Eli askartelutarvikekaupoissa myydään paperipohjaisia arkkeja, joihin voi esim. lasertulostimella printata kuvan. Kuvan päälle laitetaan lakkaa vahvistukseksi, sitten se liotetaan vedellä irti ja laitetaan paikoilleen, kuivataan ja taas lakataan.
Se mietityttää, että pitääkö koko arkki painaa kerralla täyteen niitä kuvia? Meneekö vajaamittainen arkki printterin läpi vai juuttuuko matkalle, jos printtaa aluksi vaikka vain kolmasosan arkista ja leikkaa sen pois?
Vissiin jollakulla täytyy olla kokemusta joko laser- tai mustesuihkusysteemistä?
Siirtokuvien printtaaminen
4
3637
Vastaukset
- Windy City
Ei tarvitse tulostaa koko liuskalle siirtokuvia. Asettele siirtokuvat layout vaiheessa ihan reunalle, tulosta ja leikkaa. Arkki pienenee, mutta kuvankäsittelyohjelmissa voi asettaa arkin kooksi ihan minkä kokoisen vaan, aivan postikorttikokoon asti.
Eli ei mene tulostin jumiin vaikka koko ei olekaan esim täysi A4.- vastauksesta
Enpäs tullut ajatelleeksi tuota kun olen aina tulostanut vain aanelospapereita! Täytyy perehtyä noihin asetuksiin.
- Puny.Peanut
Käyppä sivulla www.tietonikkari.fi -
tuo firma myy sekä valkoista että läpinäkyvää siirtokuvakelmua sekä sen käsittelyä helpottavia aineita sekä mustesuihku- että lasertulostimille.
Kokeiltu on ja toimii kyllä, vaikka on joskus hieman hankalaa.
P.P. - ----ville
itse olen tulostanut siirtokuvan ensin ihan tavalliselle paperille. Sitten leikkaan siirtokuvakalvosta sopivan pienen palan, jonka
olen teipannut aikaisemman tulosteen päälle.
Menee moitteetta läpi ainakin lexmarkin mustesuihkusta, osuu tulostus aina oikeaan kohtaan ja siirtokuvapaperia säästyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774