Hei, minulla on kohta yksi vuotias hamsteri(tyttö) joka on luonteeltaan aivan kunnossa, mutta huomasin että Lolan masuun on ilmestynyt patti. Se on noin 2 cm hännän yläpuolella. Mistä se voisi johtua??
pipi hamsu :(
5
373
Vastaukset
- sanoi kasvain
se on varmaankin kasvain
Siis missä patti oikein sijaitsee, jos se kerran on hännän yläpuolella? Takapuolessa vai alaselässä?
Millainen patti on? Minkä värinen se on? Onko se iholla vai ihon alla? Kuinka suuri se on?
Kasvain (etenkin ihokasvain) aiheuttaa usein karvanlähtöä ympäristöstään ja se on sinipunainen.- ashley_93
Kiitos vastauksista :) Lolalla(hamsterillani) patti on alavatsassa. Se on ihon alla ja mielestäni ihon värinen.Lolalla on ilmaantunut karvanlähtöä patin alueelta. Jos se on kasvain kannattaisiko Lola viedä lopetettavaksi?
Jos Lola elää elämäänsä tavallisesti patista välittämättä, ei sitä ole mitään järkeä lähteä lopettamaan. Jos patti alkaa haitata hamsterin elämää (hankaa johonkin tai muuten häiritsee hamsterin normaaleja puuhia), se tulehtuu (vuotaa) tai hamsteri menee muutoin huonompaan kuntoon, silloin kannattaa alkaa miettiä eläinlääkärikäyntiä. Voit toki siellä nytkin jo käydä kysymässä lääkärin mielipidettä patista. Itse en kuitenkaan lopettaisi hamsteria, jolla vielä elämänhalu tallella.
- ashley_93
Tii.nu kirjoitti:
Jos Lola elää elämäänsä tavallisesti patista välittämättä, ei sitä ole mitään järkeä lähteä lopettamaan. Jos patti alkaa haitata hamsterin elämää (hankaa johonkin tai muuten häiritsee hamsterin normaaleja puuhia), se tulehtuu (vuotaa) tai hamsteri menee muutoin huonompaan kuntoon, silloin kannattaa alkaa miettiä eläinlääkärikäyntiä. Voit toki siellä nytkin jo käydä kysymässä lääkärin mielipidettä patista. Itse en kuitenkaan lopettaisi hamsteria, jolla vielä elämänhalu tallella.
Lola on (ainakin vielä :) ) todella elämänhaluinen ja pirteä. Kiitos neuvoistasi. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483