Annetaan hyvä (82-levelinen) runeukko

JoQ naab

Juu näin on. Olen päättänyt lopettaa RuneScapen kokonaan ja annan accountini jollekkin kokeneelle pelaajalle. Account on ex-member, joten jos membuksi pyrkii niin ei tartte aloittaa ihan pohjamudista suoraan. Mutten haluaisi ihan kenelle tahansa noobille tämän tasoista ukkoa antaa, joten pyytäisin accountin haluajia täyttämään tällaisen lomakkeen:

[hakulomake alkaa]

Nykyiset accountini ja niiden combatit:

Miksi haluan Maccer1992'n:

Mitä tekisin Maccer1992'lla:

[hakulomake loppuu]

Vielä sitten vinkkinä, että tää Maccer1992 on aika hyvä pk, kunhan käyttää addy tai mieluiten rune fulleja. Wc on myös aika hyvä, joten rune axe kouraan ja yewiä hakkaamaan :)

28

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niko2000

      Nii kouinka kokenut sitten pitäs olla?

    • runen pelaaja

      entinen acconi on 65 lvl mutta se varastettiin ja nyt minulla on jäljellä vain 39 lvl ukko ja tarttisin uutta. haluisin sen ukon koska minulla on vain joku huono ukko =(. sinun ukkolla tekisin vaikka mitä kävsisin pk:ssa ostaisin sille paljon kaiken laistakamaa =). olen iloinen jos annat sen minulle voit lähettää viestin [email protected] osoitteeseen kiitos..

      • T.L.

        aistaka nyt te patalaiskat suosiontavoittelijat. Kahdessa viikossa voi tehdä ukon tai akan jolla on fairy ringit,ardy cape, explorers ring, 68 qp, 555 total ja cb 44 ihan kaiken päälle. ottaka membu ajoissa ja keskittykää vähän. nykyään ei kannata osta ukkoa, nikä on laitonta ja menetätte sen kun joku recottaa sen kotiin. tässä terveiseni: Tuovi Crook!


    • munkki94

      olen pelannut runea jo 6 vuotta ja osaan todellakin kehittää ukkoa mutta se mua harmittaa kun joku ##¤& pölli mun ukon enkä ollu sanonu siitä kellekää eli tarvisin uuden ukon...nyt mulla on enään jotai alle 50 lvls eikä mikää niist oo hyvä.kehittäisin siitä hyvän tienaisin rahaa ja kehittäin =) plz anna mul se ukko pidän siitä hyvää huolta niin kuin omasta rahastani. :) :)

      • JoQ naab

        Juu, sulle voisin pistää tän tunnuksen :)

        Miten otan yhteyttä, jotta vain antaa passun?


      • BeGu
        JoQ naab kirjoitti:

        Juu, sulle voisin pistää tän tunnuksen :)

        Miten otan yhteyttä, jotta vain antaa passun?

        mun mese on sama kuin sähk [email protected]


    • kokenut

      mulla on ollu 78 lvl ukko mutta se on scammattu niin ny ei oo accountia. niin saisinko sen? vastaa sähköpostiin [email protected] ja kehittäisin siitä hyvän puren.

    • Runeplay44

      Siis mulla on 2 kovaa rune ukkoo ja osaan
      pelata sitä.

      Ja todellakin etsin kolmatta hyvää pk ukkoa
      että voisin sillä sitten peekoilla =)

      Ukot: Mitrilman7, 87lvl
      Black Teme25, 79lvl

      Ja tolla mitrilmanil on totali jotai 1100
      ja temel 991

      Joten jos tuohon suostut niin pistä mailia [email protected]

    • ...

      combat: 64,
      miksi haluaisin sen: koska tuolla omalla ukollani
      ei oikein onnistu wildussa muiden hakkaaminen

      menisin sillä wilduun, hakkaisin yewiä ja hankkisin rahaa.

    • paavilandia

      juu eli mä oon aika kokenu runen pelaaja mulla on yks 73 lvl account ja haluisin nyt toisen, mutta vähän paremman ukkelin! :D nimi:Vilsku111 combat:73 haluisin sen siks että voisin tappaa paremmin tyyppejä wildussa :D toivon että saan accountin Kiitos.

    • BeGu

      haluaisin sen koska olen aina halunnut 80 levusen ukon ja olen itse vain 64 level oma accounttini on valle2003 tekisin sen tosi tosi hyväksi ja viettäisin aikaa sen kanssa 247 olen kanssa aika hyvä woodcuttingissa wood cutting on 62 =) saanko sen plz!!!

    • mikasan

      mul on 4 lvl ukko runes :mika2007 nii voitko antaa ton?
      :)

    • runettaja1

      mul on ihminen 2005 combat 76

      haluun sen koska en jaksa pelata ihmisel koska en muista sen bank pinnii eikä se suostu poistaa sitä joten on aika tylsä pelata

      no kehittäisin sitä ja tappaisin tyyppei

    • mika9222

      mul olis vaa 59 lvl ukko runes minkä skillikii on vaa wc 61 niip macceril voisin ostaa full runet sille ja käyä vildus pk:ttaa. nii nimi oli mika9222

    • Lepardi

      Elikkäs mulla ittelläni on 98lvl rune ukko ja mulla ei oo muita ja haluan ukon koska tarvin sitä

      (HUOM )

      EI KANNATA ANTAA NOILLE NOOBEILLE TOTA SUN UKKOO!
      VASTAA NIIN PIAN KUN PYSTYT !!!

    • scoot

      no mä olisin kinostunut tosta tyypistä ja mulla on sellanen 75 lv ukko eli en oo mikän noob ja oon aika kovan tasonen pelaamaan runescapea

    • hakija =)

      minulla on 2 accoa, yksi on Tuovi Crook, todella kova taistelija, 121cb ja toinen 106 levelinen, nimi: mukka234, 91 str, att 75, ja totalikin on 1903 :) Haluaisin maccer1992:n koska molemma acconi ovat jo niin suuri levelisiä, että niillä ei voi enää pk:ttaa niin kauheasti. Koska vastassa on yhtä moni levelisiä :/ Jos saan maccer1992:den niin koulutan siitä hyvän pk: tyypin, ja ostan lisää membua, sitten kehitän wc:tä, että saan rahaa. Sen jälkeen eikun pk:ttamaan :) Kiitos! :)

      • momoi

        hei saisinko hakia sinun jonkun uko olen kokenyt myös laita viestiä jos suostut antamaan nin [email protected]


      • T.L.

        Megalomania taitaa vaivata pahasti... jos nyt joskus saitkin leikkiä akallani, se ei tarkoita, että jakaisin sen kanssasi loputtomiin. tämän viestin jälkeen palautan Mukan minulle, koska kerran maksoin siitä tarjoamasi hinnan. hauskaa joulua toivoo nettityttösi Tuovi!


      • Anonyymi

        hey


    • tekoskela

      moi anna mul se niin kehitän sitä ja ostan runen parhaimmat kamat

    • rune ukko

      haluaisin ton ukkon koska mun oma pölitiin se oli 67 lvl se oli tosi hyvä ukko ja en osaa luoda uuta eikä myöskään oo siihen rahaa niin tahtoisin ton ukkon tosi paljon mun sähköposti osoite on [email protected]

    • king jaiz

      ottaasin sen oon pelannu 5 vuotta runee et oon aika kokenut runen pelaaja

    • RUNETTAJA99

      LOPETIN RUNEN PELAAMISEN KU SE ON TYLSÄ PELI ANANN MUN UKON POIS SE ON LV 63 JA TOSI HYVÄ PVP UKKO SEN NIMI ON PEKSI 9 JA SALIS ON KOULU333 PELATKAA JOS HALUUTTE EN KÄYTÄ SITÄ ENÄÄ

    • fedgew

      varmaan bottaisin ja laittaisin myöhemmin myyntiin :D

      • mm

        vitun ääliö harmi vaan runeen ei oikeen kannata enää botata ku siitä jää melkeen samalla minuutilla kiinni kun on ehtinyt aloittaakkaa..


    • pelaaja727

      pelaisin
      kehittäisin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe