Nyt kun analogisiakin lähetyksiä lähetetään samassa verkossa, voi tv-luvan periminen jatkua vanhaan tottuun tapaan. Maksoitte siis vain digista nyt hieman "extraa" eli ÄHÄKUTI;=)!!!
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/04/517265
Yle pelasti itsensä VIIME HETKELLÄ!
4
553
Vastaukset
- näytä ymmärtäneen
koko homman jujua.
- Oku
Minä olen katsonut digilähetyksiä jo 2.5vuotta, vaikka asun kaapelitaloudessa. Minä olen maksanut extraa lähinnä käytön helppoudesta ja paremmasta kuvan ja äänen laadusta. Nimenomaan tallentava boksi on ollut oikein siunaus. VHS nauhurin heivasin kierrätykseen jo 1.5vuotta sitten. Jos on tarkoitus jotakin arkistoida (tarve on harvinainen), niin silloin koostan siitä DVD-levyn tietokoneella.
Näin on. Kaapelin piiristä voidaan kerätä lupamaksuja entiseen malliin. Antennitalouksistahan useammat ovat jo boksinsa ostaneet.
Monet lopettavat joka tapauksessa TV:n katselun elokuun lopussa. Saa nähdä kuinka moni, ja aiheuttaako se vielä uusia toimia.- virittimen sitten
maksaa? Vai mikä muuntaja se on? Asukkaat tietenkin. Nyt sitten maksavat kuitenkin ja saavat huonomman kuvan. Huijausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247