Onko kukaan teistä yksinelävistä aikuisista lepakoista ajatellut adoptoida lasta ulkomailta? Tai ehkä jo niin tehnytkin? Itse kovasti mietin tätä, tosin kaikki vasta ajattelun asteella.
Adoptio ulkomailta
12
1462
Vastaukset
- saara.,
Ei taida onnistua. Mun mielestä toi on täysin mahdotonta täällä suomessa. Seksuaalivähemmistöillä ei ole mahdollisuutta adoptoida kotimaasta eikä tietääkseni ulkomailtakaan. Esim. Kiinassa jossa olisi paljon lapsia vailla vanhempia tiukennettiin säännöksiä adoption suhteen ja yksi niistä säännöksistä oli juuri se ettei homoseksuaaleille myönnetä lasta adoptoitavaksi. Valitettavasti maailma on tässä asiassa meitä kohtaan kovin julma!
- yksin elävä
ja yksin asuva ihminen hakee adoptiolasta, niin kuka hänen seksuaalista suuntautumistaan kysyy? Tai jos kysyykin, niin voihan sitä sanoa olevansa hetero. Miten ne viranomaiset pystyy asiaa millään tavalla tarkistamaan?
- verikokeen
yksin elävä kirjoitti:
ja yksin asuva ihminen hakee adoptiolasta, niin kuka hänen seksuaalista suuntautumistaan kysyy? Tai jos kysyykin, niin voihan sitä sanoa olevansa hetero. Miten ne viranomaiset pystyy asiaa millään tavalla tarkistamaan?
ja sit jos on lesbo bakteereja.. heh
vitsi - saara.,
yksin elävä kirjoitti:
ja yksin asuva ihminen hakee adoptiolasta, niin kuka hänen seksuaalista suuntautumistaan kysyy? Tai jos kysyykin, niin voihan sitä sanoa olevansa hetero. Miten ne viranomaiset pystyy asiaa millään tavalla tarkistamaan?
Heh, aivan niin:-) Yksin elävänkin on tätä nykyä kuulemma vaikea saada adoptiota...mutta en nyt sanoisi että se olisi täysin mahdotonta....mutta epäilen.Muistaakseni esim. sieltä aiemmin mainitusta kiinasta ei saisi adoptoida myöskään yksin...??
- miettiä
lasta, jossa on puolet sinua?
Haluaisin lapsen. Tarvitsen lapselle vain äidin.- ajatella
Tai siis me tyttöystävän kanssa haluttais lapsi lähivuosina, jolla myös isä elämässä. Tuntuu vaan, että sellasta on vaikea(mahdoton) löytää.
- ohikulkenut heteromies
ajatella kirjoitti:
Tai siis me tyttöystävän kanssa haluttais lapsi lähivuosina, jolla myös isä elämässä. Tuntuu vaan, että sellasta on vaikea(mahdoton) löytää.
Puolituttu lesbopari pisti ilmoituksen nettiin ja sai kolme toinen toistaan parempaa ehdokasta.
Sitten totesivat ettei nyt kuitenkaan aleta tositoimiin, odotellaan pari vuotta kun valinnanvaraa näyttää olevan.
Tämä lienee tavallisin kuvio lesbopiireissä. - Nimetön
ajatella kirjoitti:
Tai siis me tyttöystävän kanssa haluttais lapsi lähivuosina, jolla myös isä elämässä. Tuntuu vaan, että sellasta on vaikea(mahdoton) löytää.
e-maililla [email protected], niin katsotaanko vaihtoehtoja? Lapsella/lapsilla olisi myös isä elämässä;).
- ohikulkenut heteromies
ohikulkenut heteromies kirjoitti:
Puolituttu lesbopari pisti ilmoituksen nettiin ja sai kolme toinen toistaan parempaa ehdokasta.
Sitten totesivat ettei nyt kuitenkaan aleta tositoimiin, odotellaan pari vuotta kun valinnanvaraa näyttää olevan.
Tämä lienee tavallisin kuvio lesbopiireissä.Valitettavan harvoin vain. Minua on kuitenkin onnistanut, sillä olen saanut auttaa monta lesboa saamaan lapsen,kuin myös heteroitakin olen auttanut jos naisen oma mies ei kykene saamaan.
- se sitten
ohikulkenut heteromies kirjoitti:
Valitettavan harvoin vain. Minua on kuitenkin onnistanut, sillä olen saanut auttaa monta lesboa saamaan lapsen,kuin myös heteroitakin olen auttanut jos naisen oma mies ei kykene saamaan.
luonnonpipetillä?
- ohikulkenut heteromies
se sitten kirjoitti:
luonnonpipetillä?
tehtiin. Onnistuu kerrasta luonnon menetelmällä, koska ihmiset on niin rakennettu. Se on kätevin tapa. Naisenkaan ei tarvi kauan kärsiä ikävästä toimenpiteestä. Se on minuutissa ohi.
- ohikulkenut heteromies
ohikulkenut heteromies kirjoitti:
tehtiin. Onnistuu kerrasta luonnon menetelmällä, koska ihmiset on niin rakennettu. Se on kätevin tapa. Naisenkaan ei tarvi kauan kärsiä ikävästä toimenpiteestä. Se on minuutissa ohi.
Todellisuudessa lesbot taitavat olla niin eritekammoisia että jäävät lapsettomiksi. :-)
Adoptio voi silloin olla ihan hyvä vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399