Heippa!!!
Tietääkö kukaan et tarvitaanko 5 kuukauden ikäiselle lapselle kuvallinen henkkari. Ollaan tosiaan lähössä huomenna jo tukholmaan... riittääkö et meillä on hänen kelakortti mukana?
Huomenna jo tukholmaan ja ......
4
1247
Vastaukset
- noin
Mihin te henkkaria tarvitsette ruotsin matkalla? Tallinnan suuntaan on eri mutta eihän ruotsin suuntaan kukaan missään henkkaria kysele. Eurooppalainen sairaanhoitokortti hyvä olla sairastapausten varalle.
- mutta
sinulla pitää olla joka passi tai henkkari mutta lapsi pääsee sinun tiedoilla. Et saa edes lippua ilman niitä.
- Pelu69
... riittääkö niille kuvattomat Kela-kortit (muuta ei ole) vanhepien mukana matkustettaessa?
- tietysti
Pelu69 kirjoitti:
... riittääkö niille kuvattomat Kela-kortit (muuta ei ole) vanhepien mukana matkustettaessa?
eihän aikuisiltakaan passia vaadita. Kymmeniä kertoja oon käyny, koskaan ei oo kukaan parpereita kysynyt. Mut tietysti on mukana kaiken varalta oltava. Lentäen mennen on tietysti todistettava henkilöllisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663