pian alkaa zunemon lääkitys...kuka käyttänyt pas:sissa ja tuliko tulosta tai joitain oireita tmv...?
kaikki tieto tarpeen....3 tablettia päivässä on annostus..
Zumenon?
6
4474
Vastaukset
- elmeri77
vaan, että mihin tuo lääkitys vaikuttaa.. minulle tehty kaksi pass hoitoa, mutta en ole kyseistä lääkettä käyttänyt.
- Marikka
Eli plussasin maanantaina kahden alkion PAS-siirrosta, jossa laakityksena Zumenon (3 tabl/pva) ja lugesteron. Tata laakitysta jatketaan aina 13 raskausviikolle asti.
Zumenon parantaa limiksia ja ainakin omalla kohdallani toimi siis erinomaisesti.
Plussatuulia myos sinulle :-)- Krisse_77
Oli käytössä ekassa tuoresiirrossa, lähinnä tukemaan raskauden alkamista. Mulla tästä lääkkeestä tuli tosi pahat sivuvaikutukset (mahakipu, pahoinvointi) ja jouduin lääkkeen lopettamaan. Nyt tässä kierrossa viikko sitten tehty PAS ja mulla nyt käytössä estrogeeni-laastarit, ajavat siis saman asian mutta näitä laastareita siedän onneksi tosi hyvin.
Mutta toivottavasti sulla ei tule sivuvaikutuksia!
Onnea hoitoihin!! - elmeri77
Krisse_77 kirjoitti:
Oli käytössä ekassa tuoresiirrossa, lähinnä tukemaan raskauden alkamista. Mulla tästä lääkkeestä tuli tosi pahat sivuvaikutukset (mahakipu, pahoinvointi) ja jouduin lääkkeen lopettamaan. Nyt tässä kierrossa viikko sitten tehty PAS ja mulla nyt käytössä estrogeeni-laastarit, ajavat siis saman asian mutta näitä laastareita siedän onneksi tosi hyvin.
Mutta toivottavasti sulla ei tule sivuvaikutuksia!
Onnea hoitoihin!!sinulla käytössä estradot nimisiä laastareita. Niitä minä käytän tällä hetkellä lugejen lisäksi.
Miten Krisse_77 muuten jakselet? Täällä mä vähän palelen, mutta muuten normaali olo. Vähän mahassa outo olo ja heti alkoi pelottamaan, ettei vaan menkat olisi alkamassa. No vielä täytyy piinailla - Krisse_77
elmeri77 kirjoitti:
sinulla käytössä estradot nimisiä laastareita. Niitä minä käytän tällä hetkellä lugejen lisäksi.
Miten Krisse_77 muuten jakselet? Täällä mä vähän palelen, mutta muuten normaali olo. Vähän mahassa outo olo ja heti alkoi pelottamaan, ettei vaan menkat olisi alkamassa. No vielä täytyy piinaillaHeips Elmeri ja muut!
Mulla myös käytössä noi samaiset laastarit kuin sulla Elmeri. Kiitos kysymästä, hyvinhän täällä, edelleen ei juuri oireita kuin mullakin vähän palelua, mutta voi olla että olen vain vähän vilustunut. Ihanaa olla lomalla, tänään käytiin Himoksella laskettelemassa.
Jotenkin olen aika varovainen tän hoidon onnistumisesta; kai sitä nyt tässä vaiheessa jo pitäis jotain oireitakin olla (pp9)
Toivotaan nyt ettei sulla Elmeri alkaisi menkat 9 kuukauteen!
Pääsiäistä, Krisse - elmeri77
Krisse_77 kirjoitti:
Heips Elmeri ja muut!
Mulla myös käytössä noi samaiset laastarit kuin sulla Elmeri. Kiitos kysymästä, hyvinhän täällä, edelleen ei juuri oireita kuin mullakin vähän palelua, mutta voi olla että olen vain vähän vilustunut. Ihanaa olla lomalla, tänään käytiin Himoksella laskettelemassa.
Jotenkin olen aika varovainen tän hoidon onnistumisesta; kai sitä nyt tässä vaiheessa jo pitäis jotain oireitakin olla (pp9)
Toivotaan nyt ettei sulla Elmeri alkaisi menkat 9 kuukauteen!
Pääsiäistä, Krissesitä tässä toivoo kaikkein eniten.. en todellakaan niitä kuukautisia haluaisi. Samaa myös mietin, että missä ne oireet ovat kun luulisi jo jotain tulevan. Samassa piinailupäivässä ollaan.. En kyllä edellisestäkään raskaudesta, vaikka sitä ei kauan kestänytkään, niin kamalasti tuntemuksia saanut. Ehkä vähän alaselkä oli kipeä ja väsytti. Nyt minua väsyttää jos senkin takia kun en nuku öisin. Pönttö alkaa olla aika sekaisn. Päivällä en mieti asiaa, mutta sitten se näköjään tulee uniin ja unenpituuteen.
Teetkö raskaustestiä ennen ensi keskiviikkoa? Ekaksi ajattelin, että en tee vaan menen suoraan verikokeisiin, mutta nyt kyllä tekis kuitenkin mieli käydä testi ostamassa. En edes tiedä mikä apteekki olisi auki.
Pääsiäista myös sinulle ja kaikille muille! Nauti lomailusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628