Haluaisin antaa tyttärelleni nimeksi Eileen, koska nimi on minusta niin kaunis ja sopii lapselleni, mutta haluaisin tietää mitä muut ajattelevat siitä? Voisin tietysti laittaa nimeksi Ellen jos nimi on ihan kauhea muiden korvissa, mutta tykkään enemmän Eileenistä... Joten mielipiteitä kiitos! Kokonimeksi olen ajatellut Eileen Anette. Mitä muita nimiä keksitte jotka sopis Eileenin kanssa? Onko Anette kiva?
Eileen
apua!
4
776
Vastaukset
- essilia
no täytyy myöntää että kun katsoin otsikon niin mieleen tuli kirjoitusvirhe. ´eilen´
mutta pidän minä ainakin tuosta nimestä :) kaunis ja pehmeä. miksipäs ei? - Täti
Jotenkin vierastan tätä nimeä suomalaiselle,
vaikka nimi on kyllä kaunis.
Eileen kai lausutaan myös Eileen
...vai Ailiin?
Miten olis Ailiina? - kukkakimppu
mielestäsi kaunis ja sopii lapsellesi, niin siitä vaan, vaikkei se perinteinen suomalainen olekaan!
Koskahan tulevat uudelleen muotiin nimet Eili ja Eila? - Anonyymi00004
KAMOON AILIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n362507Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1182428Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk281527Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491267Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o381221Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o301016- 73962
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To13918- 37800
- 53795