SAMASSA KUPISSA

====================
U u U u U u U u U u U u U



Aamukahvi täynnä

kyyneleitä ja lohtua

Täynnä vihaa ja rakkautta

Luopumista ja taisteluja

Täynnä sinua ja minua


~ Täynnä elämää ~



U u U u U u U u U u U u U
====================

10

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cornucopia

      "one cup of coffee, full of life..."
      Lyhyt on kaunista.
      Peace and Happiness (olen pumminut tämän P & H.n Jimiltä, hoki sitä usein biisien välissä)
      Niin ja.... muna rikasta pääsiäistä:)

      • *MURUKULTA*

        Jos se on hyvä hokema, miksi sitä ei käyttäisi!?
        Sinustahan se lähtee, ja millä energialla sen laitat matkaan!
        Muulla ei ole väliä! :)

        Täytynee tunnustaa, että en ole kauheesti paneutunut Jimin mussiikkiin,
        en epäile ammattitaitoo ollenkaan, se ei vain kauheesti hivele korvia ja ajattelen,
        että se on taas yksi osaalue, johon pitäisi tosissaan paneutua. Aikaa aikaa.....!

        Kanamunat on taas IN ! Uusien tutkimusten mukaan,,,
        näkyy jo varmaan mainoksissakin!
        Mikäs seuraava talousala meidän pitää saada nousuun... :))))

        Juu kiitosta vaan ja sitä samaa...siis.. tipu-rikasta Pääsiäistä, C !

        (Aloitinkin jo syömällä omeletin...!)


    • vakava

      Iso on sun kahvikuppi
      jonne mahtuu kaikki mietteet
      Makua on monenelaista
      kupin sisällöstä maista

      Toivottelen hauskaa pääsiäistä
      matka maalle pyhäks johtaa
      siellä kevätpuuhat kohtaa
      Toivon kaunista pyhän ilmaa EC

      • *MURUKULTA*

        Niin, vähän samallalailla
        kuin se pähkinänkuori jonka,
        sisällä oli silkkinen paita!
        Vaikka ei sitä aina uskoisi,
        sinne kuppiin mahtuu monenmoista
        välillä hieman ylikin valuu...
        Mutta maistuu - elämälle! :)


        *Oikein nautinnollista ja iloista Pääsiäistä teille* ! :D


    • TöllinLiisa

      Tuuli on hirmuinen.
      Nytkii katson ,
      lentääkö kattoni?

      Jaa ,samassa kupissa ,
      makeeta ja suolasta.

      No ,ehkä jo iltaan mennessä ,
      aamuinen seestynny?

      Hymyn sulle lähetän ja
      iloista Pääsiäisen aikaa.Liisa

      • Kalle K.

        Mitenkähän oes jos minä lorraattasin
        tuohon kuppiis vaekka korpikuusen kyyneleitä.
        Katos kun muutama puteli on viellä
        tähteenä....Osahan jäe siihen letukkaan
        niinkun tiijät.


      • *MURUKULTA*

        Kyllä, ei kärsis olla tällästä
        'luppoaikaa', kun kiire pakkaa heti
        Jatketaan huomenna..sitä kiirettä! :)
        Mutta elämään mahtuu makuja
        moninaisia, siksihän se onkin niin
        mielenkiintoista!

        Mukavaa pääsiäistä , Liisa sinulle ! :)


      • *MURUKULTA*
        Kalle K. kirjoitti:

        Mitenkähän oes jos minä lorraattasin
        tuohon kuppiis vaekka korpikuusen kyyneleitä.
        Katos kun muutama puteli on viellä
        tähteenä....Osahan jäe siihen letukkaan
        niinkun tiijät.

        Joo nyt miulle alakaa tämä kuvio selekiee..
        Siellä ei hiljasta hetkee teidän kylällä oo
        yötkin taitaa männä hilijaa hissutellessa
        kuusen alla tissutellessa...Ja mie ko uattelin notta
        kunnon porukata uotta, niin tuomost höpäjätte!
        Miltäs se, Kalle kuppis maistuu?
        Kuumoo tunnetta tiäys varmaan nii jotta lieskat vuaa näkkyy...

        Heitäppä ny kaik muu pois ja syyään tätä mämmiä ja vietetää ilonen Piääsiäinen! :)


    • Rellu.

      Olipas siinä kupissa paljon elämää.

      Kaunista runoilua, sisältäen sekoituksen
      kyyneliä mutta rakkauttakin, kiitosta.

      Pääsiäisii sinnekkin, suklaata, mämmii ja mitä
      vaan :)

      • *MURUKULTA*

        'Kuppi' sisältää suolaista ja makeaa
        Välillä se ei maistu miltään
        Toisin polttaa, kyyneleet silmiin nostaa
        Aamulla kun herää, raoittaa toista silmää...
        Suolaista vai makeaa..??? :D


        Iloita Pääsiäistä, Rellutar ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe