(Eritt. nautinnollinen): Sijainen Anne n+n

Sanna

Välitunnin kellot soivat viimeiselle tunnille. Minä ja ystäväni Elina ryntäsimme sisään vilkaisemaan ilmoitustaululle kiinnitettyä lukujärjestystä, koska emme kumpikaan muistaneet, mitä oli seuraavaksi.
"Ai niin, äidinkieltä", Elina sanoi löydettyään lukujärjestyksestä perjantain tunnit. Samassa hän huudahti: "Ai niin! Meillähän on sijainen, joku Anne."
"Hienoa!" sanoin, koska vihasin vanhaa äidinkielenopettajaamme, joka oli yli-ankara mies kuusissakymmenissä. "Mennään jo, ettei myöhästytä!"

Kävelimme äidinkielen luokan eteen. Myöhästymisestä ei ollut pelkoa, sillä opettaja oli hiukan myöhässä. Elina kumartui juuri kuiskaamaan minulle jotakin. En kuitenkaan kuullut mitään, koska samassa sydämeni alkoi jyskyttää sadan kilometrin tuntivauhtia, enkä voinut irrottaa katsettani naisesta, joka juuri käveli käytävää pitkin kohti meitä.
Hän oli niin kaunis ja seksikäs, että tunsin kostuvani saman tien. Hänen platinanvaaleat, kiharat hiuksensa ryöppysivät hennoille olkapäille, ja hänellä oli päällään tyköistyvä valkoinen villapaita ja lyhyt musta hame. Hänellä oli upea vartalo, ja rinnat olivat ainakin C-kuppia. Tunsin äkillistä halua riistää tuon villapaidan hänen päältään ja hyväillä hänen kaunismuotoisia rintojaan. Samassa hätkähdin omia ajatuksiani ja toivoin, ettei hän olisi huomannut nälkäistä tuijotustani.

Hän avasi luokan oven ja päästi meidät sisään. Ohimennessäni tunsin huumaavan, hiukan mausteisen tuoksun, joka leijaili hänen ympärillään. Haluni olivat jo nyt siinä mitassa, että tunsin olevani aivan märkä, vaikka olin ehtinyt vasta nuuhkimaan hänen tuoksuaan ja ihailemaan hänen kävellessä keinuvaa, kiinteää peppuaan ja täyteläisiä rintojaan.

Koko äidinkielen tunti oli yhtä tuskaa. Minun olisi pitänyt kuunnella hänen puhettaan ja kopioida vihkoon kaikki, mitä hän oli kirjoittanut taululle, mutta tuijotin vain hänen suuria sinisiä silmiään, täyteläisiä huuliaan ja niitä maagisia rintoja, jotka lepäsivät pöydän reunaa vasten. Istuin etummaisessa rivissä, joten ihailin myös hänen kauniita sääriään ja kiinteitä reisiään pöydän alla. Sitten hän liikahti hiukan ja silmäni olivat levitä tyrmistyksestä ja ihastuksesta: näin suoraan hänen lyhyen hameensa sisään! Hänellä oli vaaleanpunaiset stringit, jotka peittivät kiihottavan vähän niiden alla olevasta aarteesta. Vääntelehdin mahdollisimman huomaamattomasti penkillä, ettei kukaan olisi huomannut kiihottuneisuuttani, ja toivoin, ettei minusta nousisi mitään hajuja.

Viimein kellot soivat, ja huokaisin helpotuksesta kun pistin kirjat reppuuni. Lopultakin pääsisin kotiin runkkaamaan. Tunsin halujeni olevan siinä pisteessä, että pelkäsin laukeavani jo pyörän satulaan istuessani. Onneksi pyöräilyreittini liikenne ei ollut kovin vilkas.

Huomasin vilkaistessani viereistä pulpettia, että Elina oli jo lähtenyt. Ai niin, olin unohtanut että hänellä oli ollut hiukan kiire. Hänen perheensä lähtisivät koko viikonlopuksi jonnekin matkalle. Olin viimeinen, joka lähti maleksimaan luokasta. Vilkaisin vielä Annea. Hän keräsi jotakin papereita pöydältä, ja yhtäkkiä hän kohotti katseensa ja hymyili minulle suloisesti. Hymyilin epävarmasti vastaan, ja sydämeni alkoi jyskyttää nopeammin. Oliko tuossa hymyssä jotain...? Ei, kuvittelin taas kaiken.

