====================
U u U u U u U u U u U u U
Aamukahvi täynnä
kyyneleitä ja lohtua
Täynnä vihaa ja rakkautta
Luopumista ja taisteluja
Täynnä sinua ja minua
~ Täynnä elämää ~
U u U u U u U u U u U u U
====================
SAMASSA KUPISSA
10
439
Vastaukset
- Cornucopia
"one cup of coffee, full of life..."
Lyhyt on kaunista.
Peace and Happiness (olen pumminut tämän P & H.n Jimiltä, hoki sitä usein biisien välissä)
Niin ja.... muna rikasta pääsiäistä:)- *MURUKULTA*
Jos se on hyvä hokema, miksi sitä ei käyttäisi!?
Sinustahan se lähtee, ja millä energialla sen laitat matkaan!
Muulla ei ole väliä! :)
Täytynee tunnustaa, että en ole kauheesti paneutunut Jimin mussiikkiin,
en epäile ammattitaitoo ollenkaan, se ei vain kauheesti hivele korvia ja ajattelen,
että se on taas yksi osaalue, johon pitäisi tosissaan paneutua. Aikaa aikaa.....!
Kanamunat on taas IN ! Uusien tutkimusten mukaan,,,
näkyy jo varmaan mainoksissakin!
Mikäs seuraava talousala meidän pitää saada nousuun... :))))
Juu kiitosta vaan ja sitä samaa...siis.. tipu-rikasta Pääsiäistä, C !
(Aloitinkin jo syömällä omeletin...!)
- vakava
Iso on sun kahvikuppi
jonne mahtuu kaikki mietteet
Makua on monenelaista
kupin sisällöstä maista
Toivottelen hauskaa pääsiäistä
matka maalle pyhäks johtaa
siellä kevätpuuhat kohtaa
Toivon kaunista pyhän ilmaa EC- *MURUKULTA*
Niin, vähän samallalailla
kuin se pähkinänkuori jonka,
sisällä oli silkkinen paita!
Vaikka ei sitä aina uskoisi,
sinne kuppiin mahtuu monenmoista
välillä hieman ylikin valuu...
Mutta maistuu - elämälle! :)
*Oikein nautinnollista ja iloista Pääsiäistä teille* ! :D
- TöllinLiisa
Tuuli on hirmuinen.
Nytkii katson ,
lentääkö kattoni?
Jaa ,samassa kupissa ,
makeeta ja suolasta.
No ,ehkä jo iltaan mennessä ,
aamuinen seestynny?
Hymyn sulle lähetän ja
iloista Pääsiäisen aikaa.Liisa- Kalle K.
Mitenkähän oes jos minä lorraattasin
tuohon kuppiis vaekka korpikuusen kyyneleitä.
Katos kun muutama puteli on viellä
tähteenä....Osahan jäe siihen letukkaan
niinkun tiijät. - *MURUKULTA*
Kyllä, ei kärsis olla tällästä
'luppoaikaa', kun kiire pakkaa heti
Jatketaan huomenna..sitä kiirettä! :)
Mutta elämään mahtuu makuja
moninaisia, siksihän se onkin niin
mielenkiintoista!
Mukavaa pääsiäistä , Liisa sinulle ! :) - *MURUKULTA*
Kalle K. kirjoitti:
Mitenkähän oes jos minä lorraattasin
tuohon kuppiis vaekka korpikuusen kyyneleitä.
Katos kun muutama puteli on viellä
tähteenä....Osahan jäe siihen letukkaan
niinkun tiijät.Joo nyt miulle alakaa tämä kuvio selekiee..
Siellä ei hiljasta hetkee teidän kylällä oo
yötkin taitaa männä hilijaa hissutellessa
kuusen alla tissutellessa...Ja mie ko uattelin notta
kunnon porukata uotta, niin tuomost höpäjätte!
Miltäs se, Kalle kuppis maistuu?
Kuumoo tunnetta tiäys varmaan nii jotta lieskat vuaa näkkyy...
Heitäppä ny kaik muu pois ja syyään tätä mämmiä ja vietetää ilonen Piääsiäinen! :)
- Rellu.
Olipas siinä kupissa paljon elämää.
Kaunista runoilua, sisältäen sekoituksen
kyyneliä mutta rakkauttakin, kiitosta.
Pääsiäisii sinnekkin, suklaata, mämmii ja mitä
vaan :)- *MURUKULTA*
'Kuppi' sisältää suolaista ja makeaa
Välillä se ei maistu miltään
Toisin polttaa, kyyneleet silmiin nostaa
Aamulla kun herää, raoittaa toista silmää...
Suolaista vai makeaa..??? :D
Iloita Pääsiäistä, Rellutar ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
