Käyttäjäkokemuksia kiitos :) Olen menossa kyseistä puhelinta ostamaan, ja olis kiva kuulla kommentteja :)
Sony Ericsson Z310i
15
8534
Vastaukset
- klj
Känny on ihan paska hajoo heti
- tuikku_80
itse olen nyt pari viikkoa omistanut kyseisen mallin ja muuten on hyvin toiminut, mutta puheluiden aikana taustalta kuuluu häiritsevää kohinaa. Eikä siihen auttanut vaikka huollossa vaihtoivat koko sisustan.
- ei enää ikinä
Joo, ihan huono, ostin ko. puhelimen 3 vkoa sitten ja kertaalleen on tullut takuu huollosta täysin uusi puhelin tilalle ja nyt puolen viikon käytön jälkeen on menossa uusi versio jo huoltoon. Akku on ihan paska, kummassakin, ekassa ja tässä uudessa puhelimessa. Eka puhelin oli täysin sökö, kesti noin 1 vkon. Ekaa kertaa ostin sony ericssonin ja en toista kertaa tee vastaavaa mokaa. Kauppaa ei kuulemma pysty perumaan. Puhelin on nyt ollut enemmän huollossa kuin käytössä. Pistää vähän miettimään, mistä sitä oikein maksoi... Huollon ajan on aina joku iän ikuisen vanha puhelin.
- tuikku_80
kirjotit että akku oli sökö. Tarkotatko ettei toiminut ollenkaan vai miten ilmeni? omistan saman mallisen puhelimen ja epäilen että akussa on jotain häikkää! Mut tuki sanoo et on normaalia että akku kuluu neljässäkin päivässä ja kertoo siihen kaikkia mahdollisia syitä. Siltikin epäilen, kun luvataan jopa 300h valmiusaikaa ja akku ei edes ikinä ole latautunut yli 95%.
- apuapuaapua
oon itsekki ajatellut ostavani tämän puhelimen, ei se nyt niin p*ska voi olla mitä te väitätte? ;o,
- jaa...jaa
Mäkin meinaan just ostaa tollasen!!!
Onko se oikeesti noin huono?!
Jos on niin en kyllä aijo ostaa!!! - Arski4
jaa...jaa kirjoitti:
Mäkin meinaan just ostaa tollasen!!!
Onko se oikeesti noin huono?!
Jos on niin en kyllä aijo ostaa!!!Puhelin on erinomainen, ei oo mul ilmenny mitään vikoja ja akku latautuu 100% ja akun tyhjenemiseen kestää noin 6pv ostin kyseisen puhelimen noin 3 viikkoo sitte. ostin gigantista. tosi hyvä puhelin, ja kannattaa ostaa musta ;D
- tepe22
Puhelin lähdössä kolmatta kertaa huoltoon samojen vikojen takia (kohisee ja akku ei kestä). Yritän sen jälkeen vaihtaa toiseen merkkiin/malliin.
- sirok
Puhelin pitää vain ladata virrat pois asennossa, kunnes lataus valmis -sanoma ilmestyy. Sitten virtaa riittää useammalle päivälle.
Ei minulla kohinoita vaikka väri ei ole musta.
Kaunis ja tyylikäs on puhelin. Radio vain puuttuu eikä saa kuin langattoman kuulokkeen.- minäsinähän18
ostin puhelimen muutama kuukausi sitten ja nyt akku on luultavasti vaikka lataisin 24h puhelinta niin 5minuutin päästä puhelimen avaamisesta valittaa akun olevan lähes tyhjä. olen kysellyt monista liikkeistä kyseiseen puhelimeen akkua mutta turhaan. onneksi netistä sain akun tilattua ja toivottavasti puhelin toimisi. pinkki puhelin on söpö!
- asg
tuleeko tän puhelimen kameralla selviä kuvia?
- hippijaheippa
asg kirjoitti:
tuleeko tän puhelimen kameralla selviä kuvia?
ei tuu todellakaan selviä kuvia niist ei saa melkee mitää selvää.
- Z310i:n omistaja
hippijaheippa kirjoitti:
ei tuu todellakaan selviä kuvia niist ei saa melkee mitää selvää.
Kyllä kameran kuvista ihan ookoo laatuisia saa. Ne pitää vaan ottaa sillein kamera vaakatasossa ja kiertää pystyyn niin laatdusta tulee parempi. Kamera kyllä hieman vääristää värejä ja kun kuvat kääntää niin ne vievät kyllä enemmän muistia.
Minulla on ollut nyt kyseinen puhelin parisen vuotta ja on ollut noin kolmisen kertaa huollossa. Olen kyllä silti ollut tyytyväinen, ksoka huollot on mennyt taakuusta. Ainut huonopuoli on juuri muistin koko ja radion/mp3 soittimen puuttuminen. (: - Z310i:n omistaja
Z310i:n omistaja kirjoitti:
Kyllä kameran kuvista ihan ookoo laatuisia saa. Ne pitää vaan ottaa sillein kamera vaakatasossa ja kiertää pystyyn niin laatdusta tulee parempi. Kamera kyllä hieman vääristää värejä ja kun kuvat kääntää niin ne vievät kyllä enemmän muistia.
Minulla on ollut nyt kyseinen puhelin parisen vuotta ja on ollut noin kolmisen kertaa huollossa. Olen kyllä silti ollut tyytyväinen, ksoka huollot on mennyt taakuusta. Ainut huonopuoli on juuri muistin koko ja radion/mp3 soittimen puuttuminen. (:Niin ja vielä. Puhelimeni on ollut huollossa 2 kertaa koska näytöstä on "katkennut" kuva eli näyttö näkyi mustana. Soittaa pystyi ja vastaamaan jne mutta kuvaa ei siis näkynyt. Ensimmäisellä kerralla sain uuden puhelimen ja toisella puhelimeni saatiin korjattua. Kerran puhelin oli huollossa koska soittoäänia ei kuulunut vaikka kännykkä oli äänellisellä ja oli joatin muutakin mutta ei juuri nyt tule mieleen. Akun kanssa minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Kun akku loppuu kokonaan, kytken vain laturiin ja odotan niin kauan että tulee teksi akku ladattu tmv. (:
- hieno puhelin
Z310i:n omistaja kirjoitti:
Niin ja vielä. Puhelimeni on ollut huollossa 2 kertaa koska näytöstä on "katkennut" kuva eli näyttö näkyi mustana. Soittaa pystyi ja vastaamaan jne mutta kuvaa ei siis näkynyt. Ensimmäisellä kerralla sain uuden puhelimen ja toisella puhelimeni saatiin korjattua. Kerran puhelin oli huollossa koska soittoäänia ei kuulunut vaikka kännykkä oli äänellisellä ja oli joatin muutakin mutta ei juuri nyt tule mieleen. Akun kanssa minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Kun akku loppuu kokonaan, kytken vain laturiin ja odotan niin kauan että tulee teksi akku ladattu tmv. (:
Minulla on ollut tämä puhelin pari vuotta, eikä ole ollut kertaakaan huollossa. On toiminut aivan moitteettomasti. (: Kannattaa ostaa, hyvä puhelin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959