Olin juuri poistumassa ovesta, kun Annen ääni, joka hyrisi seksikkäästi kuin kehräävä kissa, tavoitti kuuloni: "Odotapa vähän, Mari."
Pysähdyin ja yritin kohdata hänen sinisten silmiensä katseen normaalisti, vaikka kuumat tunteet velloivat sisälläni. Anne näytti aivan normaalilta. "Tuletko tänne vähäksi aikaa istumaan, minulla olisi hiukan asiaa. Vai onko sinulla kiire?"
"Ei suinkaan, vanhempani tulevat vasta iltamyöhällä", mumisin ja käännyin takaisin. Istuin täristen Annen tarjoamaan tuoliin ja Anne istui minua vastapäätä.

Sitten hän aukaisi näppärin sormin toisen villapaitansa kahdesta ylimmästä napista. "Täällä on niin KUUMA", hän naurahti. Kiusasiko hän minua tahallaan? Ei varmaankaan, hän vaikutti aivan tavalliselta. Nostin toisen jalan toisen päälle, jotta en räjähtäisi himosta, ja mieleeni nousi tahtomattani välähdyksiä minusta ja Annesta suutelemassa, Annesta hivelemässä samettisillä sormillaan minun rintojani, minusta koskettelemassa Annen herkimpiä alueita...
Annen ääni tunkeutui kuvitelmieni keskelle ja mursi ne kaikki tuhansiksi sirpaleiksi. "Minä huomasin, että olit vähän poissaoleva tunnilla. Onko sinulla jotakin ongelmia mielessäsi, mistä haluaisit puhua kanssani?"

Poskiani alkoi kuumottaa. Yhtäkkiä huomasin, että Anne hengitti hiukan, vain hiukan, tavallista kiihtyneemmin. Hänen seksikäs povensa kohoili vähän tiuhempaan tahtiin kuin äsken. Repäisin väkisin silmäni irti Annen rinnoista, ja huomasin, että hänen hoikat sormensa sujauttivat toisenkin napin napenlävestä pois. Nyt näin hänen rintojensa yhtymäkohdan ja tunsin palan nousevan kurkkuuni. Nieleskelin, että olisin saanut ääntä ilmoille, mutta ääneni tukahtui tuntiessani jotakin valuvan reittäni pitkin.

"Tuota... e-en usk- usko. Minä... mi-, olen vain hiukan... väsynyt", takeltelin puheessani niin ettei se olisi jäänyt keltään huomaamatta.
Anne hymyili ja hänen täyteläiset huulensa raottuivat hiukan. Painoin nolona katseeni ja huomasin, että Anne siirteli jalkojaan levottomasti vähän väliä. Valehtelivatko silmäni, vai oliko Annekin hiukan... kiihottunut?

"Tuota minä en usko", Anne kuiskasi kujeilevasti ja pyyhkäisi merkitsevästi sormillaan toista tulikuumaa poskeani. "Sen sijaan minä uskon, ettet viime aikoina ole oikein osannut rentoutua. Opettajan tehtävä on pitää huolta oppilaista." Anne laski kätensä reidelleni.
Katsoin Annea silmät suurina ja hän tuijotti hymyillen suoraan minuun. Oliko tämä totta? Olivatko salaisimmat unelmani toteutumassa? Olin niin kiihottunut, niin litimärkä, että huomasin sivusilmälläni farkkujeni etumuksessa pienen kostean läikän.

Sitten Anne nousi seisomaan ja suoristi hamettaan. Pettyneenä katsoin häntä. Olinko SITTENKIN kuvitellut sen? Anne näytti aivan siltä kuin olisi lähdössä.
Mutta ei, hän kiersi taakseni. En uskaltanut kääntyä katsomaan, mitä hän teki, mutta samassa silkinpehmeät sormet siirsivät hellästi hiukseni syrjään, ja Anne puhalsi niskaani. Puhallus sai väreet kulkemaan pitkin selkäpiitäni, sitten pehmeät, kosteat huulet koskettivat niskaani.
Minulle tuli yhtä aikaa kylmä ja kuuma, ja sydämeni jyskytti. En uskaltanut liikkua, koska pelkäsin farkuissa olevan märän läikän kasvavan entisestään.
Anne eteni niskasta kaulani sivulle ja yhä eteenpäin pehmeillä, pienillä, mutta nälkäisillä suudelmilla. Lopulta olimme kasvot vastakkain. Anne hymyili minulle ja sitten hän suuteli minua.
Aluksi suudelma oli pehmeä ja hellä, sitten se muuttui vaativammaksi ja nälkäisemmäksi. Annen kädet alkoivat vaellella vartalollani rohkeammin, ja minäkin lopulta uskalsin sivellä käsilläni hänen vartaloaan.

Hetken kuluttua Anne veti pehmeät huulensa irti omistani, ja kysyi hiljaa: "Oletko varma, että haluat tätä?"
Eikö hän huomannut levotonta, kiihottunutta nytkähtelyäni tuolia vasten ja läikkää housuissani, joka oli kasvanut kaksinkertaiseksi? Limaiset eritteeni olivat kostuttaneet minut jo reisiin asti. En uskonut, että saisin sanoja ilmoille, joten nyökkäsin vain.

Anne tarttui minuun ja puoliksi kantoi värähtelevän vartaloni luokan edessä olevalle korokkeelle, jolle hän hellästi laski minut. Sitten hänen sormensa alkoivat availla paitani nappeja. Minä puolestani rullasin hitaasti hänen villapaitansa pois, ja eteeni tulivat ihanat, mustien push up -rintaliivien peittämät rinnat. Hetken ajan silittelin niitä ja sitten siirryin hivuttamaan hänen hamettansa alas. Tällä välin Anne oli jo riisunut minut rintsikkaisilleni ja alushoususilleni. Pelkäsin täysin limaisten alushousujeni ällöttävän Annea, mutta hän vain hymyili ja asetti vaatteet syrjään.
Nyt sain Annen hameenkin pois ja jo tutut vaaleanpunaiset stringit olivat täysin märät haarakolmiosta. "Halusin sinua heti, kun näin sinut", Anne huokaisi niin lähellä kasvojani, että tunsin hänen kuuman hengityksensä. Povi kohoili aina vain nopeammin ja nopeammin.
Sitten hän kysyi: "Oletko koskaan ennen tehnyt mitään... tällaista? Pojan tai tytön kanssa?"
"En", myönsin. Seksuaaliset kokemukseni eivät ikinä olleet edenneet itseni koskettelua pidemmälle. Lesbo huomasin olevani jo 11-vuotiaana.
"Sitten edetään hitaasti", hän kuiskasi ja hivutti rintaliivini pois. Hetken hän katseli rintojani, sitten hän imaisi toisen nännini suuhunsa.

Tuntui taivaalliselta, kun hänen sametinpehmeä kielensä pyöri nännini ympärillä, sitten toisen. Hän nuoli rintojani, näykki nännien ympärysihoa, sitten hän otti kädet apuun ja vatkasi, puristeli, paineli, jopa nipisteli rintojani. Mutta nautinto voitti hienoisen kivun. Tunsin kuuman aallon kulkevan ylitseni ja jostakin kuului hiljaista voihkintaa ja ininää. Kesti hetken aikaa, ennenkuin tajusin sen olevan oma ääneni.

