KYMCO XCITING 500 vm. -06

Nimetön

Olen ostamassa kyseistä skootteria. Valitettavasti en ole päässyt koeajamaan tätä. Millainen skootteri se on ajaa, onko laatu millainen, kestääkö jne. Onko mitään testejä olemassa? Kaikki kyseistä skootteria koskevat kommentit ovat tervetulleita!!

7

9489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dataa

      löytyy tuolta, mutta vain englanniksi.
      http://www.motoring.co.za/index.php?fSectionId=759&fArticleId=2876795

      Omina näkemyksinä voisin moittia Kymcoa pienestä bensatankista. Vaikka mittarin ajaa E:n päälle, niin 10 € ei voi bensaa ottaa, koska ei mahdu tankkiin. Pyörä on ikäänkuin matkapyörä rakenteeltaan, joten toimintasäde saisi olla pitempi.

      Mitään teknisiä vikoja ei ole ollut, eikä korjaamolle ole ollut mitään tarvetta. (2005 mallinen, joten 2 ajorikasta kesää takana).

      Pyörällä kannattaa opetella ajamaan varta vasten , koska kanttaaminen on erilaista kuin moottoripyörällä. Kallistusvara on pienempi kuin vastaavan kokoisten moottoripyörien. Pyörä on monella tapaa 'jäykkäniskainen' pikemminkin kuin ketterä.

      2-päällä ajettaessa tarjoaa loistavat tilat matkaajille, vastaavia tiloja et löydä juuri mistään moottoripyörästä. Lisäksi satulan alla on hyvää tilaa tavaroille, ja takalaukulla lisäkapasiteettia saa ihan mukavasti.

    • tuntematon

      olen ajatellut Gileran Nexus 250 vuosimallia -07. Skootteri olis tosi hyvän näköinen ja varustettu ruiskukoneella. Ainoo mikä siinä mietityttää on se, että riittääkö 250:n kone kakspäällä ajaessa maantienopeuksissa. Se olis varmaan ketterämpi käsitellä pienessä ajossa ja kuluttais vähempi kuin Xciting 500?? Kumpi järkevämpi vaihtoehto ensimmäisen skootterin hankintaan??

      • kokeilemassa

        sillä se parhaiten selviää. Vaikka et juuri ko. skootteria kokeiluun saisikaan, niin mikä tahansa 250 kuutioinen antanee riittävänä hyvän kuvan suorituskyvystä. Mikäli olet täysin tyytyväinen 250:n suoritukseen matka-ajossa 2 päällä ja tavarat mukana, niin silloin se on harkittava vaihtoehto.

        Itse en ole kaivannut Kymcoon vähemmän kuutioita, enkä sitä ainakaan pienempään vaihda, kun vaihdon aika joskus on edessä.


      • inte

        olen ajatellut Gileran Nexus 250 vuosimallia -07.
        -
        -V: aha olet siis oikein ajatellut hyvä hyvä

        Skootteri olis tosi hyvän näköinen ja varustettu ruiskukoneella.
        -
        -V:no shit sherlock?

        Ainoo mikä siinä mietityttää on se, että riittääkö 250:n kone kakspäällä ajaessa maantienopeuksissa.
        -
        -V: ei minun mielestä, minulla on 500 kuutioinen honda ja kyllähän sitä tekis mieli ostaa tuhat kuutioinen, ja se honda goldwing 1800 kuutioinenkin oli ihan kiva, nälkä kasvaa syödessä.
        minun mielestä ei riitä. ei kiihdy, ja ylämäessä kaveri kyydissä, HUH HUH, leikkaa vaan kiinni.

        Se olis varmaan ketterämpi käsitellä pienessä ajossa ja kuluttais vähempi kuin Xciting 500??
        -
        -V: mistäs niin päättelit? ehkä vähän, mutta mikä bensassa menetetään, se nopeudessa voitetaan.

        Kumpi järkevämpi vaihtoehto ensimmäisen skootterin hankintaan??
        -
        -V:mitä järkee koko ajan ostaa uusia pyöriä?
        sehän tekee pers nettoo joka kerta kun myyt pyöräs, ja ostat uuden, äly hoi!?!?!


    • yamaha mies

      pyydä luettavaksi ohje kirja jossa maininta öljyn tarkastelusta tarkastus on tehtävä aina ajoon lähtiessä kuluttaa öljyö minulla oli 2011 mallinen 500 onneksi pääsin eroon

      • turhaa4

        VUOSI OLI 2007


    • Anonyymi

      Todella liian pieni tankki matka-ajoon koska polttoainetta kuluu. Kaasarit tahtovat tukkeutua usein ja jousitus heikkenee vuosien myötä. Yli 10 vanhaa ei kannata hankkia.....

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe