta haen Turkuun opiskelemaan eli saan sitten hyväksiluettua nämä. Numerot on ollut normaalia tasoani eli en voi valittaa.
Tuo on hyvin ärsyttävää, jos apua ei heru varsinkin kun siitä maksetaan. Itse kun asun täällä opistoalueella ja maksan vielä yli 300 kuussa asumisesta ja ruuasta plus siihen ne avoimen kahdet maksut eli 400, niin kyllä täällä sit apuakin saa. Tuutori on ihana johon voi ottaa aina tarvittaessa yhteyttä. - mä000000
maksoin siitä monta sataa. Tein ensimmäisen kurssin loppukokeen kolme kertaa enkä päässyt läpi, ja siihen se tyssäsi. Rahastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️481012Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17959- 82831
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80749Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21717- 59621
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203618- 102594
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet188562- 90538
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html255459Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.84429Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42403- 35391
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 43372
- 26356
- 4349
- 29348