Mitä mieltä te ootte pojat?

Tyttö A80

Mitä mieltä pojat ootte sellaisesta tytöstä, joka on aika hoikka, rinnat on A80 ja on 162cm pitkä? Itse olen tälläinen ja en ole itseeni tyytyväinen. :(

8

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyh

Sellaisella periaatteella mennään että hoikka ei kelpaa.

• oikeassa olet

hyyiy

• ssssddddddddd

ttuh.. oot hyvä just sellasena kun oot!tissis on ihanat ja sä oot ihana!

• johnnn
    • Koeta vain oppia olemaan itseesi tyytyväinen! Sinulla vaikuttaa olevan ihan mukava vartalo, joskin kuvauksesi oli vähän suppea. Moni olisi varmaan valmis tekemään paljonkin päästäkseen sinun ruumiiseesi (ymmärtäkää nyt oikein).

Se on asenteesta kiinni - ei mitoistasi. Et ole koskaan itseesi tyytyväinen, jos sille tielle lähdet.

• !!!!+!

Olen hyvää mieltä sinusta ja lähes kaikista muistakin tytöistä. Miksi et ole itseesi tyytyväinen? Mikä elämässäsi pitäisi olla paremmin?

• kysymys vaan

..miten sä voit olla hoikka jos sun rinnan ympärys on niinkin isokun 80!!?!?!
      ylensä 80 on aika lihava

• emmaa93

Vai ootko joku hirveen lihaksikas ja sul on miesmäinen ylävartalo vai? Vai käytätkö väärän kokosii rintsikoita?? En pidä itteeni mitenkää tosi hoikkana päinvastoin vaik A70 on mulle melkeen liian iso siis ympärykselt, en tajuu miten A80 voi olla hoikka.. Ehkä siks et oo tyytyväinen ittees jos oot läski, ei millää pahal- auttais jos kertoisit mitä painat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe