Hamsullani on omituisen punainen nenä ja se pärskii oudosti. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä! Hamsuni on vasta 5kk 14 päivää. Pitäisikö viedä eläinlääkäriin?
Vastaa minulle jos tiedät vähääkään tästä.
Kiitos!
Nuha?!?
3
1553
Vastaukset
- Nasuuuuuu
Mullakin on Hamsu ja sillä ei kyllä oo punanen nenä eikä silleen. Sun hamsulla saattaa olla flunssa. Saattanut tulla vedosta kylmästä ilmasta. Liian kuumasta ilmasta. Kosteista puruista. Kannatta viedä silti eläinlääkärille koska sillä on aika varmasti flunssa ja lääkkeet pitäisi saada!
Voit kokeilla ensin kotihoitoa, jos saisitkin sillä mahdollisen flunnan parannettua. Kotitekoinen hamsterin flunssa lääke valmistuu vedestä, tilkasta maitoa ja ripauksesta sokeria tai hunajaa. Sekoita ne keskenään ja laita hamsterille tarjolle juomapulloon. Laita tarjolle myös puhdasta vettä. Tuon "lääkkeen" pitäisi ainakin lieventää flunssaisuutta. Jos hamsterin kunto ei muutu miksikään, vie se eläinlääkärille, joka antaa sille hengitystietulehduslääkkeet. Hengitystietulehdus johtaa hoitamattomana keuhkokuumeeseen, josta paraneminen ei ole enää kovin todennäköistä.
- ninnu ;))
vie se heti pieneläin lääkärille!sillä hamsterisi saa hoitoa ,minun hamsterillani on sama juttu mutta sillä on sen lisäksi haavoja suun ja nenän ympärillä eli sillä on vitamiinin puute(mun hamsulla) ja muista pitää hamsterisi loitolla kylmästä ilmasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804