Nivelrikkoon apua

Vanhako?

Mulla todettiin nivelrikko varpaissa ja tuska on välillä sietämätön, lääkäri kehotti vaan syömään särkylääkettä :(
onko kellään kokemuksia luontaistuotekauppojen "ihmelääkkeistä" olisiko mistään apua, alkaa olemaan jo melko tukalat paikat....

14

14645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on apua
    • oona

      Ystävättärelläni on nivelrikkoa ja hän on käyttänyt LITOZIN-nimistä valmistetta.Sitä saa luontaistuotekaupoista sekä puristeena että jauheena. Jauhe antaa nopeamman avun.
      Ystävätär huomasi parin kolmen viikon käytön jälkeen kipujen kadonneen. Tuotetta otetaan kuuriluontoisesti ja siinä on ainakin ruusunmarjaa joukossa.
      Toivottavasti sinäkin saat siitä avun!

    • auttaa

      glucosamiini. Lääkärireceptillä on Resyl-niminen pulveri sekä luontaistuotekaupoissakin on nyt tullut jotain tuotteita. Ehkä ei yhtä tehokkaita. Noni ei kyllä auto tähän vaivaan, ainakaan minulle.

      • Rikko

        Kauppanimiä monia minulla Arthryl.Whey 3 lisäproteiinia,sinkkiä,piitä,mangesiumia,soijjalesetiinia.
        tuossahan niitä perusaineita mitä elimistö tarvitsee mitkä helposti jää saamatta.Nivelrikko ei tietenkään korjaannu kokonaan lisäravinteet mahd helpottaa tilannetta.Glucosamiinista ei ole haittaa kenellekkään vaikka sitä söisi,jos ei lisäproteinistakaan ym.


      • man.ray

    • Vaihtoehtoja

      Nivelrikkoon on monen monenlaisia vaihtoehtoja luontaishoidoissa.

      Aiemmin ei ollut nivelrikkoon muuta kuin luontaistuotteita. Nyt niitä vastaavia synteettisesti valmistettuna saa reseptillä myös apteekin kautta.

      Jos lääkäri kehottaa vain särkylääkkeitä syömään, on jo syytä epäillä lääkärin ammattitaitoa. Tänä päivänä on todella hyviä tuotteita kummallakin puolella, sekä luontaituotepuolella, että apteekin puolella.

      Jos haluat luontaistuotekaupasta ostaa, mene sinne ja pyydä vahvinta mahdollista nivelrikkoon. Ennenkuin nivelrikkotuotteet tulivat Kelakorvattaviksi, niiden hinta olis suunnilleen samaa luokkaa, käyttikö apteekin tuotteita vain luontaistuotteena.

      Kelakorvaus muuttaa nyt apteekin tuotteet edullisemmaksi.

    • Sarikatriina2

      Kiitos kaikille vastanneille, taidanpa kokeilla tuota Litoziniä, ostin luontaistuotekaupasta Xinaxin forte-kapseleita mutta mulla ne ei oo ainakaan auttaneet vielä mitään, kuuria takana nelisen viikkoa. Itse myös epäilin lääkärin ammatittaitoa (nuori tyttö joka epäili ensin rasitusvammaa) vaadin päästä röntgeniin ja molemmissa jalkojen varpaissa näkyi nivelrikkoa. Tosi masentavaa koska aiemmin tein pitkiä kävelylenkkejä päivittäin ja nyt muutaman kymmenen metrin kävelyki tuottaa älytöntä tuskaa, ei ole hauskaa :(
      Aurinkoista kevättä kuitenkin kaikille palstalaisille!

    • näitä

      Rikkiä (MSM), kalaöljyjä, hainrustouutetta/glukosamiinia

    • FinnEija

      Niin moni on saanut helpotusta niin vaarattomasta ja ilman sivuvaikutuksia olevasta Forever living Productin Aloe Vera -juomasta ja voiteista.

      Tunnen ihmisiä, jotka ovat saaneet apua mm. pehmytkudos reumaan, iho-ongelmiin ja nivelvaivoihin jopa niin, että on vältytty leikkauksilta.

      Kaiken takana on se, että kun elimistölle on tarjolla kaikki tarpeelinen, se voi hyvin. Aloe Vera sisältää myös "saippua-aineita", jotka puhdistavat elimistöä kuona-aineista, jolloin ravintoaineet pääsevät imeytymään elimistöön aivan toisella tavoin kuin silloin, kun "paikat" ovat täyttä kuona-aineita.

      Kaiken lisäksi näillä tuotteilla on 90 vrk:n palautusoikeus, joten sinulle ei jää edes epäonnistumisen riskiä ! Aloe Vera ei ole lääke, joten sen vaikutus tulee esille hitaasti. Lääkkeillä saattaa olla sivuvaikutuksia, mutta Aloe Veralla ei ! Et voi itse aina tietää, mitä elimistösi on vailla ja siksi FLP:n Aloe Vera on vaaraton ratkaisu, joka tarjoaa elimistöllesi lähes kaiken tarvittavan sen käyttöön.

      Mikset antaisi elimistöllesi luonnonmukaista ja jo vanhastaan todistettavasti toimivaa mahdollisuutta palata toimivaan olotilaan ?

      Jos kiinnostuit, ota yhteyttä. Kerron mielelläni lisää omista kokemuksistani.

    • kipeä varvas

      Käy lääkärissä ja pyydä reseptiä, lääke on Arthryl. Itsellä on myös varpaassa nivelrikko ja on välillä hurjan kipeä. Lääke ei poista kipua kokonaan, mutta helpottaa; lääke "voitelee" nivelen kulumaa.

      Lääkkeen teho vaikuttaa aineenvaihdunnan kautta, eli pitää syödä aika pitkään, ennen kuin alkaa toimia.
      Ja särkylääkkeitäkin joudun välillä syömään, en siis kokonaan ole niistä päässyt.

      Suosittelen kokeilemaan.

      Ai niin, varpaita kannattaa jumpata ja niveliä liikuttaa. Kaikenlaista varpaiden käpristelyä siis sitten vaan, liikkuminen on kuitenkin hyväksi.

      • polvirikko

        Ei ole kelakorvattava tuo arthryl enään.

        Eli luontaistuotteena saa halvemmalla.

        Ja iHerbistä kaikkein edullisemmin.


    • Ei enää korkokenkiä.

      Minulla on auttanut Zinaxin Repaire . Esim. Zinaxin Forte ei auttanut. Jos olin muutaman viikon ottamatta Repaire :a tulivat kivut ja varpaiden kuumotus. Pillerit auttoivat vajaassa viikossa:)

    • Onkohan nivelrikkoa?

      Onko kukaan MSM:stä saanut apua? Olen syönyt nyt yhden purkillisen MSM:ää ja Bodyflex comp:a. Jälkimmäisessä on mm. nokkoskalkkia, inkivääriä ja vihersimpukkauutetta. Jonkin verran on auttanut mutta pitää varmaankin syödä muutama, purkki ennen kuin kunnolla alkaa auttamaan.

      Joskus olen syönyt myös hainrustouutetta sisältävää tuotetta mutta en muista nimeä. Nyt mainostetaan jotain Nivel boosteriakin. Onko kellään siitä kokemusta? Alkaa nimittäin käydä hermoille, kun oikean jalan ukkovarpaan tyvinivel on tosi kipeä ja vaivasenluuta sekä pienemmät varpaat alkavat käpristyä ja keskimmäisten varpaiden nivelet ovat suurentuneet.
      Lenkkeilen vaikka joka askel satuu. Sellaista hissutteluahan se on mutta raitista ilmaa kuitenkin. Tanssimassa en ole käynyt pariin vuoteen. Pyöräillessä ei niinkään vaivaa vaikka polvikin on kipeä.
      Olen vasta menossa lääkäriin jotta voitaisiin kunnolla diagnosoida. Sairastan psoriasista joten nivelpsoriasiskaan ei ole poissuljettu, mutta tulehdusarvot eivät ole olleet, koholla joten itse olen kallistunut nivelrikon kannalle.

    • Kysyn

      Mikä auttaa poskiluun nivelrikkoon, rahinaa kuuluu syödessä jne.?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe