Haluaisin tietää miten muiden lapset ovat sopeutuneet ryhmäperhepäivähoitoon. Oma tyttöni, 2v7kk, aloitti hoidossa pari viikkoa sitten eikä ole oikein vieläkään kotiutunut sinne. Aamulla on lähtö hankalaa ja jääminen ja kaiken kukkuraksi on lopettanut yhtäkkiä päiväunille lähtemisen kokonaan. Illalla on sitten niin kiukkunen kuin olla voi. Olen antanut nukkua iltapäivällä kotona mutta tyttö nukkuu vain vähän aikaa ja herää ja on vielä kiukkuisempi. Tänään sitte tyttö nukahti jo 18.30 kiukuteltuaan ensin n. tunnin ajan. Toivottavasti nukkuu koko yön heräämättä että saa tarpeeksi unta kun aamulla on noustava taas hoitoon 6.30.
Ryhmis
1
455
Vastaukset
- hoitsu-.
Ei se ole vielä mikään mittari. Toiset putoo kuin kala verkkoon,toiset sätkii pitempään. Voisi olla syömättä,puhumatta...ihan mitä tahansa tämän alkuvaiheen. Kyllä se siitä kun löytää uudet kaverit ja uudet lelut ja tutustuu hoitajiin. Elä itse hermoile aamulla, että voivoi kuinkasinänytsielläpärjäätkäkläkälä.... Reippaasti lähdet viemään ja kannustat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052