42" ja 8800gts

Daword

mikähän resoluutio tossa täytys olla jos liittää 42" LG taulu töllön tietokoneeseen

pystyisköhän 8800GTS 320mb pelittään tollasen näytön kanssa?

10

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8989

      töllön natiiviresoluutio.

      • Daword

        juu niimpä tietysti eli se on vissiin silloin se 1366 x 768 resoluutio sit?


      • Erkko!
        Daword kirjoitti:

        juu niimpä tietysti eli se on vissiin silloin se 1366 x 768 resoluutio sit?

        Mun LG ainakin kykenee itsessään prosessoimaan sisääntulevaa signaalia. Joten kykenee vastaanottamaan suurempaa kuin toistaa. Hyöty? Mitätön, jos käytetään vain TV:tä näyttönä. Enemmän jos käytetään TV:tä rinnakkaisnäyttönä (identtisenä). Itse ainakin ajan telkalle sen natiiviresoja, joka on juurikin tuo 1366x768. Näytönohjaimena toimii integroitu, mutta se riittää aivan hienosti. Ei tuollaisella pelejä pelailla, mutta leffaa on ihan kiva katsella.

        HDTV kykenee parhaimmillaan tuottamaan 1080p resoja, joka on 60Hz @1920x1080.


    • Itsellänikin harkinnan alla 32-37" lcd TV tai vaihtoehtoisesti 22" lcd laajakuvanäyttö josta saa 1050X1680 resoa.On muuten tuossa 22":n näytössä isompi laajakuva kuin nykyisessä 20":n töllössäni.Samsung Syncmaster 226BW johtais tuota näyttökisaa(400€).
      Miksi juuri LG,onko jo vai hankkimassa vasta?
      Itse olen katsellut mm. Fujitsu-Siemens myrica 32"(699€).Natiiviresona PC:ltä 1368X768.Tosin jo nyt saa alle 1000€:lla Full HD 1920X1080 telkkuja ja hinnat tulee alas koko ajan.Televisiota puoltaisi lähinnä isompi kuva ja mahdollinen Xbox360 tai ps3 käyttö jatkossa.
      Tosin kummankin saa kinni myös 22" laajakuvanäyttöön jossa HDMI liitäntä.Onko kuva sitten liian pieni?Tämmöistä pohtinut ja saattaa olla että sille asteelle jääkin.
      Tosin jos töllö tai näyttö hajoaa niin silloinhan asialle pitää tehdä jotain.


      • Daword

        juu toi lg töllö on jo valmiina ja muuten vaan taas järkeilin jos sitä liittäis tietsikkan...

        oiskohan mahollista saada se jotenkin hdmi liittimen kautta tai jotain?

        onkohan näyttksissä mitään sellaista liitintä?

        tosa on linkki tohon töllöön tosin ei maksettu ihan noin paljoo ku tosa hinta on
        http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000yZg5uscB;sid=ydRMGcjYNLRMGY7UYQeHHykbPBZ5TPi9wg8=?ProductID=ynjD4QFHGpEAAAERnzoe0Hjs&CatalogCategoryID=IkPD4QFHbIgAAAEOVxss9Q5F&Selected=Specifications


      • asldfkj

        HDMI on vasta tuloillaan näyttiksiin, mutta senkin korvaa DisplayPort. Kumpaankin löytyy toki adapterit, että voi vaihtaa puolin tai toisin.

        Laajakuvana kannattaa ostaa mielummin 24", niin saat 1920*1200, ei tarvitse skaalata hd-kuvaa lainkaan.


      • pjotrt
        Daword kirjoitti:

        juu toi lg töllö on jo valmiina ja muuten vaan taas järkeilin jos sitä liittäis tietsikkan...

        oiskohan mahollista saada se jotenkin hdmi liittimen kautta tai jotain?

        onkohan näyttksissä mitään sellaista liitintä?

        tosa on linkki tohon töllöön tosin ei maksettu ihan noin paljoo ku tosa hinta on
        http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000yZg5uscB;sid=ydRMGcjYNLRMGY7UYQeHHykbPBZ5TPi9wg8=?ProductID=ynjD4QFHGpEAAAERnzoe0Hjs&CatalogCategoryID=IkPD4QFHbIgAAAEOVxss9Q5F&Selected=Specifications

        Nyt ei niin hirveästi kannata ostella ainakaan mitän arvokkkaampaa.No näyttäis kuitenkin ettet ole hirveästi ylihintaa maksanut kuitenkaan.
        http://geizhals.at/deutschland/a220818.html
        Veikkaan kuitenkin että se dvi-vga- on se oikea.En ole asiantuntija tässä ja hieman hirvittää nuo kytkennät :vga,dvi,hdmi jne..vaatiii perehtymistä.Näyttiksen DVI liitännästä VGA adapterin kautta piuha telkkuun


      • Daword
        pjotrt kirjoitti:

        Nyt ei niin hirveästi kannata ostella ainakaan mitän arvokkkaampaa.No näyttäis kuitenkin ettet ole hirveästi ylihintaa maksanut kuitenkaan.
        http://geizhals.at/deutschland/a220818.html
        Veikkaan kuitenkin että se dvi-vga- on se oikea.En ole asiantuntija tässä ja hieman hirvittää nuo kytkennät :vga,dvi,hdmi jne..vaatiii perehtymistä.Näyttiksen DVI liitännästä VGA adapterin kautta piuha telkkuun

        samoissa hinnoissa oli kuin noikin.. 1090e makso ja saatiin periaattees viel hiukn halvemmalla ku oli lahjakortti liikkeeseen.

        joo itekki oon hiukan sekasin noista liitännöistä...
        mutta kiitoksii koitan tolla tavalla.


      • Daword
        asldfkj kirjoitti:

        HDMI on vasta tuloillaan näyttiksiin, mutta senkin korvaa DisplayPort. Kumpaankin löytyy toki adapterit, että voi vaihtaa puolin tai toisin.

        Laajakuvana kannattaa ostaa mielummin 24", niin saat 1920*1200, ei tarvitse skaalata hd-kuvaa lainkaan.

        no joo toi resoluutio on varmasti aika raskas tuolle 8800GTS:lle puhumattakaan nykyisestä 7900gs:stä =D

        no 42" töllö on tossa jo ollut hankittuna järkeilin vaan olisko miten järkevä liittää koneeseen... kai sitä kokeilla voipi.

        oishan se kätevää jos näyttiksessä ois hdmi liitin valmiina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe