19900e, uusi

Beetle...

Volkkarin asiakaslehdessä oli hinnastossa Beetle 1.6 Limited Edition 19900e hinnalla ja 1.9tdi 24900e hinnalla, mikähän näissä on varustus? Eli mistä on riisuttu?

20

9300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123
      • ja metalliväri...

        Täytynee tilata vaimolle, halpa kärry...Oikea auto Yariksen hinnalla.


      • Vertailuvoittaja

      • tekemistä

      • tekemistä
        tekemistä kirjoitti:

        on RSI:llä ja 1.6:lla keskenään, ei mitään.

        Sinäkin ottaisit vinkuen RSI:n, jos joku pöllö sen sulle antaisi.

        Jatka unelmointia, poju.

        on autolla ja New Beetlellä keskenään, ei mitään.

        Sinäkin ottaisit vinkuen auton, jos joku pöllö sen sulle antaisi.

        Jatka unelmointia, poju.


      • vanhemmalla
        tekemistä kirjoitti:

        on autolla ja New Beetlellä keskenään, ei mitään.

        Sinäkin ottaisit vinkuen auton, jos joku pöllö sen sulle antaisi.

        Jatka unelmointia, poju.

        lauseella...SINUUN SATTUI, POJU.

        Heh.

        Menikö ravintolareissu vituiksi ja jäit ilman, no ei ihme tuolla apinoinnilla.


      • Verkonpaino RSI
        vanhemmalla kirjoitti:

        lauseella...SINUUN SATTUI, POJU.

        Heh.

        Menikö ravintolareissu vituiksi ja jäit ilman, no ei ihme tuolla apinoinnilla.

        Minäkään en ottaisi RSItä. Kyllä se tuon yhden jutun perusteella sopisi lähinnä verkonpainoksi. Ja siihenkin se on epäkäytännöllinen. Taitavat RSIn omistajat pelätä vaihtoarvon puolesta.


      • niitä
        Verkonpaino RSI kirjoitti:

        Minäkään en ottaisi RSItä. Kyllä se tuon yhden jutun perusteella sopisi lähinnä verkonpainoksi. Ja siihenkin se on epäkäytännöllinen. Taitavat RSIn omistajat pelätä vaihtoarvon puolesta.

        halpoja RSI-malleja.

        http://tinyurl.com/28jj3y

        250kpl erästä varmasti riittää...


      • suwasaki

        Ei kai lopeteta.
        Pikemminkin kyseessä on juhlavuoden malli.


      • siksi myös
        suwasaki kirjoitti:

        Ei kai lopeteta.
        Pikemminkin kyseessä on juhlavuoden malli.

        New Beetle -kauppa ei ole käynyt alkuunkaan odotusten mukaisesti. siksi VW on lykännyt myös retrohenkisen Microbus-mallin valmistuksen aloittamista vuosia. Senhän piti olla 60-luvun hippibussin (ns. junakeulan) tyylinen tila-auto.


      • Martti Porvoosta
        siksi myös kirjoitti:

        New Beetle -kauppa ei ole käynyt alkuunkaan odotusten mukaisesti. siksi VW on lykännyt myös retrohenkisen Microbus-mallin valmistuksen aloittamista vuosia. Senhän piti olla 60-luvun hippibussin (ns. junakeulan) tyylinen tila-auto.

        New Beetlestä olen nähnyt netissä parikin uutta korimallia. Eräässä kuvassa auto oli suunnilleen samannäköinen kuin nykyisin, mutta takaosa oli rakennettu tilavammaksi. Kuvatekstissä väitettiin, että tässä vuonna 2009 markkinoille tulevassa mallissa on viidennen sukupolven Golfin alusta, joten akselivälikin on pitempi kuin nykyisessä New Beetlessä.
        Eräällä palstalla väitettiin - piirroskuvin höystettynä - että vuonna 2010 tulee markkinoille uusi, matala, urheiluauton näköinen New Beetle.
        Itse toivoisin, että ensin mainituu vaihtoehto toteutuisi.


    • Ketsu

      Aika huikea juttu. Kolme päivää sitten sain täältä tietää tästä erikoiserästä. Otin jälleenmyyjään yhteyttä. Ne olivat saaneet 7 auton erän, josta sitten ostin kuudennen. Vielä yksi jäi myyntiin. Menevät tällä hintaa aika nopeasti kaupaksi...

      • olkoon!

        Vielä onneksi löytyy niitä, jotka haluavat muutakin kuin sen Yariksen...


      • suwasaki

        Kuulin että Suomeen tulee tätä juhla mallia 250 auton erä joka jaetaan tasaisesti eri jälleenmyyjien kesken. Pohjanmaalla oli vielä tällä viikolla vapaita autoja jäljellä, kun kävin kysymässä vaihtotarjousta.


      • Ketsu
        suwasaki kirjoitti:

        Kuulin että Suomeen tulee tätä juhla mallia 250 auton erä joka jaetaan tasaisesti eri jälleenmyyjien kesken. Pohjanmaalla oli vielä tällä viikolla vapaita autoja jäljellä, kun kävin kysymässä vaihtotarjousta.

        250 tuodaan maahan ja ne jaetaan jälleenmyyjien kesken. Oulun Pörhön kiintiö oli 7, joista siis minun oli kuudes varattu. Yksi sinne silloin jäi. Kajaanin Laakkoselta ja Ylivieskan Antti-Roikolta otin myös tarjoukset, mutta punaista ei saanut kuin Pörhöltä. Auton saa heinä-elokuun aikana. Auton valmistus (oman) alkaa viikolla 19. Pitkä aika odotella...


      • pikku myy2
        Ketsu kirjoitti:

        250 tuodaan maahan ja ne jaetaan jälleenmyyjien kesken. Oulun Pörhön kiintiö oli 7, joista siis minun oli kuudes varattu. Yksi sinne silloin jäi. Kajaanin Laakkoselta ja Ylivieskan Antti-Roikolta otin myös tarjoukset, mutta punaista ei saanut kuin Pörhöltä. Auton saa heinä-elokuun aikana. Auton valmistus (oman) alkaa viikolla 19. Pitkä aika odotella...

        minä tilasin myös punaisen :)


      • Martti Porvoosta
        pikku myy2 kirjoitti:

        minä tilasin myös punaisen :)

        Minä olen ajanut New Beetlellä vuodesta 1999. Nyt omistan "uuskuplan", jonka ostin vuosi sitten keväällä.
        New Beetlessä on toimiva tekniikka ja se on turvallinen, hauskannäköinen, persoonallinen, ketterä ja pitkillekin matkoille sopiva menopeli. En osaa sanoa siitä mitään moitittavaa.
        Kertakaikkiaan erinomainen auto.


      • B Eetle
        Martti Porvoosta kirjoitti:

        Minä olen ajanut New Beetlellä vuodesta 1999. Nyt omistan "uuskuplan", jonka ostin vuosi sitten keväällä.
        New Beetlessä on toimiva tekniikka ja se on turvallinen, hauskannäköinen, persoonallinen, ketterä ja pitkillekin matkoille sopiva menopeli. En osaa sanoa siitä mitään moitittavaa.
        Kertakaikkiaan erinomainen auto.

        Itselläni on kolmatta talvea New Beetlen rättikatolla ja on pakko toivottaa kaiken maailman peltikatto "avoautot" huitsin nevadaan. Käferin katto on todella lämmin, ei vuoda, ei edes tunnu likaantuvan, kestää konepesun ja kaiken lisäksi näyttää edelleen ihan uudelta! Aivan loistava auto kaikkiaan.


    • epäonninen malli

      Onhan se ruma kuin perse.

      • unelma

        persettäs,jos on noin sievä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe