Pyyhkeet Rosellalla?

Minde3

Eli onko Rosellalla pyyhkeet hytissä? Säästäis huomattavasti matkatavara tilaa jos löytys..

13

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeks oli!

samoin 2-h hytissä kaksi punkkaa.
      Patjat, lakanat, peitot.
      Tuli tosi säästöä!!

• Minde3

Ehkä se minun selitys oli huono :D

• Timppa-sima

Rosellalla olimme viimeksi tammikuun puolivälissä. Viikko ennen risteilyä tuli kotiin kirje, jossa mainittiin että pitää ottaa oma pyyhe mukaan...
      Laivassa paljastui lisää yllätyksiä. Hyttimme piti olla A4. Hytissä ei lainkaan ollut sänkyjä. Naapurihytistä mies tiesi tämän, ja hän oli varautunut omalla sängyllä!

• Tarja-täti

minä olin viime viikolla eikä ollut enää hyttiäkään!

Teltta ja makuupussi kannattaa varata.

• later
        Tarja-täti kirjoitti:

minä olin viime viikolla eikä ollut enää hyttiäkään!

Teltta ja makuupussi kannattaa varata.

Itse oli kaksi viikkoa sitten ja ei ollut koko Rosellaa. Jälkeenpäin tajusin olevani kaksi tuntia myöhässsä!

• =)=)=)=)
        later kirjoitti:

Itse oli kaksi viikkoa sitten ja ei ollut koko Rosellaa. Jälkeenpäin tajusin olevani kaksi tuntia myöhässsä!

hauskin ketju pitkään aikaan!!!

• vuosikymmenet matkustanut

...on laivojen hyteissä ollut pyyhkeet. Kertaakaan ei ole puuttunut.

Mitä jos vilkaiset laivayhtiön sivua (varsinkin kyseisen laivan ja yleisohjeiden kohdalta). Siellä varmaan poikkeuskäytäntö - johon en kyllä usko - kerrotaan.

• onkonytoikealaiva

Rosella? Mitä vittua. Eikö se ole jo romutettu. Talvisodan aikainen purtilo.

• pyyhkeistäentiedä

No mikäs siinä sitten. Matkustin Rosellalla Turusta kesällä 1983. Ihan mukava laiva ja sattui olemaan kaunis kesälomaviikko. Kivat muistot.

• HÄivyTaiTapanSutHä
        pyyhkeistäentiedä kirjoitti:

No mikäs siinä sitten. Matkustin Rosellalla Turusta kesällä 1983. Ihan mukava laiva ja sattui olemaan kaunis kesälomaviikko. Kivat muistot.

Olikos se sitten niin että Rosella 1980 ja Mariella 1985

Jotenkin "surkuhupaisaa" että esim. uudessa Gracessa on saman malliset hytit kuin Rosellalla ja laivan "perusrakenne" muutenkin sama, eli perässä/keulassa ravintoloita, välissä käytävän varrella pubeja, ravintoloita yms jne...

Miksi kirjoitit äsken nimellä fhhjhhj

• Anonyymi

Sotketkohan sisaralus Turellaan, jota ei sitäkään ole romutettu, koska roikkuu kiinni saappaanvarressa?

• Anonyymi

Ota varmuudeksi.

• Anonyymi

Ravintola myi pizzaa yli 100 000 eurolla ohi kassan – yrittäjälle ehdollista vankeutta
      Etelä-Karjalan käräjäoikeus tuomitsi yrittäjän törkeästä kirjanpitorikoksesta ja törkeästä veropetoksesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4288
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2744
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2502
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1117
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      173
      965
    Aihe