pipi hamsu :(

ashley_93

Hei, minulla on kohta yksi vuotias hamsteri(tyttö) joka on luonteeltaan aivan kunnossa, mutta huomasin että Lolan masuun on ilmestynyt patti. Se on noin 2 cm hännän yläpuolella. Mistä se voisi johtua??

5

377

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoi kasvain

se on varmaankin kasvain

• Siis missä patti oikein sijaitsee, jos se kerran on hännän yläpuolella? Takapuolessa vai alaselässä?

Millainen patti on? Minkä värinen se on? Onko se iholla vai ihon alla? Kuinka suuri se on?

Kasvain (etenkin ihokasvain) aiheuttaa usein karvanlähtöä ympäristöstään ja se on sinipunainen.

• ashley_93

Kiitos vastauksista :) Lolalla(hamsterillani) patti on alavatsassa. Se on ihon alla ja mielestäni ihon värinen.Lolalla on ilmaantunut karvanlähtöä patin alueelta. Jos se on kasvain kannattaisiko Lola viedä lopetettavaksi?

• Jos Lola elää elämäänsä tavallisesti patista välittämättä, ei sitä ole mitään järkeä lähteä lopettamaan. Jos patti alkaa haitata hamsterin elämää (hankaa johonkin tai muuten häiritsee hamsterin normaaleja puuhia), se tulehtuu (vuotaa) tai hamsteri menee muutoin huonompaan kuntoon, silloin kannattaa alkaa miettiä eläinlääkärikäyntiä. Voit toki siellä nytkin jo käydä kysymässä lääkärin mielipidettä patista. Itse en kuitenkaan lopettaisi hamsteria, jolla vielä elämänhalu tallella.

• ashley_93
        Tii.nu kirjoitti:

Jos Lola elää elämäänsä tavallisesti patista välittämättä, ei sitä ole mitään järkeä lähteä lopettamaan. Jos patti alkaa haitata hamsterin elämää (hankaa johonkin tai muuten häiritsee hamsterin normaaleja puuhia), se tulehtuu (vuotaa) tai hamsteri menee muutoin huonompaan kuntoon, silloin kannattaa alkaa miettiä eläinlääkärikäyntiä. Voit toki siellä nytkin jo käydä kysymässä lääkärin mielipidettä patista. Itse en kuitenkaan lopettaisi hamsteria, jolla vielä elämänhalu tallella.

Lola on (ainakin vielä :) ) todella elämänhaluinen ja pirteä. Kiitos neuvoistasi. =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1937
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      883
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      808
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe