kazaa lite

piipa

Mul on käytös WinMX,mut se on niin turkasen hidas.Jos joku vois kertoo miten kazaa liten sais käyttöön ni ois kiitollinen.Neuvoja vois laittaa vaik sähköpostillakin piipa.p2suomi24.fi.Oon kyl käyny kyseisil sivuil ja kuvitellu jo saavani kyseisen ohjelman koneelle mut jokin on menny pieleen.

12

2295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxx

Kirjoita google haku www.kazaalite.com Kun saat tämän konneellesi niin katsotaan sitten jos et mitä osaa.

• piip!

suosittelisin mieluummin kazaalite ohjelmaa!
        WWW.k-lite.com

• piipa

Nyt sain työpöydälle kuvakkeen mis luki kazaalite.Mitäs sit pitäs tehä?

• xxxx
        piipa kirjoitti:

Nyt sain työpöydälle kuvakkeen mis luki kazaalite.Mitäs sit pitäs tehä?

Nyt jos viitsit mennä hakukoneet 4 sivua taaksepäin siellä neuvoin tyttöä joka haki kotimaista musikkia aika perusteellisesti miten kazaan saa toimimaan.Mutta jos et saa tästä apua niin laita palaute.Lähdetään sitten alusta.

• piipa
        xxxx kirjoitti:

Nyt jos viitsit mennä hakukoneet 4 sivua taaksepäin siellä neuvoin tyttöä joka haki kotimaista musikkia aika perusteellisesti miten kazaan saa toimimaan.Mutta jos et saa tästä apua niin laita palaute.Lähdetään sitten alusta.

Mulla ilmeisesti se asennus tökkii.Onko sillä väliä minkä version niistä ottaa ja mihin se kannattaa imuttaa?

• xxxxk
        piipa kirjoitti:

Mulla ilmeisesti se asennus tökkii.Onko sillä väliä minkä version niistä ottaa ja mihin se kannattaa imuttaa?

Ei sillä paljon ole väliä.Ota vaikka toiseksi ylin.Eihän sillä ole väliä mihin sen kopsaat,jokin kansio tai työpöytä siitä ainakin löytää sen

• piipa
        xxxxk kirjoitti:

Ei sillä paljon ole väliä.Ota vaikka toiseksi ylin.Eihän sillä ole väliä mihin sen kopsaat,jokin kansio tai työpöytä siitä ainakin löytää sen

Nyt työpöydälle tuli kazaaliteupgra... pikakuvake.Jaksatko vielä neuvoo aika avutonta immeistä.

• xxxx
        piipa kirjoitti:

Nyt työpöydälle tuli kazaaliteupgra... pikakuvake.Jaksatko vielä neuvoo aika avutonta immeistä.

Joko likkasit kazan toimimaan. Tarvitsetko mitä lisä juttuja?

• piipa
        xxxx kirjoitti:

Joko likkasit kazan toimimaan. Tarvitsetko mitä lisä juttuja?

Kyl mä taidan luovuttaa.Kyl mä saan sen omiin tiedostoihin mut siihen se sit jääkin.Sama pää kesät talvet ni ei voi mitään.Jos jotain viittit heittää ni saatan vielä yrittää.Kärsivällinen oot,kiitos siitä:)

• xxxx
        piipa kirjoitti:

Kyl mä taidan luovuttaa.Kyl mä saan sen omiin tiedostoihin mut siihen se sit jääkin.Sama pää kesät talvet ni ei voi mitään.Jos jotain viittit heittää ni saatan vielä yrittää.Kärsivällinen oot,kiitos siitä:)

Kuule laitan sinulle sähköpostin liitteenä kazaan lataus sivun.

• xxxxk
        piipa kirjoitti:

Lähetä minulle sähköposti osoite.Nimittäin ei löydy piipa.p2suomi24.fi.

• piipa
        xxxxk kirjoitti:

Lähetä minulle sähköposti osoite.Nimittäin ei löydy piipa.p2suomi24.fi.

Eli siin oli 2 [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      30
      1426
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1270
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe