Kerran kolme 6 vee tyttöä tuli silittelemään minun koiraa. Tytöt tykkäsi et koira nuolee heidän suutaan. Me päätettiin mennä pienelle lenkille, mä annoin tyttöjen viedä pientä koiraani. Kohta tytöt sanoi et heillä on pissa-hätä. Mä sanoin et auto-huoltamolla on vessa. Mä sanoin et jonkun pitäis jäädä koiran kanssa ulos ja mä näyttäisin missä siellä se vessa on. Yksi halus innoissaan jäädä koiran kanssa ulos. Kun pääsin sisälle yks sanoi "osta jäätelöä meille" mä sanoin "minulla ei oo rahaa mukana" tyttö sanoi "kai sulla jäätelörahaa on mukana" mä sanoin "ei ole mä vain menin viemään koiraa ulos" tyttö sanoi "äidillä on aina jäätelörahaa mukana kun se menee vauvan kanssa ulos".
Vastaukset 2
- pertti71
visva ku on tanan typerä juttu!!!
- janika60
tälläistä soopaa keksii siis huh huh mee hoitoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112731
- 54624
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?66587Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha74533Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät41505Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26503- 152434
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40428Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6404- 20381