Kiannanniementie ummessa eilen

Tiehallinto jonka pitäisi vastata, tieverkostojemme kunnossa pidosta kaikkina aikoina ei tehnyt sitä eilen.
Minä suoran toiminnan Suomussalmelainen, ajattelin ja sinuttelin jopa ääneen herroja Kainuun radion kanavalla ja tänä aamuna soittelin vielä Ouluun tiehallintoon ja sanoin tekeväni rikos ilmoituksen jos meitä, syrjäseutujen ihmisiä heitteille jätetään, lumen taakse.
Hyvää Pääsijäistä itse kullekkin !!!
Ps. oletko huomannut katsoa neuvoksen kotisivut, jossa tuleva vainaja esittäytyy todellisuudessa.
www.rantaneuvos.com

16

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitit

Aivan tyhjästä kyllä valitit ! Kun lumisade alkaa niin ensimmäinen ja tärkein tien auraus on "VIITOSTIE" jolla on liikennetiheys aivan eri luokkaa kuin Kiannan-niemen tie !!!!
      Kun auraus kalusto saa ns pikitiet liikennöitävään kuntoon , tielaitos kyllä auraa sen kiannan-niementien jota nyt satuit ajamaan kun tilanne oli päällä.
      Monena talvena ollu kovia kelejä , ja on ihmiset päässy kulkemaan ,ei yksi 10 -20 cm ole haitta eikä mikään !!!!

• susijuttuun

näkemääsi...

• auraajille

vonkan suunnalla pitäs saada tie auki koppeloniemeen ,että pääsis näin keväällä kokeilemaan pälvipilluu, panettaa jo kovasti, niin että se jolla on auraus vehkeet niin eikun koppeloniemeen tietä aukasemaan

kiitos

• ja koppeloiden

soitimelta pyynti on ankarasti kielletty metsästyslaissa!

• uteloot

siitä sudesta,jonka olet ollut näkevinään

• Näin!

Ja vaikka kaikki olemmekin tulevia vainajia, ei Mr. Rantaneuvoksen tarvitse ottaa osaa elävän miehen "leskelle"... Tietänet itse, mistä on kyse! Paljon mielipahaa on aikaansaatu tällaisella.

• teerenpeli

Kyllä tiet pitää aurata joka paikkaan, minne laki velvoittaa.

• ON VALTTIA
        teerenpeli kirjoitti:

Kyllä tiet pitää aurata joka paikkaan, minne laki velvoittaa.

Kaikki tiet oli aurattu eilenkin.
        Mutta varma on se asia ettei sellaista aura tahi linko miestä ole , joka kerkiää joka paikkaan yhtäaikaa.
        Mielestäni Suomussalmella on talvikunnossapito ihan OK !
        Yleensä järki ihminen varaa matkan tekoon aikaa , kun keliolosuhteet ovat sellaiset kuten tänäkin iltana , lunta sataa jonkin verran ja tuuli tekee kinostumia aukkopaikkoihin.
        MALTTI ON VALTTIA

• tarvihe aurata

semmonen perseläpi missä rantaveuvos asuu saa tiet jäädä auraamatta

• ASSIE ON NÄIN

EIHÄN SITÄ VOI AURATA, KUN EI OLE SINNE TIETÄKÄÄN. JA KUN EI SIELLÄ ASU IHMISIÄ, NIIN EIPÄ SINNE TEHÄ TIETÄKÄÄN

• Suomussalmelainen

Mennäämpä maltilla tässäkin asiassa. Rantaneuvos nyt niin helposti kiihkoutuupi, tälläinen asijoiden hoitaminen ei palvele yhteistä etuamme.

• eilen...

vähän ummetusta.

• sghsrghsrgsw

Kyllä perukankin tie pitää aurata.

• j junus

Miten lie käönnä tämän ummessaolon kanssa? Tiinehtikö?

• symppis kerrassaan

Rantaneuvos on symppis. Terkkuja Kiannaniemelle ja tsemppiä sukututkimuksen tekoon! :)

• jepeteus1

Neuvoksen kannattaisi harrastaa umpihankihiihtoa pitkillä metsäsuksilla. Osaako Neuvos edes hiihtää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1227
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe