Olen muuttanut asuntoon, missä edellinen asukki ei ole välittänyt kuivata kunnolla vesiroiskeita teräksisen työtason pinnasta. Nyt se on ikävän laikukas. Onko kenelläkään vinkkiä millä tuhoa voisi korjata?
Kiitos!
Keittiön teräksisen työtason puhdistus
3
938
Vastaukset
- cleaner
Ite käytin ko. suihkepulloa kyseiseen vaivaan. Kyllä lähti vanhat kahvipinttymät ym. heti pois.
- ruostumattomalle teräkselle
Hei!
Kyseisiä aineita löytyy varastosta monista Starkin, Agrimarketin ja Hanakat-ketjun liikkeistä.
- tason laadusta
Jos taso on laadultaan heikkoa siinä voi läikikkyys olla pysyvää, jos tarkoitat kirkkaampia ja tummempia läikkiä ennemminkin kuin selviä lian aiheuttamia tummentumia?
Laatu ei ole kiinni valmistajasta, vaan jostain syystä terästasot eivät tunnu kestävän mitään käyttöä. Itselläni on teräksinen Smegin kaasuliesi ja hoidan sitä, mutta kyllä sekin vain aaltomaisen läikikkääksi on vuosien myötä muuttunut.
Parhaaksi puhdistuaineeksi on silti osoittautunut vanhan kansan ruokasooda. KOstuta ensin pinta ja roiski sooda päälle, anna seistä hetki ja siten pyyhi pehmeällä. Tulee nättiä ja kiiltävää, eikä haise pahalle.Ja maailmakin pelastuu ekoaineilla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329