boran takaluukku

onko kellään ollut sellaista ongelmaa kuin että takaluukku ei aukea sähköisesti nappia painamalla tai manuaalisesti avainta kääntämällä?
Onko mitään muuta keinoa kuin ottaa yhteyttä wolksvagen korjaamoon?
Ilmoita

9 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

tarkista johto sarja johdot murtuneet avatessa
Ilmoita
Boran takaluukun johdot vasemmanpuolen saranan kohdalta, taittuvat poikki joissain tapauksissa. Voi olla kaikissa johdoissa murtuma. Jos vika ei ole siinä, niin joko lukon tai kahvan mikrokytkin(rajakytkin) reistailee.
Ilmoita
Takaluukun kuuluisi normaalisti aueta avaimella, vaikka kaikki piuhat olisivat poikki. Minulla, kuten muutamalla muullakin tällä palstalla, on ollut ongelmia sen luukun lukon kanssa. Lukon koneistosta irtoaa pieni muovinpala, joka jumittaa lukon toiminnan. En tiedä, onko tällaisessa tapauksessa muuta konstia, kuin ryömiä takapenkin selkänojan kautta peräkonttiin, poistaa varoituskolmio pitimineen, sekä luukun sisäverhous muutamia ruuveja avaamalla. Näin pääsee käsiksi lukon aukaisuvipuun. Tämä viesti ei ehkä enää ole ajankohtainen sinulle, mutta kerro kuinka ongelma ratkesi. Meitä kohtalotovereita lienee useita.
3 VASTAUSTA:
Minulla meni lukkomötikkä rikki, mutta silloin kävi sillä tavalla, että salpa ei lukittanut luukkua ollenkaan vaan kontti jäi auki.
M kirjoitti:
Minulla meni lukkomötikkä rikki, mutta silloin kävi sillä tavalla, että salpa ei lukittanut luukkua ollenkaan vaan kontti jäi auki.
Ei se luukku kyllä aukea millään,jos sieltä on ne johdot poikki,nimim.kokemusta on. Siinä on se johtokimpuppu vas.puolella,mistä jo mainittiinkin ne menevät ajan kanssa poikki,tinasin kerran ne johdot yhteen ja takaluukun valokin alkoi palamaan parin vuoden tauon jälkeen :D
takaluukun sain auki kun otin takapenkin alas ja rautalangalla/ meisselillä kröökin sen lukon auki sisäpuolelta.
boran omistaja kirjoitti:
Ei se luukku kyllä aukea millään,jos sieltä on ne johdot poikki,nimim.kokemusta on. Siinä on se johtokimpuppu vas.puolella,mistä jo mainittiinkin ne menevät ajan kanssa poikki,tinasin kerran ne johdot yhteen ja takaluukun valokin alkoi palamaan parin vuoden tauon jälkeen :D
takaluukun sain auki kun otin takapenkin alas ja rautalangalla/ meisselillä kröökin sen lukon auki sisäpuolelta.
mites ku mulle ei mene enää kiinni se takaluukku. Se oli jäässä en saanut sitä auki pitkää aikaa mut nyt ku väkisin sain sen auki niin se ei pysy enää kiinni eikä mene lukkoon.
+Lisää kommentti
Takaluukun lukko voidaan avata mekaanisesti kiertämällä avain melko voimakkaasti vasemmalle.
Ilmoita
Mihin sen avaimen työnnän,kun ei ole lukkopesää takaluukussa? Aukeaa sähköllä,mutta ei meinaa lukittua kun harvoin.
1 VASTAUS:
On siinä avaimen reikä.. Hämää vain se merkki siinä
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

boran takaluukku

onko kellään ollut sellaista ongelmaa kuin että takaluukku ei aukea sähköisesti nappia painamalla tai manuaalisesti avainta kääntämällä?
Onko mitään muuta keinoa kuin ottaa yhteyttä wolksvagen korjaamoon?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta