Miehille näkyy joissain tanssitarvikekaupoissa olevan myynnissä tanssivöitä (dance belt).
Kertokaa mulle mikä on varsinaisesti tämän vyön tarkoitus?
Tanssivyö
9
4667
Vastaukset
- homoille
sama maa
- luulisin ainakin
Ei kai sillä mitään muuta merkitystä ole.
- Ekspertti-sekspertti
No jos on tiukat vaatteet nii kullin muodothan ne näkyy. Sit jotkut liikket saattaa muuten vahingoittaa sukukalleuksia jos ne ei oo tiukasti kiinni.
- 12+5
Provohan se tämäkin, mutta tanssivyöhän on balettimaailmasta tunnettu miesten alasuoja jonka tarkoituksena on pitää se pikkujorma paikoillaan ettei haittaa liikkumista tiukoissa trikoissa
- 12 + 15
Urheilijat käyttävät vastaavaa ihan samaan tarkoitukseen.
Entisajalta on hyviä juttuja tapauksista, joissa pikkujorma pilkisti esiin lyhyitten urheiluhousujen lahkeesta ja heilui juostessa edestakaisin. - ohoo
'alasuoja jonka tarkoituksena on pitää se pikkujorma paikoillaan '
Tuntuu miehillä olevan vaikeuksia hallita pikkujormiaan
lavalla tangoa tanssiessa. Useammalla oli teltta pystyssä taas tansseissa. - Anonyymi00009
ohoo kirjoitti:
'alasuoja jonka tarkoituksena on pitää se pikkujorma paikoillaan '
Tuntuu miehillä olevan vaikeuksia hallita pikkujormiaan
lavalla tangoa tanssiessa. Useammalla oli teltta pystyssä taas tansseissa.Eipã ole Jorma Pikkuveikka ollut pystyssä tanssitunnilla, vaikka sali on ollut täynnä kauniita naisia. Harjoitus tekee mestarin. Kun tarpeeksi usein käy tanssimassa, oppii hallitsemaan sukukalleuksiaan. Mutta sitã naisten seuraa ei pääse pakoon ikinä. Se kuuluu lajiin.
- asdfgg
Onneksi aika harvoin..
- nautiskelija mies
Eikö alakerta toimi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601782Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411501Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12883- 67840
- 86752
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 55538
- 38524
- 55486