Olen tallentanut s-postikirjeen, jossa on liitteenä Power Point- esitys (Life), omiin tiedoistoihini otsikolla Power Point esityksiä. Eikö tämä tarkoita juuri kovalevylle tallentamista? (olen tyhmä)Kun avaan s-posti tiedostoliitteen, alkaa esitys. Hiiren oikealla painikkeela saan esille monia toimintoja, mutta en tulostusta. Kiitos vielä!
lisäapua Power Pointiin
eliisamarke
2
207
Vastaukset
- vaikka näin
Aivan oikein olet tallentanut. Muuta esityksen tiedostomuoto muotoon .ppt kun nyt on muodossa .pps ja esitys avautuu PowerPoint ohjelmaan jossa pääset muokkamaan esitystä. Tulosta napiska löytyy PowerPointissa vasemmalta yläreunasta valikosta Tiedosto. Sieltä voit valita minkä sivun haluat tulostaa vai ehkä kenties kaikki sivut.
- maiggen
Jos koneellasi on power point ohjelma,käynnistä se ja valitse tiedosto/ avaa kansio, valitse kansio johon olet tallentanut power point esityksen,sitä kautta pystyt tulostamaan koko esityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423