ZZR Kawasaki

lappi80

Miten on kannattaako ostaa ZZR 600 Kawasaki 1990.
Olen kuullut että niissä on paljon vikoja esim. venttiili vikoja, jarru, käynnistymis ja muita vikoja. Kertokaa ihmeessä kokemuksistanne olisin ite ostamssa tällaista pyörää ulkonäkö ja merki ja koko miellyttää mutta kuulemani jutut ei niinkään. Onko totta että joka kesä joutuu venttiili remonttiin.

29

22703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zx-10r

      Tutulta kilahti kone just tollasest!En sit tiijä onko kone ollut jo susi syntyessään vai onko se sit sitä paskaa säkää...

    • Osta

      Kokemuksesta oppineena voin sanoa että pysy erossa
      kaikista 4 mukisista paljonajetuista noin vanhoista pyöristä ellet ole rakentelija tyyppiä.

    • ..,,...

      Niin no.. Kaikki hajoo jos ei oikein säädetä.
      venttiili säätöäsuositellaan muistaakseeni kymppitonnin välein. ja talvella on aikaa ja helppo ne katsoa ja säätää. jos et säädä ajoissa osta sit uusia venttiilejä useasti.

      ja koneen kesto riippuu tietysti ajotyylistäsi.
      jos sitä pitää rääkätä ja keulia niin varmasti paikat on kohta rikki..

      kait niitä hyviä yksilöitäkin voi vielä löytää.
      käytä vehe penkissä niin tiedät koneen kunnon.

    • kawan säätäjä

      venat kestää n.70-120tkm ajotyylistä riippuen.

    • ja käyttö

      Kestää huonosti tai kestää erittäin hyvin. Ratkaisevaa on koneen lämmittäminen aina ennenkuin ajaa tai nostaa kierrokset yli kahden tonnin ja öljypinnan pitäminen täydessä ja öljyjen vaihtaminen säännöllisesti.

      • lappi80

        Jaa-a onpas tullut aika ristiriitaista tietoa kannattaa ostaa ei kannata. Meikä ei ole mikään remontti reiska ja ajattelin että meneeköhän kesä viduille jos laittaa ZZR 600 ja sitä joutuis koko ajan raahata remonttiin ja rahaa palais. pyörä on hieno 40000tkm ajettu ainakin mittarin mukaan ilmeisesti tuotu saksasta vuosia sitten.


      • nii..
        lappi80 kirjoitti:

        Jaa-a onpas tullut aika ristiriitaista tietoa kannattaa ostaa ei kannata. Meikä ei ole mikään remontti reiska ja ajattelin että meneeköhän kesä viduille jos laittaa ZZR 600 ja sitä joutuis koko ajan raahata remonttiin ja rahaa palais. pyörä on hieno 40000tkm ajettu ainakin mittarin mukaan ilmeisesti tuotu saksasta vuosia sitten.

        No etkös sinä sen päätöksen tee kuitenkin?
        mistä sitä etukäteen voi tietää hajooko vai?
        varsinkaan täällä saitilla olijat kun nähny koko pyörää.

        Mut jos se omastas mielestä siisti ja hyvä niin mikset ostaisi sitä?
        tuskin sellaista pyörää on vielä tehty jossa jotain "vikaa" ei olisi. huoltamaan joudut kuitenkin jossain vaiheessa sitä ja kannattaa opetella edes perus jutut niin ymmärtää paremmin sitten sen koneen sielun elämää...

        40Ttonnia ei kuullosta hirveältä jo se pitää paikkaansa. onko kone vaihdettu sitten jossain vaiheessa vai muuten ajot ollu vähissä.


    • Tuontipyörä..

      niin todennäköisesti mittarista ruuvattu parikytätuhatta pois , ite ostin just syksyllä 2003 mallin tuontipyörän, siinä mittarissa 35tuh. enkä usko että sillä niinvähän ajettu ?
      Eli epäilyttävän vähän on pyöräsi mittarissa!

    • Vikakasa

      Vanhoissa kawoissa, jopa vielä v.2002 on esim. venttiilien säätöväli 6000km, kun ne muissa japseissa ovat yleisesti olleet samaan aikaan 12000km ja yamahoissa 24000km. Tämä varmaan kertoo jo jotain valmistajan omasta luottamuksesta tuotteisiinsa. Kawoissa venttiileitä on yleensä säädetään 6000km välein, muissa taas avataan ja todetaan, ettei ole syytä säätää. Voitkin arvata, ettei huolto ole ihan halpa, jos siihen sisältyy koneen avaaminen.

      • HALPAA?

        jos kawan koneen avaa/tarkistaa venttiilit
        noin 10 000km välein , varmasti toimii ..
        kawasakin huoltoväli on sen vuoksi lyhyt koska
        ei haluta että kesken ajon moottori sippaa ..
        Itelläni 35tuhatta ajettu kone , käytiin kone läpi eipä tarvinnu säätää ollenkaan ...
        Tämä n.s. venttiiliongelma oli Kawan tietyissä
        koneissa -90 luvun alussa mm.ZZR-koneet , joissa oli hirveesti ongelmaa venttiilien kanssa , mut nykyisin kestävät ihan samat kuin muissakin japseissa ...


      • Vikakasa
        HALPAA? kirjoitti:

        jos kawan koneen avaa/tarkistaa venttiilit
        noin 10 000km välein , varmasti toimii ..
        kawasakin huoltoväli on sen vuoksi lyhyt koska
        ei haluta että kesken ajon moottori sippaa ..
        Itelläni 35tuhatta ajettu kone , käytiin kone läpi eipä tarvinnu säätää ollenkaan ...
        Tämä n.s. venttiiliongelma oli Kawan tietyissä
        koneissa -90 luvun alussa mm.ZZR-koneet , joissa oli hirveesti ongelmaa venttiilien kanssa , mut nykyisin kestävät ihan samat kuin muissakin japseissa ...

        "kawasakin huoltoväli on sen vuoksi lyhyt koska
        ei haluta että kesken ajon moottori sippaa .."

        Siis hä? Haluaako muut valmistajat?

        Ja tässähän oli kyseessä nimenomaan vm-90 Kawa, joten venttiiliongelmia on tiedossa.


      • tätähän voi kysyä..
        Vikakasa kirjoitti:

        "kawasakin huoltoväli on sen vuoksi lyhyt koska
        ei haluta että kesken ajon moottori sippaa .."

        Siis hä? Haluaako muut valmistajat?

        Ja tässähän oli kyseessä nimenomaan vm-90 Kawa, joten venttiiliongelmia on tiedossa.

        Sumekolta .. miks ja miks ..
        Kuitenkin varmaan lähes kaikilla japskipyörien valmistajilla on samoja venttiilitoimittajia..
        Se miksi sitten kawasakien venttiilit alkaa vanhemmiten kantamaan , siis noissa 80-90 luvun
        pyörissä .. syitä on varmaan haettu jokopuolelta..
        Mutta jospa sinä tiedät syyn ??
        Hä ?


      • lappi80

        Joo alan kyllä kallistua yamahan ja hondan suuntaan kiitos taas yksi varmennus asiaan


      • tahi uudempi
        lappi80 kirjoitti:

        Joo alan kyllä kallistua yamahan ja hondan suuntaan kiitos taas yksi varmennus asiaan

        Zetori niin toimii kun junan vessa. itellä vm -95 eikä mitään vikaa... Venat tarkastan 10000 km välein ja kertaakaan ei oo tarttennu säätää. mittarissa nyt 60 tonnia. Ei kuluta öljyy eikä muutakaan oireita.
        Niin perushuollot tietty tehtävä eli kerran vuodessa vaihdan tulpat ja öljyt ja putsarin 5000 km välein. Eli se toimiiko pyörät vai ei riippuu siitä kuinka sitä on käytetty ja huollettu, ei niinkään vuosimallista tai kilometreistä. Katot pyörän kunnon , katteet käyntiäänet, vaihteiston, erityisesti ykköseltä kakkoselle ettei hypi jne.. onko kaatumisjälkiä peilwissä tai ohjaustagon päissä jne jne.......


      • jkl
        tahi uudempi kirjoitti:

        Zetori niin toimii kun junan vessa. itellä vm -95 eikä mitään vikaa... Venat tarkastan 10000 km välein ja kertaakaan ei oo tarttennu säätää. mittarissa nyt 60 tonnia. Ei kuluta öljyy eikä muutakaan oireita.
        Niin perushuollot tietty tehtävä eli kerran vuodessa vaihdan tulpat ja öljyt ja putsarin 5000 km välein. Eli se toimiiko pyörät vai ei riippuu siitä kuinka sitä on käytetty ja huollettu, ei niinkään vuosimallista tai kilometreistä. Katot pyörän kunnon , katteet käyntiäänet, vaihteiston, erityisesti ykköseltä kakkoselle ettei hypi jne.. onko kaatumisjälkiä peilwissä tai ohjaustagon päissä jne jne.......

        Pyörä on -90mallin kusiainen ja toimii kyllä todella hienosti ja kulkeekin ihmeen kovaa.Kerran olen huollossa käyttänyt omistussuhteeni aikana eikä tarvinnut säädellä venoja. Pyörällä ajettu 54000tkm enkä aio myydä koska vaimokin yltää sillä ajamaan.


      • Nimetön
        jkl kirjoitti:

        Pyörä on -90mallin kusiainen ja toimii kyllä todella hienosti ja kulkeekin ihmeen kovaa.Kerran olen huollossa käyttänyt omistussuhteeni aikana eikä tarvinnut säädellä venoja. Pyörällä ajettu 54000tkm enkä aio myydä koska vaimokin yltää sillä ajamaan.

        itellä zzr 1100 vm 96 ajettu 44000.ei mitään ongelmaa!katottiin venat,ei tarvinnu säätää!hieno ja komee!jos äänet häirittee(jos hermois vikaa)suosittelen isompi äänistä piippua!!!


    • Olli -82

      Moi

      Ennen vuotta 1994 valmistatut Kawasaki ZZR600:set ovat pääosaltaan D-mallia. D-mallisissa oli näitä vikoja joita viestissäsi mainitsit. Tekniikka uusittiin E-malleihin. E-mallit ovat valmistettu vuonna 1994 ja siitä ylöspäin tekniikka onkin pysynyt lähes muuttumattomana.
      Itse en ostaisi ennen vuotta -94 valmistettua ZZR600:sta.
      Tiedän asiasta sillä olen itsekin katsellut kyseistä mallia muutaman vuoden ajan ja täten ottanut asiasta selvää.

      Terveisin, Olli

    • mc kawa

      mulla on zzr 600 -91 eikä mitään vikoja ole ollut. hyvä vähäruokainen ja mukava moto.

      • Vicmou

        Mulla on kanssa tollanen -90 kusiainen.. jolla on ajettu nyt noin 65 tkm.. ostin pyörän viimekesänä eikä siinä ole konepuolella ollut/ilmennyt mitään vikaa vielä tähän mennessä.. Kytkimen jouduin talvisäilytyksen yhteydessä korjauttamaan kun oli kulunut loppuun alakerrasta. Venttiilejä en ole tarkistuttanut enkä tarkistuta koska käyntiäänessä ei ole mitään epänormaalia. Öljyt on vaihdeltu säännöllisesti samoin ketjut rasvailtu.. Loistava pyörä ja yksilö kaikinpuolin.

        Nyt vain mietin sitä missä vaiheessa pyörä kannattaisi myydä/vaihtaa uudempaan ennenkuin ajanhammas narskuttaa arvon liian pieneksi jolloin käyttöarvo nousee suuremmaksi.


    • samu44

      no eitodellakaan itellä on ollu monta vuotta ja hyi on toiminu kun osaa vaan huoltaa

      • KAWASAKI ZZ-R1100 VM.90

        Joo viime kesän ajoin yamaha FZR 600 VM.94 ainoa vika pyörässä oli ajat,työnnät ja taas ajat ja työnnät kotiin..38tkm ajettuna,ei juurikaan mitään tehtynä muuta kuin ajettuna ja puskettuna talliin.polttoaine loppui aina kun pääsi kotoa kauemmas,ja jäi välille.tilasin kuulemma hyvän ja halvan pumpun siihen ja kasasin ja ajoin toimi perkele mutta,nyt se sitten saikin liikaa sitä menovettä,savuutti ja haisi,kaasu puolessa välissä toimii ei muuten ,mut kun lämpes sitten pelasi.jarrut vaihdoin,nesteet ja etuiskarit paskana maalimaa kiertämään sen ja kumet melko paskana kans.eli kannattaa tosiaan miettiä minkä paskan ostaa ,muuten menee kesä piloille.Mut nyt on tallissa sitten se moitittu kawasaki zzr 1100 vm.90 1200e on kuules jo tehty remppaa liikkeessä,ent.om.kuitti on.eli täys vena remppa kaikki uudet kamat ja ihmettelen vaan moottorin reilun tuntoista ääntä kuin laakerit tulis pian pihalle,öljyt,suodattimet ja ketjut sekä rattaat ok.iskaritkin jopa tosi hyvät.Kyllä olisi kuule pitänyt honda cbr laittaa,niinkuin minä jo aattelin,mut kun sitä halus tän kesän kawalla,niin kait se seuraava kesä sit suzukilla tai hondalla.kaikissa näkyy olevan vikoja näin vanhoissa et täytyy vaan kuunnella sitä kolinaa jatkossakin,yamahan kone kävi muuten kuin ajatus ei mitään sivu ääniä,mutmuita vikoja sit tarpeeksi.toivon hyvää kesän alkua ja kaikki tieto 1100 kawasta ,koneesta ,säädöistä on tervetullutta ,kun uusi kapistus ittelle toikin,EIKÄ MUUTENKAAN OLE NOISTA PYÖRISTÄ KAUHEESTI TIETOO .


      • kinner
        KAWASAKI ZZ-R1100 VM.90 kirjoitti:

        Joo viime kesän ajoin yamaha FZR 600 VM.94 ainoa vika pyörässä oli ajat,työnnät ja taas ajat ja työnnät kotiin..38tkm ajettuna,ei juurikaan mitään tehtynä muuta kuin ajettuna ja puskettuna talliin.polttoaine loppui aina kun pääsi kotoa kauemmas,ja jäi välille.tilasin kuulemma hyvän ja halvan pumpun siihen ja kasasin ja ajoin toimi perkele mutta,nyt se sitten saikin liikaa sitä menovettä,savuutti ja haisi,kaasu puolessa välissä toimii ei muuten ,mut kun lämpes sitten pelasi.jarrut vaihdoin,nesteet ja etuiskarit paskana maalimaa kiertämään sen ja kumet melko paskana kans.eli kannattaa tosiaan miettiä minkä paskan ostaa ,muuten menee kesä piloille.Mut nyt on tallissa sitten se moitittu kawasaki zzr 1100 vm.90 1200e on kuules jo tehty remppaa liikkeessä,ent.om.kuitti on.eli täys vena remppa kaikki uudet kamat ja ihmettelen vaan moottorin reilun tuntoista ääntä kuin laakerit tulis pian pihalle,öljyt,suodattimet ja ketjut sekä rattaat ok.iskaritkin jopa tosi hyvät.Kyllä olisi kuule pitänyt honda cbr laittaa,niinkuin minä jo aattelin,mut kun sitä halus tän kesän kawalla,niin kait se seuraava kesä sit suzukilla tai hondalla.kaikissa näkyy olevan vikoja näin vanhoissa et täytyy vaan kuunnella sitä kolinaa jatkossakin,yamahan kone kävi muuten kuin ajatus ei mitään sivu ääniä,mutmuita vikoja sit tarpeeksi.toivon hyvää kesän alkua ja kaikki tieto 1100 kawasta ,koneesta ,säädöistä on tervetullutta ,kun uusi kapistus ittelle toikin,EIKÄ MUUTENKAAN OLE NOISTA PYÖRISTÄ KAUHEESTI TIETOO .

        tuli kesällä ostettua tuommonen zzr 600 vm90 ajettu pikkusen alle 60tuhatta entinen omistaja möi vähäisen ajon takia pois kehui vielä että on juuri venttiilit säädetty ja kaasarit synkattu ammattikoulussa ja että edellinen omistaja oli ollut nainen että pitäisi olla nätisti ajettu! no heti kun pärrä oli haettu 500km päästä ja laskettu kärryltä pois päätin lähteä koe ajolle nönönönönönönönön eipä lähekkään käyntiin no siinä ryypyn kanssa vekslasin hollin aikaa ja sain käyntiin juuri ja juuri ennen akun loppumista. Lämpimäksi kun sain niin toimi ihan moitteettomasti tästä eteen päin kului muutama päivä joina aina sama käynnistys ongelma kylmänä, sitten kun olin päässyt liikkeelle alkoi koneesta kuulua todella pahaa kilinää (ankara vitutus) sitten hallille aukasemaan konetta ja tutkimaan mikä moista kilinää aiheuttaa.
        viaksi selvisi irronnut nokkapyörän mutteri jonka syyllinen on joku amis joka ei ole kirinyt mutteria kunnolla!! samalla huomasin että venttiili välyksetkään eivät olleet normaaleissa lukemissa tässä kohti alkoi jo tuntua oudolta jos kerta oli venttiilit muka säädetty ja nyt jo nuin huonolla mallilla,mutta ajattelin että onkohan amiksen pojat säätänyt nuita ollenkaan.
        säädin välykset hiomalla kohillleen ja kone kasaan ja huolet pois. pääsin 150km kun alkoi yhtäkkiä hyytyä, ryyppy päällä päääsi juuri ja juuri hallille konetta aukasemaan,yllätys sieltä löytyikin!! Nimittäin venttiili välykset imu puolelta kaikki nollissa (perkele) tässä vaiheessa oli varmaa että nyt on venttiilit loppu. kansi irti ja imuventtiilit siellä olikin uponneet kanteen. kansi koneistamolle jossa todettiin että pakopuolenkaan venttiilit eivät pidä elikkäs todella kalliiksi tulee remontti mutta eipä ollu kiirettä ku syksy pukkas päälle nopeasti.Ja mitä tästä opittiin: 1.älä vie moottoripyöriä amiksien tuhottavaksi.
        2.jos entinen omistaja nainen saa epäillä että ei ole venttiileitä säädetty ajoissa taikka ollenkaan. 3.ota selvää kylmäkäynnistys ongelmista ennen moottoripyörän ostoa!
        Kaikkein eniten tässä vitutti se että olin juuri hankkinut kiireellä A kortin
        ja ensimmäinen moottoripyörä ja vituiksi meni koko kesä!
        kyllähän näillä vanhemmilla kawoilla ajaa helposti 100.000 ilman venttiili ongelmia mutta se on vaan käyttäjistä kiinni kaikki!


      • mopoukko
        kinner kirjoitti:

        tuli kesällä ostettua tuommonen zzr 600 vm90 ajettu pikkusen alle 60tuhatta entinen omistaja möi vähäisen ajon takia pois kehui vielä että on juuri venttiilit säädetty ja kaasarit synkattu ammattikoulussa ja että edellinen omistaja oli ollut nainen että pitäisi olla nätisti ajettu! no heti kun pärrä oli haettu 500km päästä ja laskettu kärryltä pois päätin lähteä koe ajolle nönönönönönönönön eipä lähekkään käyntiin no siinä ryypyn kanssa vekslasin hollin aikaa ja sain käyntiin juuri ja juuri ennen akun loppumista. Lämpimäksi kun sain niin toimi ihan moitteettomasti tästä eteen päin kului muutama päivä joina aina sama käynnistys ongelma kylmänä, sitten kun olin päässyt liikkeelle alkoi koneesta kuulua todella pahaa kilinää (ankara vitutus) sitten hallille aukasemaan konetta ja tutkimaan mikä moista kilinää aiheuttaa.
        viaksi selvisi irronnut nokkapyörän mutteri jonka syyllinen on joku amis joka ei ole kirinyt mutteria kunnolla!! samalla huomasin että venttiili välyksetkään eivät olleet normaaleissa lukemissa tässä kohti alkoi jo tuntua oudolta jos kerta oli venttiilit muka säädetty ja nyt jo nuin huonolla mallilla,mutta ajattelin että onkohan amiksen pojat säätänyt nuita ollenkaan.
        säädin välykset hiomalla kohillleen ja kone kasaan ja huolet pois. pääsin 150km kun alkoi yhtäkkiä hyytyä, ryyppy päällä päääsi juuri ja juuri hallille konetta aukasemaan,yllätys sieltä löytyikin!! Nimittäin venttiili välykset imu puolelta kaikki nollissa (perkele) tässä vaiheessa oli varmaa että nyt on venttiilit loppu. kansi irti ja imuventtiilit siellä olikin uponneet kanteen. kansi koneistamolle jossa todettiin että pakopuolenkaan venttiilit eivät pidä elikkäs todella kalliiksi tulee remontti mutta eipä ollu kiirettä ku syksy pukkas päälle nopeasti.Ja mitä tästä opittiin: 1.älä vie moottoripyöriä amiksien tuhottavaksi.
        2.jos entinen omistaja nainen saa epäillä että ei ole venttiileitä säädetty ajoissa taikka ollenkaan. 3.ota selvää kylmäkäynnistys ongelmista ennen moottoripyörän ostoa!
        Kaikkein eniten tässä vitutti se että olin juuri hankkinut kiireellä A kortin
        ja ensimmäinen moottoripyörä ja vituiksi meni koko kesä!
        kyllähän näillä vanhemmilla kawoilla ajaa helposti 100.000 ilman venttiili ongelmia mutta se on vaan käyttäjistä kiinni kaikki!

        itelläni on nyt ollut jo kolme suvea kyseinen mopo(D-mallinen),siis -94 mallinen.parempaa matkakumppania saa ettiä,hyvin on pelittänyt,normihuollot on tehty ja kerran venatkin säädetty eikä ollut mikään kummoisempi homma jos pysyy työkalut käsissä.9 uutta säätöpalaa joutu ostaa loput meni vaihtelemalla vanhoista.öljyt vaihettu ja ilman putsari pesty/öljytty 5 tonnin välein,kesäksi uudet tulpat,ja ei kun menoksi.nyt mittarissa 72T ja matka senkun vaan jatkuu,kunhan kelit sallii....


      • dr
        kinner kirjoitti:

        tuli kesällä ostettua tuommonen zzr 600 vm90 ajettu pikkusen alle 60tuhatta entinen omistaja möi vähäisen ajon takia pois kehui vielä että on juuri venttiilit säädetty ja kaasarit synkattu ammattikoulussa ja että edellinen omistaja oli ollut nainen että pitäisi olla nätisti ajettu! no heti kun pärrä oli haettu 500km päästä ja laskettu kärryltä pois päätin lähteä koe ajolle nönönönönönönönön eipä lähekkään käyntiin no siinä ryypyn kanssa vekslasin hollin aikaa ja sain käyntiin juuri ja juuri ennen akun loppumista. Lämpimäksi kun sain niin toimi ihan moitteettomasti tästä eteen päin kului muutama päivä joina aina sama käynnistys ongelma kylmänä, sitten kun olin päässyt liikkeelle alkoi koneesta kuulua todella pahaa kilinää (ankara vitutus) sitten hallille aukasemaan konetta ja tutkimaan mikä moista kilinää aiheuttaa.
        viaksi selvisi irronnut nokkapyörän mutteri jonka syyllinen on joku amis joka ei ole kirinyt mutteria kunnolla!! samalla huomasin että venttiili välyksetkään eivät olleet normaaleissa lukemissa tässä kohti alkoi jo tuntua oudolta jos kerta oli venttiilit muka säädetty ja nyt jo nuin huonolla mallilla,mutta ajattelin että onkohan amiksen pojat säätänyt nuita ollenkaan.
        säädin välykset hiomalla kohillleen ja kone kasaan ja huolet pois. pääsin 150km kun alkoi yhtäkkiä hyytyä, ryyppy päällä päääsi juuri ja juuri hallille konetta aukasemaan,yllätys sieltä löytyikin!! Nimittäin venttiili välykset imu puolelta kaikki nollissa (perkele) tässä vaiheessa oli varmaa että nyt on venttiilit loppu. kansi irti ja imuventtiilit siellä olikin uponneet kanteen. kansi koneistamolle jossa todettiin että pakopuolenkaan venttiilit eivät pidä elikkäs todella kalliiksi tulee remontti mutta eipä ollu kiirettä ku syksy pukkas päälle nopeasti.Ja mitä tästä opittiin: 1.älä vie moottoripyöriä amiksien tuhottavaksi.
        2.jos entinen omistaja nainen saa epäillä että ei ole venttiileitä säädetty ajoissa taikka ollenkaan. 3.ota selvää kylmäkäynnistys ongelmista ennen moottoripyörän ostoa!
        Kaikkein eniten tässä vitutti se että olin juuri hankkinut kiireellä A kortin
        ja ensimmäinen moottoripyörä ja vituiksi meni koko kesä!
        kyllähän näillä vanhemmilla kawoilla ajaa helposti 100.000 ilman venttiili ongelmia mutta se on vaan käyttäjistä kiinni kaikki!

        Onko tietoo paljo tommosessa ZZR 1100 - 93 D pitäs olla venttiilin välykset (kylmänä vai lämpösenä) ja eikö toi oo pala säätönen..


      • ajuriko
        dr kirjoitti:

        Onko tietoo paljo tommosessa ZZR 1100 - 93 D pitäs olla venttiilin välykset (kylmänä vai lämpösenä) ja eikö toi oo pala säätönen..

        palasäädöt on joo.itellä samanlainen 1100 d- malli.kesällä säädettiin ja muuten ei ole ollut mitään ongelmia.kone toimii hienosti.olen ollut tosi tyytyväinen ostokseeni.ensi kesänä eurooppaan tola olisi tarkoitus mennä.


      • tiedatmitatarkoitan
        dr kirjoitti:

        Onko tietoo paljo tommosessa ZZR 1100 - 93 D pitäs olla venttiilin välykset (kylmänä vai lämpösenä) ja eikö toi oo pala säätönen..

        voipi olla ikävää mittailla käyntilämpöisenä :)
        ja melkein yhtä ikävää on mittaus -20 pakkasilla.


    • käyttäjästä kiinni kaikki hajoo eioo merkistä kii itellä zzr ninja 1100 ja pelittää ku unelma

    • nopee 200kmh

      itellä ensipyöränä 83tkm ajettu zzr 600 vm:91 hyvin pelittää ja käyntiääni koneessa nätti venttiililit säädetty joku 15tkm sitten. keväällä uudet öljyt ja suodatin koneeseen ja kaasareiden säätö . hyvin riittää tehoa noinkin vanhaan pyörään olen ollut tyytyväinen. ehkä isompaan kawaan vaihdan jossain välissä ku tää rupee pysyy lapasissa.

    • Anonyymi

      no mulla tällä hetkellä itsellä sama pyörä,kesken ajon sammui,eikä ole sen jälkeen käynnistynyt.Kipinä tulee tulpille,ja bensaa kaadoin suoraan bensaletkun kautta järjestelmään n. 1L,mut eipä käynnistynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe