Pyyhkeet Rosellalla?

Minde3

Eli onko Rosellalla pyyhkeet hytissä? Säästäis huomattavasti matkatavara tilaa jos löytys..

13

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeks oli!

samoin 2-h hytissä kaksi punkkaa.
      Patjat, lakanat, peitot.
      Tuli tosi säästöä!!

• Minde3

Ehkä se minun selitys oli huono :D

• Timppa-sima

Rosellalla olimme viimeksi tammikuun puolivälissä. Viikko ennen risteilyä tuli kotiin kirje, jossa mainittiin että pitää ottaa oma pyyhe mukaan...
      Laivassa paljastui lisää yllätyksiä. Hyttimme piti olla A4. Hytissä ei lainkaan ollut sänkyjä. Naapurihytistä mies tiesi tämän, ja hän oli varautunut omalla sängyllä!

• Tarja-täti

minä olin viime viikolla eikä ollut enää hyttiäkään!

Teltta ja makuupussi kannattaa varata.

• later
        Tarja-täti kirjoitti:

minä olin viime viikolla eikä ollut enää hyttiäkään!

Teltta ja makuupussi kannattaa varata.

Itse oli kaksi viikkoa sitten ja ei ollut koko Rosellaa. Jälkeenpäin tajusin olevani kaksi tuntia myöhässsä!

• =)=)=)=)
        later kirjoitti:

Itse oli kaksi viikkoa sitten ja ei ollut koko Rosellaa. Jälkeenpäin tajusin olevani kaksi tuntia myöhässsä!

hauskin ketju pitkään aikaan!!!

• vuosikymmenet matkustanut

...on laivojen hyteissä ollut pyyhkeet. Kertaakaan ei ole puuttunut.

Mitä jos vilkaiset laivayhtiön sivua (varsinkin kyseisen laivan ja yleisohjeiden kohdalta). Siellä varmaan poikkeuskäytäntö - johon en kyllä usko - kerrotaan.

• onkonytoikealaiva

Rosella? Mitä vittua. Eikö se ole jo romutettu. Talvisodan aikainen purtilo.

• pyyhkeistäentiedä

No mikäs siinä sitten. Matkustin Rosellalla Turusta kesällä 1983. Ihan mukava laiva ja sattui olemaan kaunis kesälomaviikko. Kivat muistot.

• HÄivyTaiTapanSutHä
        pyyhkeistäentiedä kirjoitti:

No mikäs siinä sitten. Matkustin Rosellalla Turusta kesällä 1983. Ihan mukava laiva ja sattui olemaan kaunis kesälomaviikko. Kivat muistot.

Olikos se sitten niin että Rosella 1980 ja Mariella 1985

Jotenkin "surkuhupaisaa" että esim. uudessa Gracessa on saman malliset hytit kuin Rosellalla ja laivan "perusrakenne" muutenkin sama, eli perässä/keulassa ravintoloita, välissä käytävän varrella pubeja, ravintoloita yms jne...

Miksi kirjoitit äsken nimellä fhhjhhj

• Anonyymi

Sotketkohan sisaralus Turellaan, jota ei sitäkään ole romutettu, koska roikkuu kiinni saappaanvarressa?

• Anonyymi

Ota varmuudeksi.

• Anonyymi

Ravintola myi pizzaa yli 100 000 eurolla ohi kassan – yrittäjälle ehdollista vankeutta
      Etelä-Karjalan käräjäoikeus tuomitsi yrittäjän törkeästä kirjanpitorikoksesta ja törkeästä veropetoksesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3462
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      185
      1373
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1367
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1060
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1000
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      952
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      869
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      867
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      855
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      835
    Aihe