Eli onko Rosellalla pyyhkeet hytissä? Säästäis huomattavasti matkatavara tilaa jos löytys..
Pyyhkeet Rosellalla?
13
1500
Vastaukset
- viimeks oli!
samoin 2-h hytissä kaksi punkkaa.
Patjat, lakanat, peitot.
Tuli tosi säästöä!!- Minde3
Ehkä se minun selitys oli huono :D
- Timppa-sima
Rosellalla olimme viimeksi tammikuun puolivälissä. Viikko ennen risteilyä tuli kotiin kirje, jossa mainittiin että pitää ottaa oma pyyhe mukaan...
Laivassa paljastui lisää yllätyksiä. Hyttimme piti olla A4. Hytissä ei lainkaan ollut sänkyjä. Naapurihytistä mies tiesi tämän, ja hän oli varautunut omalla sängyllä!- Tarja-täti
minä olin viime viikolla eikä ollut enää hyttiäkään!
Teltta ja makuupussi kannattaa varata. - later
Tarja-täti kirjoitti:
minä olin viime viikolla eikä ollut enää hyttiäkään!
Teltta ja makuupussi kannattaa varata.Itse oli kaksi viikkoa sitten ja ei ollut koko Rosellaa. Jälkeenpäin tajusin olevani kaksi tuntia myöhässsä!
- =)=)=)=)
later kirjoitti:
Itse oli kaksi viikkoa sitten ja ei ollut koko Rosellaa. Jälkeenpäin tajusin olevani kaksi tuntia myöhässsä!
hauskin ketju pitkään aikaan!!!
- vuosikymmenet matkustanut
...on laivojen hyteissä ollut pyyhkeet. Kertaakaan ei ole puuttunut.
Mitä jos vilkaiset laivayhtiön sivua (varsinkin kyseisen laivan ja yleisohjeiden kohdalta). Siellä varmaan poikkeuskäytäntö - johon en kyllä usko - kerrotaan. - onkonytoikealaiva
Rosella? Mitä vittua. Eikö se ole jo romutettu. Talvisodan aikainen purtilo.
- pyyhkeistäentiedä
No mikäs siinä sitten. Matkustin Rosellalla Turusta kesällä 1983. Ihan mukava laiva ja sattui olemaan kaunis kesälomaviikko. Kivat muistot.
- HÄivyTaiTapanSutHä
pyyhkeistäentiedä kirjoitti:
No mikäs siinä sitten. Matkustin Rosellalla Turusta kesällä 1983. Ihan mukava laiva ja sattui olemaan kaunis kesälomaviikko. Kivat muistot.
Olikos se sitten niin että Rosella 1980 ja Mariella 1985
Jotenkin "surkuhupaisaa" että esim. uudessa Gracessa on saman malliset hytit kuin Rosellalla ja laivan "perusrakenne" muutenkin sama, eli perässä/keulassa ravintoloita, välissä käytävän varrella pubeja, ravintoloita yms jne...
Miksi kirjoitit äsken nimellä fhhjhhj - Anonyymi
Sotketkohan sisaralus Turellaan, jota ei sitäkään ole romutettu, koska roikkuu kiinni saappaanvarressa?
- Anonyymi
Ota varmuudeksi.
- Anonyymi
Ravintola myi pizzaa yli 100 000 eurolla ohi kassan – yrittäjälle ehdollista vankeutta
Etelä-Karjalan käräjäoikeus tuomitsi yrittäjän törkeästä kirjanpitorikoksesta ja törkeästä veropetoksesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082