Avoimessa opiskelevat

mitä mieltä?

Oletteko olleet tyytyväisiä avoimen toimintaan? Onko ollut hyötyä?

Itsellä se tilanne,että opiskelut sujuneet hyvin ja hyviä numeroita olen saanut. Kaikki ollut vaan itsestäni kiinni.Minkäänlaista apua en pulmiini ole saanut vaikka kysynyt olen. Kaiken olen ratkonut itse. Ohjeita ei ole paljonkaan tullut.
Nyt vielä semmonen tilanne että jos luennoitsija ei ala pistää vauhtia toimintaansa en saa tarvitsemisani pisteitä kouluunhaussa. Soittanut olen varmaan kymmeniä kertoja, lähettänyt sähköpostia, soittanut useammalle eri henkilölle mutta mitään ei tapahdu. Vituttaa!
Kun ottaa huomioon että opiskeluista vielä maksaa niin luulisi saavan jonkinlaista vastinettakin rahoilleen. Muutakin vaan arvosanat.

2

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elicorleone

Itse olen juuri päättämässä avoimen yhdeksän kuukauden opiskelua kansanopistossa. Minulla on vain positiivisia mielipiteitä, täällä nimittäin meitä on historiaa lukemassa vain viisi joten opettajatuutori jaksaa neuvoa ja auttaa. On ollut hyötyä paljonkin, suoritan nyt kahdet perusopinnot ja toista ainetta haen Turkuun opiskelemaan eli saan sitten hyväksiluettua nämä. Numerot on ollut normaalia tasoani eli en voi valittaa.

Tuo on hyvin ärsyttävää, jos apua ei heru varsinkin kun siitä maksetaan. Itse kun asun täällä opistoalueella ja maksan vielä yli 300 kuussa asumisesta ja ruuasta plus siihen ne avoimen kahdet maksut eli 400, niin kyllä täällä sit apuakin saa. Tuutori on ihana johon voi ottaa aina tarvittaessa yhteyttä.

• mä000000

maksoin siitä monta sataa. Tein ensimmäisen kurssin loppukokeen kolme kertaa enkä päässyt läpi, ja siihen se tyssäsi. Rahastusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe