pistoolia

hakisin

12

2316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mart Carell.

      Guttabergga-ase. Taitaa Walther olla parempi. Ikävä kyllä teräksinen pahannäköinen Margolin päihittää käytännöllisesti katsoen kaikki vastaavat plinkintäpistoolit. Tyhmien kuoro tietysti: Ruger, Smitikka,......

      • Näin tänään

        Kiitos vastauksestasi, pitää katsella jospa pääsis kokeilemaan kyseistä asetta ampumaraalla...


      • ISÄ AURINKOINEN

        No itselläni on Ruger ja hyvin on toiminut ja tarkka ja myös kestävä, on nimittäin melkonen rautakasa!
        Varmasti Margolin on ihan hyvä vekotin varsinkin jos saat hyvän yksilön.
        Smitikka, Beretta, Margo ja Margolin on kavereilla ainakin ollut eikä näissä missään ollut mitään parempaa kuin Rugerissa. Venäläisissä toki hinta oli "parempi".

        Rugeriin ei maahantuoja sitten katso velvollisuudekseen toimittaa mitään varaosia jos niitä tarvitsee mikä nyt on melko epätodennäköistä!

        Liityinköhän nyt tyhmien kuoroon?
        No ainakaan KMK-512:sta tuskin voi laskea "guttaperkka-aseeksi"...


      • kovalaisen markku
        ISÄ AURINKOINEN kirjoitti:

        No itselläni on Ruger ja hyvin on toiminut ja tarkka ja myös kestävä, on nimittäin melkonen rautakasa!
        Varmasti Margolin on ihan hyvä vekotin varsinkin jos saat hyvän yksilön.
        Smitikka, Beretta, Margo ja Margolin on kavereilla ainakin ollut eikä näissä missään ollut mitään parempaa kuin Rugerissa. Venäläisissä toki hinta oli "parempi".

        Rugeriin ei maahantuoja sitten katso velvollisuudekseen toimittaa mitään varaosia jos niitä tarvitsee mikä nyt on melko epätodennäköistä!

        Liityinköhän nyt tyhmien kuoroon?
        No ainakaan KMK-512:sta tuskin voi laskea "guttaperkka-aseeksi"...

        Rugerilla miljoonia kertaa ampuneena voin sanoa että aivan paska ase on.


    • ostin itse tuon sigin, kun se kävi niin helvetin hyvin käteen. Kahva on erinomaisesti muotoiltu, sillä on mukava ampua. Miinusta annan kuitenkin aseelle aika paljon siinä suhteessa, että aseen laukaisu on aika huono... liipaisinta saa vetää ikuisuuden ennen kuin ase laukeaa. Tuohon totuttua ei se kyllä ole enää haitannut.
      Usein ihmiset myös ovat valittaneet että ase tekee paljon häiriöitä. Omani kuitenkin on tietyllä patruunalla toiminut lähes moitteettomasti. Samalla patruunalla kokeilleet ihmiset eivät kuitenkaan ole kokeneet parannusta oman aseensa kanssa... patruuna on siis asekohtainen, eli varsin ronkeleita pelejä paukkujen suhteen. Näin yhdellä foorumilla myös jonkun heittämän vinkin, että lippaan muotoa tongeilla korjaamalla saisi häiriön poistumaan. Itselläni ei ole ollut tarvetta kokeilla, joten en tiedä siitä sen enempää.
      Muuta huonoa en aseesta kyllä keksi sanoa... se ei ole mikään huippupyssy tarkkuudessaan, mutta kyllä silläkin 25 metristä saan alle 10 sentin kasaa... varmasti pienempääkin, mutta minäpä en olekkaan ammuntaa harrastanut kuin puoli vuotta. Tähtäimet ovat aika okei, ja luisti on mukavan tukevaa tekoa. Plussaa annan aseelle myös hyvästä ulkonäöstä.

      eli näin tiivistettynä:
      ase ei ole mikään maailman paras, eikä sitä kannata hankkia jos haluaa oikeasti saada hyviä tuloksia. Jos päätarkoituksena on hupiammunta, eikä kilpailu, ase voi olla ihan hyvä valinta. Hyvä tuntuma tekee ampumisesta miellyttävää, laukaisun pituus kyllä vähän häiritsee...

      • sig22

        Allekirjoitan Moskiiton käyttöohjeissa mainitun ohjeen oikean jousen käyttämisestä oikean patruunan kanssa, siis hv tai standard. Viimeksi radalla 100 kpl CCI Standardia tauluun kepeämmällä jousella, ei ainuttakaan häiriötä.

        Mukava oikean aseen tuntu, ei varmaan mikään maailman paras mutta ratailoitteluun varmasti ainakin minulle ihan ok vaihtoehto ennen 9mm hankintaa.


      • Suomen Tivoli.
        sig22 kirjoitti:

        Allekirjoitan Moskiiton käyttöohjeissa mainitun ohjeen oikean jousen käyttämisestä oikean patruunan kanssa, siis hv tai standard. Viimeksi radalla 100 kpl CCI Standardia tauluun kepeämmällä jousella, ei ainuttakaan häiriötä.

        Mukava oikean aseen tuntu, ei varmaan mikään maailman paras mutta ratailoitteluun varmasti ainakin minulle ihan ok vaihtoehto ennen 9mm hankintaa.

        Otetaanpa huomioon puhdistus/purku.Patruunoitten kaikkiruokaisuus ( ei jousilla temppuilua ). Tähtäimet säätöineen. Laukaisu. Valmistusmateriaali. Niin Tötöröö, hyvät naiset ja herrat, voittaja on Rug...Si..Walth...ei ei ja ei. Voittajan on hirveän näköinen Margolin!!! Hetkinen, hetkinen; hinta jäi kehumatta; kehu, kehu, kehu; hintava ei oo!


      • Puntti.
        Suomen Tivoli. kirjoitti:

        Otetaanpa huomioon puhdistus/purku.Patruunoitten kaikkiruokaisuus ( ei jousilla temppuilua ). Tähtäimet säätöineen. Laukaisu. Valmistusmateriaali. Niin Tötöröö, hyvät naiset ja herrat, voittaja on Rug...Si..Walth...ei ei ja ei. Voittajan on hirveän näköinen Margolin!!! Hetkinen, hetkinen; hinta jäi kehumatta; kehu, kehu, kehu; hintava ei oo!

        Vai kesäksi pistoolia. Hellitä. Kesällä viskiboolia on kuule coolia. Ei tartte ostella kuulia. Pääset kukuties imaisee häpyhuulia.


      • Reikärauta
        Puntti. kirjoitti:

        Vai kesäksi pistoolia. Hellitä. Kesällä viskiboolia on kuule coolia. Ei tartte ostella kuulia. Pääset kukuties imaisee häpyhuulia.

        Nii tekemäs. Kään alapään pesemäs. Ee pitoolia kesällä tarvii ku vetelee piikoje kans varvii!


    • scenar9g

      Moro
      Älä vain osta smitikkaa ,kului hyvä ettei loppuun 500 laulauksen jälkeen. Iteselläni on kaksi rugeria ja parempaa 22:sta saa hakea.
      Olen toiminut ampumakouluttajana ja kokeillut monia aseita, ainut 22:nen jota voin suositella on Ruger....sigi on pieni kahvainen ja useimmat eivät saa siitä kunnon otetta....ja siitä johtuen ei kunnon kasoja.

    • opiecerex

      No johan..tottakai jokainen omaansa kehuu, mielestäni Ruger ei ole hyvä, parempi on Marcolin, huomattavasti parempi, itselläni kaksi Marcolinia ja parempaa saa hakea, ei löydy. En ole toiminut ampumakouluttajana mutta kattavat ruutiasekoulutukset olen käynyt jo 30 vuotta sitten.

    • tikullasilmään

      Jos ette ole pojat huomanneet, niin kyselijä kysyi aseen ostosta kymmenen vuotta sitten. Turha enään hirveen kauheesti alkuperäiseen kyselyyn vastata.

      Mistä ihmeestä te näitä ikivanhoja juttuja viitsitte edes etsiä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe