Mitä mieltä te ootte pojat?

Tyttö A80

Mitä mieltä pojat ootte sellaisesta tytöstä, joka on aika hoikka, rinnat on A80 ja on 162cm pitkä? Itse olen tälläinen ja en ole itseeni tyytyväinen. :(

8

1432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyh

Sellaisella periaatteella mennään että hoikka ei kelpaa.

• oikeassa olet

hyyiy

• ssssddddddddd

ttuh.. oot hyvä just sellasena kun oot!tissis on ihanat ja sä oot ihana!

• johnnn
    • Koeta vain oppia olemaan itseesi tyytyväinen! Sinulla vaikuttaa olevan ihan mukava vartalo, joskin kuvauksesi oli vähän suppea. Moni olisi varmaan valmis tekemään paljonkin päästäkseen sinun ruumiiseesi (ymmärtäkää nyt oikein).

Se on asenteesta kiinni - ei mitoistasi. Et ole koskaan itseesi tyytyväinen, jos sille tielle lähdet.

• !!!!+!

Olen hyvää mieltä sinusta ja lähes kaikista muistakin tytöistä. Miksi et ole itseesi tyytyväinen? Mikä elämässäsi pitäisi olla paremmin?

• kysymys vaan

..miten sä voit olla hoikka jos sun rinnan ympärys on niinkin isokun 80!!?!?!
      ylensä 80 on aika lihava

• emmaa93

Vai ootko joku hirveen lihaksikas ja sul on miesmäinen ylävartalo vai? Vai käytätkö väärän kokosii rintsikoita?? En pidä itteeni mitenkää tosi hoikkana päinvastoin vaik A70 on mulle melkeen liian iso siis ympärykselt, en tajuu miten A80 voi olla hoikka.. Ehkä siks et oo tyytyväinen ittees jos oot läski, ei millää pahal- auttais jos kertoisit mitä painat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      51
      10183
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      119
      5947
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      68
      4545
    4. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      7
      3402
    5. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      141
      3167
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      281
      3006
    7. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      150
      2819
    8. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      64
      2755
    9. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      31
      2097
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1777
    Aihe