Adoptio ulkomailta

**__**

Onko kukaan teistä yksinelävistä aikuisista lepakoista ajatellut adoptoida lasta ulkomailta? Tai ehkä jo niin tehnytkin? Itse kovasti mietin tätä, tosin kaikki vasta ajattelun asteella.

12

1462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saara.,

      Ei taida onnistua. Mun mielestä toi on täysin mahdotonta täällä suomessa. Seksuaalivähemmistöillä ei ole mahdollisuutta adoptoida kotimaasta eikä tietääkseni ulkomailtakaan. Esim. Kiinassa jossa olisi paljon lapsia vailla vanhempia tiukennettiin säännöksiä adoption suhteen ja yksi niistä säännöksistä oli juuri se ettei homoseksuaaleille myönnetä lasta adoptoitavaksi. Valitettavasti maailma on tässä asiassa meitä kohtaan kovin julma!

      • yksin elävä

        ja yksin asuva ihminen hakee adoptiolasta, niin kuka hänen seksuaalista suuntautumistaan kysyy? Tai jos kysyykin, niin voihan sitä sanoa olevansa hetero. Miten ne viranomaiset pystyy asiaa millään tavalla tarkistamaan?


      • verikokeen
        yksin elävä kirjoitti:

        ja yksin asuva ihminen hakee adoptiolasta, niin kuka hänen seksuaalista suuntautumistaan kysyy? Tai jos kysyykin, niin voihan sitä sanoa olevansa hetero. Miten ne viranomaiset pystyy asiaa millään tavalla tarkistamaan?

        ja sit jos on lesbo bakteereja.. heh

        vitsi


      • saara.,
        yksin elävä kirjoitti:

        ja yksin asuva ihminen hakee adoptiolasta, niin kuka hänen seksuaalista suuntautumistaan kysyy? Tai jos kysyykin, niin voihan sitä sanoa olevansa hetero. Miten ne viranomaiset pystyy asiaa millään tavalla tarkistamaan?

        Heh, aivan niin:-) Yksin elävänkin on tätä nykyä kuulemma vaikea saada adoptiota...mutta en nyt sanoisi että se olisi täysin mahdotonta....mutta epäilen.Muistaakseni esim. sieltä aiemmin mainitusta kiinasta ei saisi adoptoida myöskään yksin...??


    • miettiä

      lasta, jossa on puolet sinua?

      Haluaisin lapsen. Tarvitsen lapselle vain äidin.

      • ajatella

        Tai siis me tyttöystävän kanssa haluttais lapsi lähivuosina, jolla myös isä elämässä. Tuntuu vaan, että sellasta on vaikea(mahdoton) löytää.


      • ohikulkenut heteromies
        ajatella kirjoitti:

        Tai siis me tyttöystävän kanssa haluttais lapsi lähivuosina, jolla myös isä elämässä. Tuntuu vaan, että sellasta on vaikea(mahdoton) löytää.

        Puolituttu lesbopari pisti ilmoituksen nettiin ja sai kolme toinen toistaan parempaa ehdokasta.

        Sitten totesivat ettei nyt kuitenkaan aleta tositoimiin, odotellaan pari vuotta kun valinnanvaraa näyttää olevan.

        Tämä lienee tavallisin kuvio lesbopiireissä.


      • Nimetön
        ajatella kirjoitti:

        Tai siis me tyttöystävän kanssa haluttais lapsi lähivuosina, jolla myös isä elämässä. Tuntuu vaan, että sellasta on vaikea(mahdoton) löytää.

        e-maililla [email protected], niin katsotaanko vaihtoehtoja? Lapsella/lapsilla olisi myös isä elämässä;).


      • ohikulkenut heteromies
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Puolituttu lesbopari pisti ilmoituksen nettiin ja sai kolme toinen toistaan parempaa ehdokasta.

        Sitten totesivat ettei nyt kuitenkaan aleta tositoimiin, odotellaan pari vuotta kun valinnanvaraa näyttää olevan.

        Tämä lienee tavallisin kuvio lesbopiireissä.

        Valitettavan harvoin vain. Minua on kuitenkin onnistanut, sillä olen saanut auttaa monta lesboa saamaan lapsen,kuin myös heteroitakin olen auttanut jos naisen oma mies ei kykene saamaan.


      • se sitten
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Valitettavan harvoin vain. Minua on kuitenkin onnistanut, sillä olen saanut auttaa monta lesboa saamaan lapsen,kuin myös heteroitakin olen auttanut jos naisen oma mies ei kykene saamaan.

        luonnonpipetillä?


      • ohikulkenut heteromies
        se sitten kirjoitti:

        luonnonpipetillä?

        tehtiin. Onnistuu kerrasta luonnon menetelmällä, koska ihmiset on niin rakennettu. Se on kätevin tapa. Naisenkaan ei tarvi kauan kärsiä ikävästä toimenpiteestä. Se on minuutissa ohi.


      • ohikulkenut heteromies
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        tehtiin. Onnistuu kerrasta luonnon menetelmällä, koska ihmiset on niin rakennettu. Se on kätevin tapa. Naisenkaan ei tarvi kauan kärsiä ikävästä toimenpiteestä. Se on minuutissa ohi.

        Todellisuudessa lesbot taitavat olla niin eritekammoisia että jäävät lapsettomiksi. :-)

        Adoptio voi silloin olla ihan hyvä vaihtoehto.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe