Miten Paint Shop Pro:lla tai Paintilla voisi laittaa piirroksen taustan läpinäkyväksi?
Onnistun kyllä saamaan sen näkymään itse ohjelmassa läpinäkyvänä, mutta sitten kun lisään sen kotisivuille, siihen tulee valkoinen tausta.
Kiitos jo etukäteen!
Miten kuvan tausta läpinäkyväksi?
apuuva.
2
478
Vastaukset 2
- noppeesti.
Kokeiles tallentaa se giffinä. Määrittelet taustavärin läpinäkyväksi.
Tai sitten jos välttämättä tarvitset jpeg:n niin sinun täytyy laittaa kuvasi kuvankäsittelyohjelmassa sivun taustan väriselle taustalle, siis jos tausta on yksivärinen.
Jos laitat kuvan kuvan päälle niin se täytyy tehdä kuvankäsittelyohjelmassa sekin, liittää kuvat yhteen ja siirtää koko helahoito sen jälkeen webbiin.- Print24
ohjelmasta vois myös olla apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568