Kyselinkin tuolla unipalstalla samaa asiaa, mutta kukaan ei vastannut, joten kyselenpä täältäkin.
Eli onko kukaan käyttänyt Vogelin Aventa Sativaa?
Auttaako univaikeuksiin, entäs sen rauhoittava vaikutus?
En ole vielä itse kokeillut. Kertokaa, jos tuttu tuote!
Aventa Sativa?
2
5512
Vastaukset
- Ginger
Kauranversouute auttaa stressiin, jännitykseen ja ramppikuumeeseen. Se ei varsinaisesti auta unen tuloon tai katkeaviin yöuniin. Siihen löytyy toiset valmisteet (esim. humalaa, kanervaa, sitruunamelissaa ja valeriaanaa sekoituksena)
Kauranversouute on mieltä rauhoittava ilman unettavaa vaikutusta. Eli sitä voi ihan hyvin ottaa myös päivällä.
Kauranversosta on myös kotimainen valmiste, eli Frantsilan yrttitilan Tyyneyden tipat. Itse suosin aina kotimaista tuotetta. - kärsimyskukka
Luontaistuote kaupoista löytyy myös Passiflora ingarnata uutetta (kärsimyskukka). Auttaa ainakin itselläni rauhoittumiseen päivällä ja illalla. Avena sativa toimii myös, käytän noita molempia vaihdellen välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264