You tubeen laitetut linkit menevät poistoon siksi, koska Suomi24 ei halua tukea tekijänoikeuksien rikkomista :)Tämä on suoraan ylläpidolta tullut tieto.
mm.idols palstalla tätä on jo sovellettu pitkään.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000312
"Kuvankaappausten tai videopätkien levittäminen ilman lupaa on tekijänoikeuslain perusteella kielletty!"
Zamio
Tiedoksi
13
2326
Vastaukset
- ei riko
tekijänoikeuksia
Suomi 24 ei halua TUKEA tekijänoikeuksien RIKKOMISTA, siksi ylläpito on päättänyt, että myös linkittäminen esim.suosittuihin tv esiintymisiin,videoihin ym.ei ole S24 sivuilla sallittua :)
..Eli linkit mm. You Tubeen menevät valitettavasti poistoon, niin hauskoja kuin ovatkin.
Zamio
En nyt hiuksia halua halkoa, mutta se mun videoleike oli Zippyvideos eikä You tube.
Mitenkä on sen kanssa????
Ja kiitoksia kun valistat meitä...=))))- tekijänoikeuksia.
http://www.klipit.fi/Etusivu/tabid/36/MediaType/1/Default.aspx
Etusivu
Saa vapaasti käyttää. - tämäkin on laiton palsta
tekijänoikeuksia. kirjoitti:
http://www.klipit.fi/Etusivu/tabid/36/MediaType/1/Default.aspx
Etusivu
Saa vapaasti käyttää.http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001329&subcat=2291
Netin aarteet - Suomi24 Keskustelu - suomi24 linkki
tämäkin on laiton palsta kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001329&subcat=2291
Netin aarteet - Suomi24 Keskusteluhttp://www.youtube.com/
YouTube - Broadcast Yourself. suomi24 linkki kirjoitti:
http://www.youtube.com/
YouTube - Broadcast Yourself.Suomi24,n hyväksymä linkki ;)
ZamioZamio kirjoitti:
sama asia eri foorumi vain..mutta ei halota hiuksia ei :)
Tuota vähän pelkäsinkin...=))))
- Laahustava
Taas kerran sitä liiallista tekijäoikeus suojelua.
Olen saanut niin monta uutta musiikin kokemusta näistä linkeitä mikä on pakottanut ostamaan tuotteen.
***Ps Musiikki on vaan sitä...mitä ilman ei voi olla- (.)Y(.)
Noihin tekijän oikeuksiin,
palkka heillekkin kuuluu työstään.. :)
Samoin, Kiitos sinulle vinkistäsi
Sonata Arcticasta, jonka The Collection
CD:n ostin itselleni.. :))
Replica eli Draw Me, on myös hyvä biisi.. :))
CD:n biiseistä Broken eli Don`t Say a Word,
on ehdoton suosikkini.. :))))
Siinä on jotain?.... - tuffe
linkittämiskielto koski ainoastaan youtuben kaltaisia sivuja, siellä kun on kaikkea mitä ei oikeastaan ole lupaa julkaista.. Heilläkin voisi olla tiukempi valvonta siitä mitä päästävät nettiin :/
- Tarkkaavainen.
sitten noudateta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38567
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461
