Mitä mieltä pojat ootte sellaisesta tytöstä, joka on aika hoikka, rinnat on A80 ja on 162cm pitkä? Itse olen tälläinen ja en ole itseeni tyytyväinen. :(
Mitä mieltä te ootte pojat?
8
1429
Vastaukset
- hyh
Sellaisella periaatteella mennään että hoikka ei kelpaa.
- oikeassa olet
hyyiy
- ssssddddddddd
ttuh.. oot hyvä just sellasena kun oot!tissis on ihanat ja sä oot ihana!
- johnnn
kannattaa lukea noita aikaisempia viestejä
tossa esim.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=500000000000017&posting=22000000024713275 Koeta vain oppia olemaan itseesi tyytyväinen! Sinulla vaikuttaa olevan ihan mukava vartalo, joskin kuvauksesi oli vähän suppea. Moni olisi varmaan valmis tekemään paljonkin päästäkseen sinun ruumiiseesi (ymmärtäkää nyt oikein).
Se on asenteesta kiinni - ei mitoistasi. Et ole koskaan itseesi tyytyväinen, jos sille tielle lähdet.- !!!!+!
Olen hyvää mieltä sinusta ja lähes kaikista muistakin tytöistä. Miksi et ole itseesi tyytyväinen? Mikä elämässäsi pitäisi olla paremmin?
- kysymys vaan
..miten sä voit olla hoikka jos sun rinnan ympärys on niinkin isokun 80!!?!?!
ylensä 80 on aika lihava- emmaa93
Vai ootko joku hirveen lihaksikas ja sul on miesmäinen ylävartalo vai? Vai käytätkö väärän kokosii rintsikoita?? En pidä itteeni mitenkää tosi hoikkana päinvastoin vaik A70 on mulle melkeen liian iso siis ympärykselt, en tajuu miten A80 voi olla hoikka.. Ehkä siks et oo tyytyväinen ittees jos oot läski, ei millää pahal- auttais jos kertoisit mitä painat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15415065Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant428384Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va536116SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1765742Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot264768Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.754373Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm734148"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1071593