KieKKoooo..... Ehk just jotia manun matsei vois kattoo jalkahomopallost mutta ei mitää vitun sriea paskaa vaan jäkizzzttt...
Kiekko vai paskapotkis
2
189
Vastaukset
- dssdsd
Kiekkoa? On vain olemassa kendo, jota pelataan tosissaan vain noin kahdeksassa maassa. Kendo eli kirjakielellä jääkiekko. Saa muuten olla siinä lajissa aika huono jos ei mitalisijoille "MM"-kisoissa pääse.
Ainiin, mutta siihenhän se perustuukin! Pitäähän kansa saada siihen illuusioon, että kyseessä olisi joku suurempikin laji. Sloveniassa on 766 jääkiekkoilijaa miinus juniorit niin luku on 500 ja pelasi vielä MM-kisojen A-sarjassa viime vuonna, kuinka helpolla jääkiekossa pääseekään lajin ylemmälle tasolle? Joka puhuu vielä marginaalilajien tasosta.
Eipä ihmekään, että nimenomaan lapset ovat mitä suurimpia kendofaneja! Ei mullakaan ollut naperona vielä tietoa siitä, kuinka vähäisten maiden peli jääkiekko on. Joku MM-95 -voitto tuntuikin silloin isolta, mutta nyt on jo useita vuosia hävennyt sitä hypeä, joka tuosta B-turnauksen voitosta kehkeytyi. Eihän noissakaan "MM"-kisoissa olleet mukana parhaat pelaajat jokaiselta maalta!
Melkein jo unohdin perusjunttien logiikan: "Öhöhöhö, kaikki ne lajit, joissa myö ollaan huonoja ompi perssiistä!" - Poolboy83
Sipui viel jäljel, nyt bisseshofenii ja illal hornetit uunii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066