Tiedoksi

You tubeen laitetut linkit menevät poistoon siksi, koska Suomi24 ei halua tukea tekijänoikeuksien rikkomista :)Tämä on suoraan ylläpidolta tullut tieto.

mm.idols palstalla tätä on jo sovellettu pitkään.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000312
"Kuvankaappausten tai videopätkien levittäminen ilman lupaa on tekijänoikeuslain perusteella kielletty!"

Zamio

13

2326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei riko

      tekijänoikeuksia

      • Suomi 24 ei halua TUKEA tekijänoikeuksien RIKKOMISTA, siksi ylläpito on päättänyt, että myös linkittäminen esim.suosittuihin tv esiintymisiin,videoihin ym.ei ole S24 sivuilla sallittua :)

        ..Eli linkit mm. You Tubeen menevät valitettavasti poistoon, niin hauskoja kuin ovatkin.

        Zamio


    • En nyt hiuksia halua halkoa, mutta se mun videoleike oli Zippyvideos eikä You tube.

      Mitenkä on sen kanssa????

      Ja kiitoksia kun valistat meitä...=))))

      • tekijänoikeuksia.

      • tämäkin on laiton palsta

      • suomi24 linkki


      • sama asia eri foorumi vain..mutta ei halota hiuksia ei :)


      • Zamio kirjoitti:

        sama asia eri foorumi vain..mutta ei halota hiuksia ei :)

        Tuota vähän pelkäsinkin...=))))


    • Laahustava

      Taas kerran sitä liiallista tekijäoikeus suojelua.

      Olen saanut niin monta uutta musiikin kokemusta näistä linkeitä mikä on pakottanut ostamaan tuotteen.
      ***Ps Musiikki on vaan sitä...mitä ilman ei voi olla

      • (.)Y(.)

        Noihin tekijän oikeuksiin,
        palkka heillekkin kuuluu työstään.. :)

        Samoin, Kiitos sinulle vinkistäsi
        Sonata Arcticasta, jonka The Collection
        CD:n ostin itselleni.. :))

        Replica eli Draw Me, on myös hyvä biisi.. :))
        CD:n biiseistä Broken eli Don`t Say a Word,
        on ehdoton suosikkini.. :))))
        Siinä on jotain?....


      • tuffe

        linkittämiskielto koski ainoastaan youtuben kaltaisia sivuja, siellä kun on kaikkea mitä ei oikeastaan ole lupaa julkaista.. Heilläkin voisi olla tiukempi valvonta siitä mitä päästävät nettiin :/


    • Tarkkaavainen.

      sitten noudateta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe