Olemme menossa ensi vuonna koulusta Kölniin. Olisiko mitään hyviä nähtävyyksiä, joita voisi katsella? Tuomiokirkon tiedänkin ja opettaja puhui jostain Euroopan suurimmasta jääkiekkoareenasta, mutta muita hienoja? Olisin kiitollinen vastauksista.
Kölnin nähtävyyksiä?
1
355
Vastaukset
- Menijä
Minä menen ensi viikolla Kölniin ja Bonniin. Kölnissä aion tutustua tuomiokirkon ohella toreihin, suklaamuseoon ja Rein-joen ylittävään köysirataan (englanniksi: The cable car), josta sanotaan olevan hienot näkymät. Bonn on noin 20 km päässä Kölnistä ja siellä on Deutsches Museum Bonn (valtavan tekniikan museum) ja Beethovenin syntymäkotimuseo. Bruhl sijaitsee myös lähistöllä (20 km Kölnistä) ja siellä on Saksan suurin fantasialand (Phantasialand), joka muistuttaa hieman Disneylandeja. Näiden paikkojen välillä on loistavat julkiset liikenneyhteydet. Tässä aluksi vihjeitä sinulle. (Kölnissä ja Bonnissa on myös hienot kasvitieteelliset puutarhat, jonne opettajan voisi ohjata menemään, hih!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063