Sitten hän lopetti ja painoi suudelmat kummallekin nännilleni. Hetken värähtelin nautinnosta, koska en ollut ennen huomannutkaan rintojeni tuntoherkkyyttä, sitten hän pyysi minua käsittelemään omia rintojaan.
Sydämeni löi lujaa, kun viimein pääsin toteuttamaan fantasioitani. Hänen pyöreät, kiinteät rintansa juuri ja juuri mahtuivat käsiini. Pyörittelin niitä hetken, sitten aloin puristelemaan niitä hellästi, kutittelemaan. Hänen hengityksensä alkoi nopeutua huohotukseksi. Sitten muistin, että olin joskus lukenut, että kahdeksikon piirtäminen tuntuisi hyvältä. Aloin piirtää sormellani hänen rintojensa ympäri laajaa kahdeksikkoa hellästi, juuri ja juuri niin että sormeni kosketti ihoa. Hän värähti siihen malliin, että hänen selkäpiitään pitkin kulki ilmeisesti nautinnon väreitä. Sitten aloin hitaasti nuolemaan hänen nännejään ja niiden ympärysihoa kielenkärjelläni. Hän alkoi hiljaa vaikeroimaan nautinnosta. Se rohkaisi minua lisäämään käsittelyäni. Näykin nännipihan ihoa samaan tapaan kuin hän teki minulle. Kun huomasin, kuinka kiihottunut hän oli ja kuinka kovina hänen söpöt nänninsä törröttivät, lopetin.

Anne oli kiihottava näky maatessaan siinä lattialla, rinnat pystyssä ja nännit kovina, vaaleanpunaiset stringit kostuneina. Hetken ajan hän vain huohotti, sitten hän avasi sameat silmänsä, kohottautui ja suuteli minua tulisesti. Tajusin, että hänellä olisi muutakin mielessään. Hän asetti minut makaamaan lattialle ja istui viereeni. Sitten hän alkoi silkinpehmeillä sormillaan koskettelemaan ihoani. Jokainen kosketus oli kuin pieni sähköisku ihollani. Ensin hän kosketteli rintojani, sitten vatsaani. Sitten hän siirtyi kutittelemaan reisieni sisäpintoja ja vedin syvään henkeä. Hän lähestyi aluetta, jolla kenenkään vieraat sormet eivät koskaan ennen olleet käyneet.
Tajusin, että hän oli ehtinyt jo riisua alushousuni. Hitaasti hän alkoi silittelemään venuskumpua, leikittelemään sitä peittävillä kiharoilla karvoilla. Sitten hän sujautti sormeaan alemmas ja raotti aivan litimärkiä häpyhuuliani tarkastellen niiden sisään hymy huulillaan. Tunsin sykkiväni.
"Olet aivan märkä, kultaseni", hän sanoi. "Ehkä minun pitäisi vähän siivota näitä nesteitä pois..." Ja samassa hän painoi vaalean päänsä jalkojeni väliin ja alkoi nuolla pehmeällä kielellään nesteitäni pois.
Olin räjähtää himosta! Hän kielensä ehti joka paikkaan, kutitteli klitoristani ja livahti välillä jopa sisäänikin. Jatkuva nielemisen ääni kertoi siitä, että hän todella imi limaista mehuani, mutta hän taisi pitää siitä.
Kun hän huomasi orgasmini lähestyvän kohisten, hän lopetti. Ilmeisesti hän huomasi kysyvän ilmeen silmissäni, koska hän kujersi: "Et saa laueta vielä, Mari... olen varannut meille lopuksi jotakin huippua. Tulet rakastamaan sitä."

En tiennyt juuri mitään "naisten välisestä rakkaudesta", joten minulla ei ollut aavistustakaan mitä se voisi olla. Jo pelkkä rintojen käsittely oli saanut minut hulluksi himosta.
Riisuin Annen stringit ja tuijotin kiihottuneena hänen sheivattua pimppiään. Koskettelin Annen kuumaa, värähtelevää vartaloa, mutta en malttanut kovin kauan tehdä sitä, vaan siirryin myös nuolemiseen. Annen mehut maistuivat ihanilta, naiselta. Nuolin häntä innoissani kuin pikkulapsi tikkaria, mutta kun Annen voihke yltyi ja yltyi, tajusin ettei hänkään saisi vielä laueta. Juuri silloin hän vetäytyikin hellästi kauemmaksi.

Hetken ajan lepäsimme nautinnosta hulluina toistemme käsivarsilla, antamassa hengityksemme tasaantua. Sitten Anne paljasti suuren salaisuutensa.
"Tiedätkö, kuinka me lepakkotytöt nussimme toisiamme?" hän kysyi.
Olin aina miettinyt sitä, sillä eikö nussimiseen tarvita munaa. "En", vastasin häpeissäni.
"Me asetamme pimppamme aivan tarkalleen toisiaan vasten, ja sitten me hieromme toisiamme kunnes laukeamme", Anne kertoi ja tunsin, kuinka poskiani alkoi kuumottaa. Limaa alkoi valumaan reittä pitkin ja tunsin sykkiväni taas jo pelkästä ajatuksesta.
"Se tuntuu niin taivaalliselta, että et osaa kuvitellakaan", Anne sanoi. Sitten hänen silmänsä välähtivät vaarallisesti ja hän kohottautui istumaan melkeinpä irstaasti hymyillen. "Nyt minä teen sinulle jotakin sellaista, mikä vie sinut suoraan seitsemänteen taivaaseen!"

Kouristelin vartaloani, koska himoni kasvoi kasvamistaan, mutta Anne ei antanut minulle aikaa. Huohottaen hän nousi päälleni, asetti rinnat omiani vasten, joka kohdasta kuuma iho kosketti omaani. Näin lähellä en voinut kuvitellakaan olevani ketään. Sitten hän asetti pimpsansa omaani vasten ja selkäni kouristui kaarelle jo nyt. Hengitykseni kuulosti vinkunalta. Anne odotti hymyillen, kunnes rauhoituin, sitten hän kuiskasi: "Oletko valmis?" Nyökkäsin hitaasti.

Anne alkoi hitaasti hieroa pimppiään minun omaani vasten, mutta pian tahti kiihtyi. Me kummatkin aloimme huohottaa ja voihkia. Sitten Anne avasi pellit ja runnoi täysillä, hänen pimppansa vatkasi kuin tehosekoitin, limamme liukastivat entisestään ja koko hommasta kuului herkullinen litinä.
"Anneeee!!!" huusin niin kovaa kuin pystyin välittämättä siitä, kuulisiko kukaan - sitten tajusin hämärästi, että koulu oli loppunut jo aikaa sitten, olimme kahden. Pusersin Annen kuumana sykkivää vartaloa omaani vasten, kouristin taas selkäni kaarelle ja lantion liikkeeni mukailivat Annen vatkausta.
Sitten laukesimme kummatkin yhtä aikaa, huusimme täyttä kurkkua ja vaivuimme täristen toistemme käsivarsille.

Toivuttuamme (siihen kesti noin vartti, ja siihen liittyi vähän rauhoittavaa silittelyäkin) keräsimme vaatteemme ja lähdimme. En malttanut millään odottaa seuraavaa äidinkielentuntia, ja Annen hymy viestitti aivan samansuuntaisia ajatuksia...

Kommentteja kiitos!!

10

8759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "sakke"

      aivan sairaan hyvä stoori!

      • minna

        Siis aivan loistava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Toivottavasti jatkat kirjoittamista *wirn*


    • 2CXY

      Laukesin pelkästä ajatuksesta tätä lukiessani. Erittäin ihanaa juttua pitkästä aikaa, lukisin mielelläni lisääkin...:) -suukko ja hali-

    • Poju

      Todella hyvä tarina !! Toivottavasti jatkat kirjoittamista !

      • hot

        ... löytyis lisää tämän tyylistä?? T: jatkoa oottava


    • jees box..

      niin ois kiva saada lisää tällästä luettavaa.

      • °~Somebody~°

        Siis AIVAN MAHTAVA stoori!!
        Lisää tälläsiä.
        Onx missään samankaltasia?


    • Klitta

      ei nyt ihan KOULUSSA voi näin tapahtua, joten tämä jää toiveunien pussiin!

      • höh

        Hmmm,mitäs sitten odotit?
        Nämä ovat fantasioita,eivät mitään tosielämän dokumentteja!Fantasioissa kaikki on mahdollista ja sallittua.Siksi ne niin kivoja onkin :)


    • pillun nuolija

      JOO!!!!!!!! aika paska tarina...!!! etkö osaa kirjottaa parempaa,vai haluutko nuolla isäs isoo kyrpää?????????????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe