Pyyhkeet Rosellalla?

Minde3

Eli onko Rosellalla pyyhkeet hytissä? Säästäis huomattavasti matkatavara tilaa jos löytys..

13

1533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeks oli!

samoin 2-h hytissä kaksi punkkaa.
      Patjat, lakanat, peitot.
      Tuli tosi säästöä!!

• Minde3

Ehkä se minun selitys oli huono :D

• Timppa-sima

Rosellalla olimme viimeksi tammikuun puolivälissä. Viikko ennen risteilyä tuli kotiin kirje, jossa mainittiin että pitää ottaa oma pyyhe mukaan...
      Laivassa paljastui lisää yllätyksiä. Hyttimme piti olla A4. Hytissä ei lainkaan ollut sänkyjä. Naapurihytistä mies tiesi tämän, ja hän oli varautunut omalla sängyllä!

• Tarja-täti

minä olin viime viikolla eikä ollut enää hyttiäkään!

Teltta ja makuupussi kannattaa varata.

• later
        Tarja-täti kirjoitti:

minä olin viime viikolla eikä ollut enää hyttiäkään!

Teltta ja makuupussi kannattaa varata.

Itse oli kaksi viikkoa sitten ja ei ollut koko Rosellaa. Jälkeenpäin tajusin olevani kaksi tuntia myöhässsä!

• =)=)=)=)
        later kirjoitti:

Itse oli kaksi viikkoa sitten ja ei ollut koko Rosellaa. Jälkeenpäin tajusin olevani kaksi tuntia myöhässsä!

hauskin ketju pitkään aikaan!!!

• vuosikymmenet matkustanut

...on laivojen hyteissä ollut pyyhkeet. Kertaakaan ei ole puuttunut.

Mitä jos vilkaiset laivayhtiön sivua (varsinkin kyseisen laivan ja yleisohjeiden kohdalta). Siellä varmaan poikkeuskäytäntö - johon en kyllä usko - kerrotaan.

• onkonytoikealaiva

Rosella? Mitä vittua. Eikö se ole jo romutettu. Talvisodan aikainen purtilo.

• pyyhkeistäentiedä

No mikäs siinä sitten. Matkustin Rosellalla Turusta kesällä 1983. Ihan mukava laiva ja sattui olemaan kaunis kesälomaviikko. Kivat muistot.

• HÄivyTaiTapanSutHä
        pyyhkeistäentiedä kirjoitti:

No mikäs siinä sitten. Matkustin Rosellalla Turusta kesällä 1983. Ihan mukava laiva ja sattui olemaan kaunis kesälomaviikko. Kivat muistot.

Olikos se sitten niin että Rosella 1980 ja Mariella 1985

Jotenkin "surkuhupaisaa" että esim. uudessa Gracessa on saman malliset hytit kuin Rosellalla ja laivan "perusrakenne" muutenkin sama, eli perässä/keulassa ravintoloita, välissä käytävän varrella pubeja, ravintoloita yms jne...

Miksi kirjoitit äsken nimellä fhhjhhj

• Anonyymi

Sotketkohan sisaralus Turellaan, jota ei sitäkään ole romutettu, koska roikkuu kiinni saappaanvarressa?

• Anonyymi

Ota varmuudeksi.

• Anonyymi

Ravintola myi pizzaa yli 100 000 eurolla ohi kassan – yrittäjälle ehdollista vankeutta
      Etelä-Karjalan käräjäoikeus tuomitsi yrittäjän törkeästä kirjanpitorikoksesta ja törkeästä veropetoksesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      178
      1901
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1636
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1626
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1433
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      124
      1145
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1012
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      970
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      849
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      836
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      832
    Aihe