Haluaisin tietää miten muiden lapset ovat sopeutuneet ryhmäperhepäivähoitoon. Oma tyttöni, 2v7kk, aloitti hoidossa pari viikkoa sitten eikä ole oikein vieläkään kotiutunut sinne. Aamulla on lähtö hankalaa ja jääminen ja kaiken kukkuraksi on lopettanut yhtäkkiä päiväunille lähtemisen kokonaan. Illalla on sitten niin kiukkunen kuin olla voi. Olen antanut nukkua iltapäivällä kotona mutta tyttö nukkuu vain vähän aikaa ja herää ja on vielä kiukkuisempi. Tänään sitte tyttö nukahti jo 18.30 kiukuteltuaan ensin n. tunnin ajan. Toivottavasti nukkuu koko yön heräämättä että saa tarpeeksi unta kun aamulla on noustava taas hoitoon 6.30.
Ryhmis
1
454
Vastaukset
- hoitsu-.
Ei se ole vielä mikään mittari. Toiset putoo kuin kala verkkoon,toiset sätkii pitempään. Voisi olla syömättä,puhumatta...ihan mitä tahansa tämän alkuvaiheen. Kyllä se siitä kun löytää uudet kaverit ja uudet lelut ja tutustuu hoitajiin. Elä itse hermoile aamulla, että voivoi kuinkasinänytsielläpärjäätkäkläkälä.... Reippaasti lähdet viemään ja kannustat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214618Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103274Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403127IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462529Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561082
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966