NYYH

PLÄÄH...

Jasper Pääkkönen jossain pokerikolumnissaan vähän aikaa sitten varoitteli seuraavasta: kun pienemmissä pöydissä menee mukavasti niin otetaan "shotti" isompaan pöytään vaikka rolli ei olisi kuin ehkä 2 x max. buy-in. Ja kuukausien työ menee hukkaan yhdessä illassa. Itsellä kävi juuri näin, tosin ei kuukausien mutta kahden päivän. Nelinkertaistin talletukseni niin nopeasti ja teki mieli hypätä leveliä ylöspäin kun pelikaveritkin kävi niin tutuiksi. No nyt olen aloituspisteessä. Jätin sentään talletuksen verran ja kipuaminen alkaa uudestaan ylöspäin. Kestäköön miten kauan vaan mutta rahaa on oltava vähintään 20 x max buy-in. Muuten ei voi pelata vapautuneesti kun on varottava katkeamista.

3

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nälkä kasvaa syödessä

      Mulla kävi samoin tuossa taannoin. Pelasin ilmaisella aloitusbonuksella 50$, 500 kättä pienimmässä pöydässä, jotta sain 25$ lisää. Tällöin rahaa oli vähän yli 60$. Olin oppinut pelaamaan siten, éttä loppuajasta lähes joka päivä jäin vähän voitolle. Rahakassi kävi alimmillaan kuitenkin n.20$, josta sitten nousin tuohon kuuteenkymppiin. Noh, sitten aattelin, että ei jaksa tässä pikkupöydässä alle dollarin voittoja jahdata, ja siirryin muistaakseni 0,5/1$ pöytään. Jostain syystä en saanut pidettyä tiukkaa linjaa, vaan rupesin pelaamaan aggressiivisesti ja löysästi. Hävisin rahat alle parissa viikossa. Harmitti, kun rahojen kokoon saamiseen meni niin paljon aikaa ja vaivaa. Polte pelaamaan oli suuri, mutta en siirtänyt omia rahoja, vaan rekisteröidyin toiselle pokerisivustolle ja sain taas 50$. En jaksanut kuitenkaan täälläkään aloittaa enää pikkupöydässä, koska ei ollut luvassa lisää rahaa tietyn käsimäärän jälkeen. Taas hävisin rahat nopeasti. Äskettäin tuli ensimmäiseltä sivustolta kirje, jossa kaipailivat minua ja laittoivat 25€ pelitililleni. Lisäksi sain synttäriBonuksen 5$, eli mulla oli taas 30 pelirahaa. Hävisin ne kolmessa päivässä. En ole viittinyt mainostaa saitteja ja laitella linkkejä ilmaisen lisärahan toivossa.

      Olen siis aika huono pelaaja. Oli kuitenkin mukava päästä mukaan holdem fiiliksiin ja omaa rahaa ei tarvinnut käyttää..

      Olen sitä mieltä, että jos sen ajan, jonka käyttää nettipokerin pelaamiseen, käyttäisi vaikka pullojen keräämiseen, olisi miljonääri aikaisemmin kuin pokerilla!!!

      • Näin meillä

        Joo eihän pullojen keräämisessä mitään pahaa ole. Me niitä pienenä kerättiinkin aivan terve harrastus lapsille :-)

        Itse aloitin reilu vuosi sitten no depoilla hävisin ne muistaakseni neljään paikkaan sitten sen viidennen paikan nodepoilla mennään vieläkin. Vaikka en mikään miljonääri olekkaan pystyn tasaiseen kolmen kympin iltaharrastus tuottoon tasaisesti pelaan muutaman tunnin joka ilta. Eli kuukaudessa saisi aika monta pulloa kerätä. Tuo siis keskimääräinen iltatuotto.

        Toki se vaatii sinulta vähän muutakin kun ruimimista fiilispohjalta. Pokerikirjaa käteen aloituskortit ja perustodennäköisyydet tutuiksi ja huomaat saavasi noin 90 prosenttiin noilla tasoilla pelaajista selvää etua. Siitä lienee tulee se ero voittavan ja ei voittavan pelaajan välillä. 0,5 BB taso on aloittelijan 60 kassalle liikaa. Toi ei toki ole mikään kummoinen taso ja vähän enemmän pelannut ja kokenut voisi tuollakin kassalla pärjätä. Hae no depoja uusiin paikkoihin aloita micro limiteistä. Tähtää aluksi parin taalan päivätuottoon ja ole tyytyväinen kun sen saat tehtyä. Sitten viisi taalaa päivässä (viikossa 35 viikonlopun oluet) jne.

        Pokerikirjoja taulukkoja jne löytyy kirjastoista, kirjakaupoista ja netistäkin.

        Et varmastikkaan ole sen huonompi pelaaja kun muutkaan aloittelijat mutta ilman perustietoutta aloituskorteista ja todennäköisyyksistä jne pelaat samalla tasolla kun muutkin aloittelijat. Eli jos vastassa on samantasoisia pelaajia niin toki silloin se onni näyttelee suurta osaa.


      • nälkä kasvaa syödessä
        Näin meillä kirjoitti:

        Joo eihän pullojen keräämisessä mitään pahaa ole. Me niitä pienenä kerättiinkin aivan terve harrastus lapsille :-)

        Itse aloitin reilu vuosi sitten no depoilla hävisin ne muistaakseni neljään paikkaan sitten sen viidennen paikan nodepoilla mennään vieläkin. Vaikka en mikään miljonääri olekkaan pystyn tasaiseen kolmen kympin iltaharrastus tuottoon tasaisesti pelaan muutaman tunnin joka ilta. Eli kuukaudessa saisi aika monta pulloa kerätä. Tuo siis keskimääräinen iltatuotto.

        Toki se vaatii sinulta vähän muutakin kun ruimimista fiilispohjalta. Pokerikirjaa käteen aloituskortit ja perustodennäköisyydet tutuiksi ja huomaat saavasi noin 90 prosenttiin noilla tasoilla pelaajista selvää etua. Siitä lienee tulee se ero voittavan ja ei voittavan pelaajan välillä. 0,5 BB taso on aloittelijan 60 kassalle liikaa. Toi ei toki ole mikään kummoinen taso ja vähän enemmän pelannut ja kokenut voisi tuollakin kassalla pärjätä. Hae no depoja uusiin paikkoihin aloita micro limiteistä. Tähtää aluksi parin taalan päivätuottoon ja ole tyytyväinen kun sen saat tehtyä. Sitten viisi taalaa päivässä (viikossa 35 viikonlopun oluet) jne.

        Pokerikirjoja taulukkoja jne löytyy kirjastoista, kirjakaupoista ja netistäkin.

        Et varmastikkaan ole sen huonompi pelaaja kun muutkaan aloittelijat mutta ilman perustietoutta aloituskorteista ja todennäköisyyksistä jne pelaat samalla tasolla kun muutkin aloittelijat. Eli jos vastassa on samantasoisia pelaajia niin toki silloin se onni näyttelee suurta osaa.

        Opettelin olevinaan pelata, kun metsästin sitä 500 raked handsia. Pokerikoulun aloituskortti ohjelma taustalla ja luin paljon todennäköisyyksistä ja pelistratekioista;) Itselläni on se huono puoli, että pelaan herkästi huonoja käsiä enkä osaa kipata ajoissa. Jos saan aloiituksessa sen verran huonot kortit, että aloitusohjelman mukaan ei kannata pelata, mutta itse pelaisin, kippaan, mutta seuraan kuinka olisin korteilla pärjännyt. Sitten niillä olisi tullutkin yleensä hyvä käsi. Tätä kun toistuu tarpeeksi monta kertaa, sitä lähtee kokeilemaan ja häviää rahansa. Minulla on esim onnenkorttina Q ja aina kun se tulee, on hirmu hinku pelaamaan. Opettelib myös vähän laskemaan todennäköisyyksiä, mutta kuitenkin huomaan pelaavani enemmän tunteella.
        Olen luonteeltani riskin ottaja, joten pokeri ei ole minun pelini, vaikka sitä tykkään pelatakin.
        Pelaan myös veikkauksen pelejä suht paljon ja esim tulosvetoa jääkiekosta, vaikka en seuraa lajia tai seurojen menestystä yms.. Tulee vaan semmonen tunne, että tuo peli päättyy 5-3...
        Nyt työnsin raojani (2,5k€) osakerahastoon, saan jännitystä elämään, kun seuraan kurssivaihteluita päivittäin ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe