Mitä mieltä pojat ootte sellaisesta tytöstä, joka on aika hoikka, rinnat on A80 ja on 162cm pitkä? Itse olen tälläinen ja en ole itseeni tyytyväinen. :(
Mitä mieltä te ootte pojat?
8
1451
Vastaukset
- hyh
Sellaisella periaatteella mennään että hoikka ei kelpaa.
- oikeassa olet
hyyiy
- ssssddddddddd
ttuh.. oot hyvä just sellasena kun oot!tissis on ihanat ja sä oot ihana!
- johnnn
kannattaa lukea noita aikaisempia viestejä
tossa esim.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=500000000000017&posting=22000000024713275 Koeta vain oppia olemaan itseesi tyytyväinen! Sinulla vaikuttaa olevan ihan mukava vartalo, joskin kuvauksesi oli vähän suppea. Moni olisi varmaan valmis tekemään paljonkin päästäkseen sinun ruumiiseesi (ymmärtäkää nyt oikein).
Se on asenteesta kiinni - ei mitoistasi. Et ole koskaan itseesi tyytyväinen, jos sille tielle lähdet.- !!!!+!
Olen hyvää mieltä sinusta ja lähes kaikista muistakin tytöistä. Miksi et ole itseesi tyytyväinen? Mikä elämässäsi pitäisi olla paremmin?
- kysymys vaan
..miten sä voit olla hoikka jos sun rinnan ympärys on niinkin isokun 80!!?!?!
ylensä 80 on aika lihava- emmaa93
Vai ootko joku hirveen lihaksikas ja sul on miesmäinen ylävartalo vai? Vai käytätkö väärän kokosii rintsikoita?? En pidä itteeni mitenkää tosi hoikkana päinvastoin vaik A70 on mulle melkeen liian iso siis ympärykselt, en tajuu miten A80 voi olla hoikka.. Ehkä siks et oo tyytyväinen ittees jos oot läski, ei millää pahal- auttais jos kertoisit mitä painat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429