Moi te kaikki koiran omistajat! Tarvitsetteko lenkkiapua? Olen 11-vuotias tyttö oulusta tarjoan lenkkiapua! Olen kokenut ja 100% luotettava. Olen ennenkin käyttänyt muummoassa ausseja, tollereita, kultasianoutajia jne.Minulla on itselläkin ollu koira ennen. Toivoisin nyt bokseria/boksreita! Palkkaa ei ole pakko antaa mutta ainahan sellainen kelpaa. Rajakylä-Patela-Taskila
Jos kiinnostaa niin mailaa osoitteeseen [email protected] ( Laitathan ilmoitukseen nämä:
-Minkä ikäinen koira/koirat
-Montako koiraa
-Missä asut( Puhelinnumero oisi myös kiva.)
-Mikä talon numero (tietty tien osoite.)
-Minkä luonteinen koira/koirat on
Nämä kun laitat niin hyvä! Aloitan 10.4.07 Ajasta voi puhua myöhemmin.
PS: Saatan joskus ottaa yhden kaverini mukaan joka on käyttänyt minun kanssa ennenkin koiria, ja heillä on itsellä nyt koira.
Lenkkiapua
Nasuuuuuu
1
478
Vastaukset
- Douh
Tuota noin... Oletko varma, että jaksaisit pitää boksun kaltasta koiraa? En oikein usko, enkä omaani antais. Mutta hyvähän se on,että intoa riittää... =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220